Skærme
Fijala 3554
Grundig vison 26 som pc skærm ?
Fra : René Hansen

Dato : 06-04-06 21:27

Hej alle

Jeg har et Grundig vision 26 som har pc indgang og dvi indgang bagpå.

Kan nogen fortælle mig om den vil være en god skærm at benytte til dette da
jeg udelukkende har brugt den til tv. Jeg har dog købt noget andet nu og
tænkte jeg med fordel kunne benytte denne til min pc som skærm.

Jeg vil helst ikke gå ned i kvalitet eller ødelægge skærmen på det hvis det
kunne ske

Min pc er p4 1900 mhz med et gforce 4 4200 kort i

mvh René

Fra : Brian Hansen

Dato : 15-04-06 11:51

"René Hansen" <bif@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> kunne ske
>
> Min pc er p4 1900 mhz med et gforce 4 4200 kort i

Du vil godt kunne bruge den, men med den lave opløsning i forhold til
størrelsen bliver det noget stort at se på (med mindre man sidder 3m væk fra
skærmen.

Jeg bruger selv mit LCD-TV som 3. skærm, så jeg kan se en film henne i
sengen.

Brian