<nobr>
Fra : Martin

Dato : 15-06-01 00:12

Øhm.. får en MASSE fejl på www.w3c.org hvor alle er nout andet gøre
med <nobr>

Er det fordi <nobr> ikke er med i standarden ?
Er der en anden mulighed ?

--
Bye for now Martin
http://natten-i.dk

Fra : Johan

Dato : 15-06-01 08:45

> Øhm.. får en MASSE fejl på www.w3c.org hvor alle er nout andet gøre
> med <nobr>
>
> Er det fordi <nobr> ikke er med i standarden ?
> Er der en anden mulighed ?

Så vidt jeg ved er det et tag som M$ har opfundet, derfor er det ikke med i
standarten. Og forstår egentlig heller ikke hvad folk bruger den til?! Synes
bare det smadrer HTML'en

mvh

Johan

Fra : Martin

Dato : 15-06-01 12:16

On Fri, 15 Jun 2001 09:44:33 +0200, "Johan" <tcr480@ofir.dk> wrote:

>Så vidt jeg ved er det et tag som M$ har opfundet, derfor er det ikke med i
>standarten. Og forstår egentlig heller ikke hvad folk bruger den til?! Synes
>bare det smadrer HTML'en

Okei...
Øhm jeg bruger den til en tabel hvor der står *et eller andet ukendt
langt ord* også (set antal gane) bagefter...

--
Bye for now Martin
http://natten-i.dk

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 15-06-01 14:47

On Fri, 15 Jun 2001 01:11:34 +0200, Martin <martini@mailme.dk> wrote:

>Er det fordi <nobr> ikke er med i standarden ?
>Er der en anden mulighed ?

Jeg bruger dette:

..nobr {
   white-space: nowrap;