Øst for Paradis
Fra : Jørgen Carlsen

Dato : 14-06-01 22:04

Fornylig så jeg på en premiereliste, at filmen Øst for Paradis skulle
have repremiere i juli måned.
I dag så jeg, at DR2 viser filmen fredag 15. juni.

Jeg kunne godt tænke mig at vide, om der er samarbejde
eller chikane mellem DR og udlejeren i Århus: Øst for Paradis.

Hilsen JCarlsen

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 15-06-01 11:56

"Jørgen Carlsen"
> Jeg kunne godt tænke mig at vide, om der er samarbejde
> eller chikane mellem DR og udlejeren i Århus: Øst for Paradis.

Det behøver vel ikke være nogen af delene. F.eks. er der jo en del
af os, for hvem fjernsynet er noget tættere på end Århus. Jeg takker
da DR2 for, at de igen viser en god film.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 15-06-01 13:29

"Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk> skrev:
> Det behøver vel ikke være nogen af delene. F.eks. er der jo en del
> af os, for hvem fjernsynet er noget tættere på end Århus. Jeg takker
> da DR2 for, at de igen viser en god film.

Jeg er enig. Jeg tror snarere, at rettighedsindehaverne til Øst for Paradis
har sænket priserne eller gjort et eller andet, der har fået både Århus og
DR2 til at slå til. Man ser tit, at den samme film med kort mellemrum vises
på en række forskellige kanaler, alene af den grund at den er faldet i pris.

Mvh.
Peter

Fra : B.Ikkala

Dato : 15-06-01 13:58

Fri, 15 Jun 2001, "Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk>

> [...]
>på en række forskellige kanaler, alene af den grund at den er faldet i pris.

Ofte i forbindelse med den udgives på DVD i US.

Fra : Uffe Paulsen

Dato : 15-06-01 14:29

Peter Brandt Nielsen wrote:

> "Jørgen Carlsen"
>
> Det behøver vel ikke være nogen af delene. F.eks. er der jo en del
> af os, for hvem fjernsynet er noget tættere på end Århus.

Jeg var i Grand her i Kbh. i går, og der hang plakaten for Øst for
Paradis (altså filmen) på væggen under "Kommende film", så der
er nok ingen grund til at tage til Århus.

Uffe.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 16-06-01 09:58

"Uffe Paulsen"

> Jeg var i Grand her i Kbh. i går, og der hang plakaten for Øst for
> Paradis (altså filmen) på væggen under "Kommende film", så der
> er nok ingen grund til at tage til Århus.

Der er i øvrigt også en del af os, der hverken bor i Århus eller
hovedstaden.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk