Menu punkt, der skal skjules for andre end~
Fra : Louis

Dato : 14-04-06 13:51

http://www.damebadet.dk/laerkebo/index.shtml

Er det muligt, ved hjælp af CSS, at fjerne menupunktet "2003 film" for alle
andre browsere end IE?
Det SKAL validere!

Louise

Fra : Christoffer Kjeldgaa~

Dato : 14-04-06 14:25

Louis skrev:
> Er det muligt, ved hjælp af CSS, at fjerne menupunktet "2003 film" for alle
> andre browsere end IE?
> Det SKAL validere!

Det kan formentlig godt bakses sammen, men jeg går ud fra du vil lave
det, da man kun kan se dine film i Internet Explorer som det er nu? I så
fald ville det da være en langt bedre løsning bare at lave et simpelt
link til filmen, så alle kan få glæde af den:

--
Christoffer Kjeldgaard Petersen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-04-06 14:55

Louis skrev:

>Er det muligt, ved hjælp af CSS, at fjerne menupunktet "2003 film" for alle
>andre browsere end IE?

Nej, men det kan gøres på en anden måde.

<!--[if IE]>
<li><a href="sommerfest_2003_film.shtml" title="Film fra
sommerfesten 2003">2003 film</a></li>
<![endif]-->
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Louis

Dato : 14-04-06 15:00

> Nej, men det kan gøres på en anden måde.
>
> <!--[if IE]>
> <li><a href="sommerfest_2003_film.shtml" title="Film fra
> sommerfesten 2003">2003 film</a></li>
> <![endif]-->

Tak!

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 14-04-06 15:24

"Louis" <lousoe@sofanet.dk> wrote:

>http://www.damebadet.dk/laerkebo/index.shtml
>
>Er det muligt, ved hjælp af CSS, at fjerne menupunktet "2003 film" for alle
>andre browsere end IE?
>Det SKAL validere!

Hvad er problemet egentlig med den film?
Den vises lige så fint i Netscape 7, som IE 6?

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>