Leveringsskipper tilbydes
Fra : krestenbuch@mail.dk

Dato : 17-04-06 15:00

Bådlevering (boatdelivery) tilbydes.

Jeg er en erfaren skipper og har sejlet med mange forskellige bådtyper

både i snævre danske farvande og på Nordsøen og Atlanten.

Skal du have flyttet din båd over en lang afstan og er det ikke muligt

for dig at gøre det selv?
Kunne du tænke dig at holde din sejlerferie længere væk end det er
muligt med den tid der er til rådighed i din sommerferie?
Har du købt en båd i udlandet og har du problemer med at få den
transporteret hjem?

Jeg tilbyder at transportere din båd for dig over vandvejen til en
meget billig pris. Jeg sejler med en erfaren besætning, og vi er vand
til at sejle meget lange stræk. En tur fra København til Stockholm
vil foreksempel for os være en tur på et par døgn, og så kan du
holde din sommerferie i den svenske skærgård.

Har mit tilbud vakt din interesse, hører jeg gerne fra dig.

Med venlig hilsen
Kresten Skovsted Buch
61672655

Fra : Steffen Skov

Dato : 17-04-06 17:41

<krestenbuch@mail.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Jæ ha køvt ien på Kallundborg, va ska du ha unner boret får og sejle dem te
Århus?
Hælsen Steffen
86243388/86384612/40512527

Fra : HO

Dato : 17-04-06 18:20

<krestenbuch@mail.dk> skrev i en meddelelse
Bådlevering (boatdelivery) tilbydes.

Jeg er en erfaren skipper og har sejlet med mange forskellige bådtyper

både i snævre danske farvande og på Nordsøen og Atlanten.

Hej
Er det nu også rigtig ? hvis man googler lidt - er du 22 år - har ikke
rigtig haft båd selv, du har søgt lidt forskellig hyre her og der, har kun
duelighedsbevis.
Ja jeg spørger kun, jeg tror også du lige bør sætte dig ind i juraen,
omkring dit tilbud.
Hilsen
Hans Olsen

Fra : Per Krabbe

Dato : 17-04-06 18:34

"HO" <ho@vejen-net.kdVENDES> skrev i en meddelelse

> [...]
> duelighedsbevis.
> Ja jeg spørger kun, jeg tror også du lige bør sætte dig ind i juraen,

21 år i 2004 - så retfærdigvis kunne han være 23 nu måske endda 24.

Fra : HO

Dato : 17-04-06 19:11

"Per Krabbe" <must_be_changed_@scanboat.com> skrev i en meddelelse
> 21 år i 2004 - så retfærdigvis kunne han være 23 nu måske endda 24.
Hej
Det beklager jeg meget, man kan jo tage fejl.
Hilsen
Hans Olsen

Fra : torben.g@gmail.com

Dato : 17-04-06 21:33

> HO wrote:
> Ja jeg spørger kun, jeg tror også du lige bør sætte dig ind i juraen,
> omkring dit tilbud.

En bekendt og Jeg har laver forundersøgelser med henblik på at starte
et delivery firma, altså essentielt den service posteren tilbyder. Og
ja, der er lige lidt småting rent juridisk man skal undersøge, men
det var faktisk ikke så slemt som jeg havde forventet. Af andre
årsager er vi dog ikke helt klart med firmaet endnu, men på vej.
Netop folk som posteren her gør det vanskeligt for os, men vi tror på
at seriøse bådejere på sigt vil vælge et seriøst firma, frem for
at spare et par tusind

Fra : Lasse

Dato : 18-04-06 01:02

Efter min bedste overbevisning er der ikke et marked for det i Danmark. Ikke
et man kan leve af, i hvert fald. For få både, især for få store både, og i
særdeleshed et farvand omkring dk, som alle kan sejle i uden problemer, og
som oveni købet er eftertragtet i hele det nordlige skandinavien...

Men seføli: Som fritidshygge er det da et fint projekt..

Du er måske af en anden opfattelse? Så lad høre...

Mvh
Lasse

Fra : torben.g@gmail.com

Dato : 18-04-06 17:41

Lasse wrote:
> [...]
>
> Men seføli: Som fritidshygge er det da et fint projekt..
>
> Du er måske af en anden opfattelse? Så lad høre...

Jeg er af en anden opfattelse, nemlig at der er et marked - det havde
du jo nok næsten gættet

Du har dog helt ret i at det bliver meget svært at leve af, både
fordi det er så sæsonbetonet, men også fordi vi begge har jobs som
giver godt og vi ikke lige kan eller vil opgive. Derfor må hovedparten
af alle transporter ligge i (forlængede) weekender, og hvis man ikke
kan komme afsted før f.eks. torsdag eftermiddag og skal være hjemme
igen f.eks. mandag aften sætter det jo en begrænsning i forhold til
at drive en seriøs delivery virksomhed.

Jeg tror dog der er marked nok til at starte det som en
bi-beskæftigelse, men for at have styr på ansvar, forsikringer,
selvrisiko og alle forhold for at kunderne kan være helt trygge ved
det, mener jeg det er rigtigt at starte et rigtigt firma med CVR nummer
og det hele, frem for at lave det "under bordet", orange, halv
freelance eller hvad man nu kunne forestille sig. Det skal så også
lige organiseres, og jeg kan kun sige "vi er på vej" - jeg skal nok
lægge et link herinde når hjemmeside med alting er på plads.

Mvh. Torben