Software til måle up og download mængder m~
Fra : Mic

Dato : 02-04-06 09:02

Efter jeg lige har fået en ADSL regning fra TDC på det tredobbelte af mit
normale forbrug, prøver jeg finde "fejlen".
Findes der ikke noget software hvor jeg kan monitere min trafik med?
mvh MIC

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 02-04-06 09:19

"Mic" <Nospamf@nomail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> normale forbrug, prøver jeg finde "fejlen".
> Findes der ikke noget software hvor jeg kan monitere min trafik med?

Prøv at se på dette http://www.stoneware.dk/connectcontrol/default.htm
freeware
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 02-04-06 19:11

On Sun, 2 Apr 2006 10:18:35 +0200, "Paul Østerby Sørensen"
<paulsmail@ofir.dk Fjern mail> wrote:

> Prøv at se på dette http://www.stoneware.dk/connectcontrol/default.htm
> freeware

Det gør ikke, hvad spørgeren eftersøger. ConnectControl holder styr
på, hvornår en dial-up (eller lignende) er forbundet, men ikke hvilke
programmer, der bruger forbindelsen, når den er oppe.

-A

Fra : Frank R.

Dato : 02-04-06 09:19

On Sun, 2 Apr 2006 10:01:56 +0200, "Mic" <Nospamf@nomail.dk> wrote:

> [...]
>normale forbrug, prøver jeg finde "fejlen".
>Findes der ikke noget software hvor jeg kan monitere min trafik med?

Der findes et hav af dem, men ind til du finder noget mere avanceret
kan du jo kikke på denne her. Det er efter sigende en slags freeware
udgave af DUmeter.

http://readerror.gmxhome.de/

Ellers kan de fleste firewalls give en oversigt over hvor meget trafik
der er gået igennem. Så hvis du allerede har en softwarefirewall på,
kan du jo se om den har denne funktion.

Hilsen
Frank