Hjælp til newbie (link i bunden af siden)
Fra : Daniel Nielsen

Dato : 15-04-06 07:53

Jeg er i gang med at lave en hjemmside og har lavet en dansk og en
engelsk udgave. Jeg vil nu gerne have et lille flag ude i sidebaren så
man kan "hoppe" imellem den danske og den engelske side.

Jeg har fået det med flaget til at lykkedes, men jeg vil gerne have den
til at være centreret nederst i sidebaren.

EKS.:
www.en.dvnielsen.com
(det er det lille danske flag der driller)

Jeg håber en eller anden herinde kan hjælpe en newbie med det problem.

De venligste hilsner
Daniel V. Nielsen
www.dvnielsen.com

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 15-04-06 23:44

Daniel Nielsen wrote:

> Jeg har fået det med flaget til at lykkedes, men jeg vil gerne have
> den til at være centreret nederst i sidebaren.

> www.en.dvnielsen.com
> (det er det lille danske flag der driller)

Jeg kan ikke se problemet. Flaget er pænt centreret på siden i både IE og FF

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Martin

Dato : 16-04-06 00:26

Erik Ginnerskov wrote:
> Jeg kan ikke se problemet. Flaget er pænt centreret på siden i både IE og FF

Jeg gætter på at han vil have det centreret under menuerne?
Sådan forstod jeg ihvertfald problemet