Kalechestof
Fra : HHH

Dato : 05-04-06 05:26

Hej gruppe.

Er der nogen der kender til steder (gerne Fyn eller netshop) hvor man købe
kalechestof til priser der er mere humane end 200-250 kr pr. meter, som er
den gængse opskruede pris i diverse udstyrsforretninger. Jeg skal bruge
standard blå.

v.h.

HHH

Fra : sailor99

Dato : 06-04-06 21:07

"HHH" <newsSLETDETTE@3xh-consult.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den gængse opskruede pris i diverse udstyrsforretninger. Jeg skal bruge

Prøv at ringe til min min dygtige sejlmager i "Det lille Syværksted", Kim
Jacobsen på tlf. 20491949.

Han kan måske hjælpe dig.

Mvh
Georg