forbrængingssuppe - igen
Fra : bj

Dato : 27-04-06 19:40

Hej

Nu har jeg prøvet at lave suppen og den er faktisk ret god. Jeg er ikke til
suppe, men man har jo et standpunkt til man rammer et nyt:)

Nå, men jeg har et sprøgsmål mere: Hvor meget af denne suppe må man spise
dagligt eller ugentligt og hvordan er opdelingen ved frokost og aftensmad?

mvh.
bj

Fra : morten@trollingehuse~

Dato : 04-05-06 13:58

Så meget som du orker. Jo mere - jo bedre. Det er bl.a chilien og
ingefæren i suppen der øger forbrændingen. Så jo mere suppe - jo
større vægttab.

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-05-06 20:43

morten@trollingehuset.dk skrev den 04-05-2006 14:58:
> Så meget som du orker. Jo mere - jo bedre. Det er bl.a chilien og
> ingefæren i suppen der øger forbrændingen. Så jo mere suppe - jo
> større vægttab.

Tja hvis bare det var det samme med vin, ik?

--------------
c. Giv stofskiftet et pift - drik en kop kaffe eller snup en gang chili

Kaffe og stærke krydderier har vist sig at være udmærkede hjælpemidler
på vej mod et hurtigt vægttab.
De øger nemlig kortvarigt din forbrænding, så du futter ekstra mange
kalorier af. Størst effekt opnår du ved at anvende begge dele med måde,
for overdriver du indtaget, vænner kroppen sig til de aktive stoffer, og
effekten forsvinder
fra
http://www.gomotion.dk/artikler.asp?p_id=111&a_id=91&mode=detail&title=art

Har du flere sjove ammestuehistorier, som du vil have aflivet?

mvh

Carsten Riis