DLSK2
Fra : Per Christiansen

Dato : 19-04-06 20:56

Hvordan er det nu jeg undgår at skal have min
cd sidende i cddrevet.

Var der ikke noget med at man lavede en fil man
skulle bruge, er der nogen der har opskriften.

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-06 21:23

Der hersker vistnok en smule forvirring om hvad der er nødvendigt og
tilstrækkeligt.
Min erfaring er:
Installer samtlige (!) opdateringer og så blir du ikke længere spurgt om
at indsætte CD-en !!
Jeg har prøvet det nu ved 5 forskellige installationer (på egne PC'er
hvis nogen skulle løfte øjenbryn!) og det virker (for mig og min købte
udgave af DLS2)!
Mvh
Søren Hedemand
Marie af Næstved

Fra : Per Christiansen

Dato : 19-04-06 21:45

""Søren H."" <soren{sletxx}@xxhelefamilien.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tilstrækkeligt.
> Min erfaring er:
> Installer samtlige (!) opdateringer og så blir du ikke længere spurgt om

Jammen de har jo stoppet for at man kan opdatere den
eller er det mig der har fået noget galt i halsen.

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-06 21:59

Per Christiansen skrev:
> ""Søren H."" <soren{sletxx}@xxhelefamilien.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jammen de har jo stoppet for at man kan opdatere den
> eller er det mig der har fået noget galt i halsen.

Du kan stadig hente alle opdateringer fra KMS og DS indtil de sluttede
med at udgive opdateringer maj 2005, og med samtlie installeret bliver
der ikke spurgt efter CD.
Mvh
Søren Hedemand
Marie af Næstved

Fra : Torben Bach

Dato : 19-04-06 22:02

"Per Christiansen" <p@lite.dk> wrote in message
> Jammen de har jo stoppet for at man kan opdatere den
> eller er det mig der har fået noget galt i halsen.

Opdateringer er stadig tilgængelige på hjemmesiden:
http://www.sejlsport.dk/sw618.asp eller via korttjenesten i selve DLSK2.

Lars skrev om "Det Levende søkort og Dæmoner" i denne gruppe den 13/3-06,
hvor der kom en del gode råd i tråden.

Mvh
Torben
--
Husk at *hvis* du vågner -
er hver morgen den første dag

Fra : Calle.

Dato : 20-04-06 00:42

Per Christiansen wrote:
> Hvordan er det nu jeg undgår at skal have min
> cd sidende i cddrevet.
>
> Var der ikke noget med at man lavede en fil man
> skulle bruge, er der nogen der har opskriften.

start programmet 2 gange lige efter hinanden, så starter det alligevel

--
*** Calle ***

Fra : Lars

Dato : 20-04-06 09:44

Hej Per.
Som Torben skriver, var venlige mennesker hjælpsomme, da jeg rodede med
samme problem.
Hvis du ikke kan få det til at virke med de forslag, du nu har modtaget her
i denne tråd, så skriv en mail til mig, så får du en samling af de indlæg,
jeg modtog i den tidligere tråd.
VH,
Lars

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-06 14:40

Jo tak! Hmmm ....min beder også om cd selvom jeg har opdateret og starter 2
gange, også selv om jeg har kopieret til c:/ og prøver at henvise den, den
vej, dur det ikke?

--

Mvh.
Jens_a 3060 Nordsjælland

Fra : Lars

Dato : 20-04-06 16:35

Har sendt dig en mail med lidt sammenkog.
VH,
Lars

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-06 18:41

Takker...

Fra : Per Christiansen

Dato : 21-04-06 14:36

"Lars" <kedelig@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Har sendt dig en mail med lidt sammenkog.
> VH,
> Lars

Hej lars kan du ikke sende mig lidt sammenkog
kan ikke rigtigt få det til at virke

Fra : Lars

Dato : 21-04-06 17:02

> Hej lars kan du ikke sende mig lidt sammenkog
> kan ikke rigtigt få det til at virke

Er sendt. Venlige mennesker hjalp mig, så må jeg jo "betale lidt af på
gælden"

VH,
Lars

Fra : Per Christiansen

Dato : 21-04-06 20:29

> Er sendt. Venlige mennesker hjalp mig, så må jeg jo "betale lidt af på
> gælden"
>
> VH,
> Lars

Det er pænt af dig

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 25-04-06 14:52

Hej Lars,

Jeg havde engang nogle venner, som hjalp mig meget, da jeg ville
gengælde, sagde de: Giv det ikke til os; men til nogle som
behøver hjælp...

Mvh/Harding

Fra : Lars

Dato : 25-04-06 21:37

> Jeg havde engang nogle venner, som hjalp mig meget, da jeg ville
> gengælde, sagde de: Giv det ikke til os; men til nogle som
> behøver hjælp...

Med den rette indstilling, så giver NG jo faktisk mulighed for at starte den
ene positive dominoeffekt efter den anden. Jeg må ofte spørge og kan
sjældnere svare. Når der så kommer noget, jeg kan bidrage lidt til, er det
jo tiden at få fingeren ud af klydset.
Min tidligere arbejdsplads talte om vidensdeling som om det var en ny
stjerne på himlen. Vorherrebevares, det har man jo dyrket i it-verdenen og i
NG'er og BB'er i almindelighed i årtier!
Nå, nattesøvn, arbejde og derefter to fridage, der står i polérvoksens tegn!

VH,
Lars

Fra : Per Christiansen

Dato : 20-04-06 16:37