Table lidt mindre i bunden
Fra : Ukendt

Dato : 12-04-06 17:52

Hvor er det jeg kan rette på table, så det blå bliver trukket op tværs
over (lige under konvolutten, så den tynde blå streg i bunden bliver
bredere) håber at det er til at forstå hvad jeg mener.
På forhånd tak for hjælp.
Hilsen Peter (novicen)
--
homepage: http://www.skeel.info/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-04-06 19:43

Peter skrev:

>Hvor er det jeg kan rette på table, så det blå bliver trukket op tværs
>over (lige under konvolutten, så den tynde blå streg i bunden bliver
>bredere) håber at det er til at forstå hvad jeg mener.

Start med at bruge en doctype, der sætter IE i standard mode,
hvor den overholder html-/cssstandarden bedre.

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">

i stedet for den du bruger nu.

Hjælper det ikke, så skriv igen.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-06 20:03

Knud Gert Ellentoft wrote:

> [...]
> hvor den overholder html-/cssstandarden bedre.
>
> <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"

--------------
Ok, men det er kun på forsiden jeg gerne vil have lidt mere blå i
bunden, ved ikke om det gør nogen foskel.

Mvh. Peter
http://www.skeel.info/

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-06 23:10

Knud Gert Ellentoft wrote:
> [...]
> hvor den overholder html-/cssstandarden bedre.
>
> <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"

------------
Måske du ville være venlig at fortælle hvilken jeg så skulle bruge.
Mvh
http://www.skeel.info/

Fra : Benny Nissen

Dato : 12-04-06 23:16

Peter ramte sit keyboard den 13-04-2006 00:10 og fik dette ud af det:

> Måske du ville være venlig at fortælle hvilken jeg så skulle bruge.

Den står lige herover. Det er den, du skal bruge.

--
Benny Nissen
www.bennynissen.dk

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-06 00:04

Benny Nissen wrote:

> Den står lige herover. Det er den, du skal bruge.
---------
Tak for hjælp.
Mvh. Peter

Fra : Benny Nissen

Dato : 13-04-06 11:39

Peter ramte sit keyboard den 13-04-2006 00:10 og fik dette ud af det:

> Måske du ville være venlig at fortælle hvilken jeg så skulle bruge.

Lige en tilføjelse.
Du har kun den første linie indsat på dine sider.

Du skal sætte begge to ind, altså præcist som:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">

Det skal gøres på alle dine sider.

--
Benny Nissen
www.bennynissen.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-04-06 14:08

Benny Nissen skrev:

>Du har kun den første linie indsat på dine sider.

Den har været der hele tiden og er ikke blevet indsat p.gr.a.
svar her.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-06 18:30

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Den har været der hele tiden og er ikke blevet indsat p.gr.a.
> svar her.
---------
Ok Gert, jeg fik ændret doctype. Våbenskjoldet står bedre i midten nu og
siden kom lidt højere op. Men nu er alle linkene ude til venstre ikke i
linie som før ??

Mvh
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-06 19:24

Peter wrote:
> Ok Gert, jeg fik ændret doctype. Våbenskjoldet står bedre i
> midten nu og siden kom lidt højere op. Men nu er alle linkene
> [...]
-------
Glem det hele, men tak for jeres hjælp alligevel!
Mvh Peter

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-04-06 20:12

Peter skrev:

>Glem det hele, men tak for jeres hjælp alligevel!

Det var hurtigt, du gav op.

Havde set dit svar, men ikke haft tid til at finde en løsning,

Der er jo andre ting.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : N/A

Dato : 13-04-06 20:57

Fra : jopa

Dato : 13-04-06 20:57

Peter skriblede bla:
> Er her nogen som mod betaling ville se på det kan jeg
> kontaktes her.

Dont give up

--
Mvh.John