Skærme
Fijala 3554
Et svært valg mellem to skærme
Fra : Hagar

Dato : 21-05-06 22:28

Hej i gruppen

Jeg skal i den kommende uge have mig to nye skærme, men hvad skal jeg vælge.
Valget står mellem et par LG L1932P-BN (Sort) eller et par SAMSUNG 19"
SyncMaster 930BF
Nogle af gutterne siger jeg skal købe LG'en, andre siger Samsung, og data på
dem er ret ens, så nu vil jeg høre med jer, om nogen har noget for og i mod
disse to skærme.
Jeg skal fortrinsvis bruge dem til hjemmesider, Photoshop og spil, derfor
valget at 4ms.

Hagar

Fra : John

Dato : 22-05-06 09:44

Hagar skrev:
> [...]
> disse to skærme.
> Jeg skal fortrinsvis bruge dem til hjemmesider, Photoshop og spil, derfor

Har du overvejet den 19" ViewSonic (3 ms) som El-Giganten har på tilbud
til 2.499 kr. i denne uge?

Mvh

John

Fra : Hagar

Dato : 22-05-06 12:36

> Har du overvejet den 19" ViewSonic (3 ms) som El-Giganten har på tilbud
> til 2.499 kr. i denne uge?
>

> Mvh
>
> John

Nu skal du jo bare gøre det hele mere besværligt, ikke
Nej, det har jeg ikke set eller hørt om før nu, kan og vil de sende til
øerne hvor de ikke har butik mon ? Jeg går ind og kigger.
Tak for tippet

Hagar

Fra : Kim S

Dato : 22-05-06 14:31

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mod disse to skærme.
> Jeg skal fortrinsvis bruge dem til hjemmesider, Photoshop og spil, derfor

Jeg har købt 2 Samsung. En 960BF og en 970. De kører på 2 forsk.
computere. Ingen af skærmene har knapper til indstilling, der skal bruges
software for justering.
Mit problem er, at BEGGE maskiner går jævnligt ned, når Samsungs
software er installeret. Mit råd er derfor: Hold dig langt væk fra
Samsung, og køb LG'en. Jeg fortryder ihvertfald mine 2 skærme.

Mvh, Kim

Fra : Hagar

Dato : 22-05-06 14:45

> [...]
> software er installeret. Mit råd er derfor: Hold dig langt væk fra
> Samsung, og køb LG'en. Jeg fortryder ihvertfald mine 2 skærme.

Det var da et argument der var til at føle på, og jeg vil da indrømme at jeg
nu læner mig til 2 stk. LG skærme.

Hagar

Fra : P.L.

Dato : 22-05-06 19:13

On Mon, 22 May 2006 15:44:59 +0200, "Hagar" <nogo31@hotmail.com>
wrote:

>Det var da et argument der var til at føle på, og jeg vil da indrømme at jeg
>nu læner mig til 2 stk. LG skærme.

Jeg kan så fortælle at jeg har en 930BF, den har knapinstillinger og
også software hvis man er til den slags, og jeg har ingen problemer
med skærm/computer og stabilitet, kender flere der har samsung 913/930
og de har ingen problemer, tværtimod er det nogle rigtigt gode skærme.

Men held og lykke med dit valg

Fra : "Bjørn E. Thorup"

Dato : 22-05-06 22:41

P.L. skrev:

> [...]
> med skærm/computer og stabilitet, kender flere der har samsung 913/930
> og de har ingen problemer, tværtimod er det nogle rigtigt gode skærme.

Jeg har også haft en 930BF i ca. 5 måneder. Dejlig skærm, andet kan jeg
ikke sige. Har ikke oplevet problemer med softwaren, og det er ganske
praktisk med knapinstillinger. Smart når man lige skal game, at man
switcher over på "game" mode, eller hvis man skal se film eller bare
surfe på nettet. Men okay, det er ikke altid jeg bruger det. For det
meste er "Custom" mode nok -> den indstiller man selv.

Skærmen er vel i sig selv okay "pæn". Ikke alt for meget lir, og den ser
godt ud på skrivebordet. Anyways jeg kan ikke sige mere om den. Så
kommer jeg bare til at forvirre dig mere

Ja det er svært at vælge, men jeg har ikke fortrudt mit køb.(Har ikke
kigget på den anden)

Good luck champ!

--
Bjørn E. Thorup
http://www.thabear.dk

Fra : Hagar

Dato : 22-05-06 22:48

> [...]
> "Nobody calls me Lebowski. You got the wrong guy. I'm the Dude, man"
> "This is not Nam, This is bowling. There are rules" (The Big Lebowski)

Champ ?? Har vi spillet mod hinanden i mohaa ? ROFL

Hagar