st. germania
Fra : Pingo

Dato : 14-06-01 23:23

Er der nogen som kender dette musik?

St. Germania mener jeg det hedder.

Fra : Brian Haagh

Dato : 15-06-01 09:00

St.Germain hedder "gruppen"
Fransk Jazz-House-Club-Dance i den absolutte fedeste stil !!!
Tjek : Boulevard,Tourist to rigtige fede cd´ere.

Hvis du ellers er til fransk house / jazz så er "A Night At The Playboy
Mansion" - DJ Dimitri osse en
rigtig fed skive til hverdag og fest !!

MVH

Brian/

Fra : Erik

Dato : 15-06-01 11:06

Brian Haagh <haagh@post.cybercity.dk> wrote:

> Hvis du ellers er til fransk house / jazz så er "A Night At The Playboy
> Mansion" - DJ Dimitri osse en
> rigtig fed skive til hverdag og fest !!

Jeg vil osse anbefale alt med Ian Simmonds (selvom han jo ikke er
fransk). Check også Bertrand Burgalat samt Ludovic Navarre's
soloprojekter (det er ham, der er St. Germain).

Erik

Fra : Peter G.

Dato : 15-06-01 08:57

"Pingo" <mute@e-mail.dk> wrote in message
> Er der nogen som kender dette musik?
>
> St. Germania mener jeg det hedder.

Tænker du på gruppen St. Germain?

Prøv at kig på http://www.allmusic.com

--
M.v.h. / Kind regards, Peter
"I Feel Like I'm Losing For Money, I Feel Like I'm Losing For Free,

Fra : Troels

Dato : 15-06-01 19:50

> Er der nogen som kender dette musik?
>
> St. Germania mener jeg det hedder.

Der er en kunstner (eller band?) der hedder St. Germain. det er bla ham/dem
der har lavet It's a sure thing, som bliver brugt i utzon. Er det dét du
tænker på?

/Troels

Fra : Limén

Dato : 15-06-01 22:54

Pingo <mute@e-mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b293b33$0$28136$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Er der nogen som kender dette musik?
>
> St. Germania mener jeg det hedder.

Jeg vil tro du leder efter franskmanden St. Germain.
Hans seneste album hedder "Tourist".

VH MIKKEL