Naser Khader vil være integrationsminister
Fra : Per Rønne

Dato : 02-04-06 06:32

I dagens Berlingske Tidende kan man på:

<http://www.berlingske.dk/grid/indland/artikel:aid=717450>

se at Naser Khader har ét politisk mål: at blive integrationsminister,
så han fra den platform kan bekæmpe især de islamistiske imamer.

Og det lyder da som en god idé; så må man blot finde en post til den
yderst kompetente fagminister cand.polit. Rikke Hvilshøj, men her kan
man uden større besvær pege på ikke særligt kompetente ministre fra
Venstre som universitetsminister Helge Sander [der ikke selv har
frekventeret et universitet, men er uddannet journalist]. Niels Barfoed
er desværre fra K, og i øvrigt ville en overgivelse af hans post til
Hvilshøj virke som en degradering af hende, hvilket hun naturligvis ikke
fortjener.

Og så kommer den store hurdle. For at Naser Khader skulle kunne blive
integrationsminister skulle der ske to ting: Det radikale Venstre skulle
skifte udlændingepolitik, så det blev ham og ikke makkerparret Jelved &
Gerner der fastlagde den, og Det radikale Venstre skulle komme i
regering.

Ville det ikke være langt lettere om Naser Khader skiftede fra R til K;
de radikale fører jo alligevel i velfærdsdebatten traditionel
konservativ politik, og så kunne en mindre kabale i regeringen gå op:

Naser Khader (K) bliver integrationsminister, og den kompetente og
habile Rikke Hvilshøj (V) erstatter den inkompetente Helge Sander (V)
som universitetsminister. Han erstatter til gengæld den endnu mere
inkompetente Niels Barfoed (K) som familie- og fødevareminister, og
balancen mellem ministre fra K og V opretholdes.

Og selv støttepartiet, når man tager dets begejstring for Naser Khader i
betragtning, vil vel kunne støtte kabalen, der samtidig ville give
klejner i udlandet, og gavne eksporten til den islamiske verden.

Medmindre der bliver udstedt en fatwa fra Cairos islamiske universitet
mod Khader, der erklærer ham for frafalden, hvilket i islam betyder en
automatisk dødsstraf [hvilket netop er en af de ting KULTURmuslimen
Khader er så voldsomt imod].
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : pm

Dato : 02-04-06 08:27

Per Rønne wrote:
> [...]
>
> se at Naser Khader har ét politisk mål: at blive integrationsminister,
> så han fra den platform kan bekæmpe især de islamistiske imamer.

Jaså !!!
Jeg har sagt det før og gør det gerne igen, den mand kan man ikke stole på.
Han har tidligere fremhævet, at han netop IKKE ville være
integrationsminister.

pm

Fra : Knud Larsen

Dato : 02-04-06 08:41

"pm" <ps98@tzeliamail.dk> wrote in message

> [...]
> på.
> Han har tidligere fremhævet, at han netop IKKE ville være

Han var så optimistisk at tro, at hans privatdyrkede tro, kunne blive en
ligegyldig biting, men nu må han, belært af bitre erfaringer, indse, at han
IKKE kan slippe ud af rollen som "frafalden" muslim, hele hans liv bliver
drevet af islamisternes jagt på ham. Derfor vil han gerne forsøge at gøre
noget som kan forbedre situationen for alm. moderate muslimer, OG for os
andre, som også skal leve med gakkelakkerne og resultaterne af deres
intimidering af andre mennesker.

Fra : Per Rønne

Dato : 02-04-06 08:41

pm <ps98@tzeliamail.dk> wrote:

> Jaså !!!
> Jeg har sagt det før og gør det gerne igen, den mand kan man ikke stole på.
> Han har tidligere fremhævet, at han netop IKKE ville være
> integrationsminister.

Enhver kan skifte opfattelse; det er der intet galt i.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jesper

Dato : 02-04-06 09:31

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> [...]
> er desværre fra K, og i øvrigt ville en overgivelse af hans post til
> Hvilshøj virke som en degradering af hende, hvilket hun naturligvis ikke

Kan løses ved at afsætte Connie Hedegaard på posten som miljøminister
til fordel for den yderst kompetente Rikke Hvilshøj, K får så
integrationsministerposten i stedet med Naser Khader på, så kan
Miljø-Connie flyttes over i familie-og forbrugsministeriet.

> [...]
> skifte udlændingepolitik, så det blev ham og ikke makkerparret Jelved &
> Gerner der fastlagde den, og Det radikale Venstre skulle komme i

Der er større chance for at Månen falder ud af sit omløb og styrter ned
på jorden end at R skifter udlændingepolitik under Jelved.

> Ville det ikke være langt lettere om Naser Khader skiftede fra R til K;
> de radikale fører jo alligevel i velfærdsdebatten traditionel
> konservativ politik, og så kunne en mindre kabale i regeringen gå op:

Ja...efter den obligate periode på et årstid eller så, hvor Nasar er
partiløs.

> [...]
> inkompetente Niels Barfoed (K) som familie- og fødevareminister, og
> balancen mellem ministre fra K og V opretholdes.

Jeg vil som sagt hellere af med Niels Barfoed og have parkeret Connie
Hedegaard et sted, hvor hun ikke kan lave så mange ulykker.

> [...]
> mod Khader, der erklærer ham for frafalden, hvilket i islam betyder en
> automatisk dødsstraf [hvilket netop er en af de ting KULTURmuslimen

Wahibisterne i Saudiland skal nok få ham erklæret frafalden. Men det er
da helt sikkert at det vil give Danmark pluspoint i de meget kritiske
europæiske lande at vi sætter præmieperkeren Nasar på dén post.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Per Rønne

Dato : 02-04-06 15:55

> Der er større chance for at Månen falder ud af sit omløb og styrter ned
> på jorden end at R skifter udlændingepolitik under Jelved.

Jelved har, eller har haft, sin 63 års fødselsdag i år, og vil ved næste
folketingsvalg nået folkepensionsalderen.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jesper

Dato : 02-04-06 16:12

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Jelved har, eller har haft, sin 63 års fødselsdag i år, og vil ved næste
> folketingsvalg nået folkepensionsalderen.

...og hun kan risikere at blive siddene meget, meget længe endnu. Der er
også den mulighed at hun bliver erstattet med Elsebeth Gerner Nielsen,
hun er kun 46 år og fuldt ligeså rabiat på udlændingeområdet som hende,
så det er der ikke noget vundet ved.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Jim

Dato : 02-04-06 22:33

> [...]
> også den mulighed at hun bliver erstattet med Elsebeth Gerner Nielsen,
> hun er kun 46 år og fuldt ligeså rabiat på udlændingeområdet som hende,

Og alligevel har Hestekæft Gerner Vrinsken politianmeldt Pinocchio for
mordtrusler.
Mon hun forsøger at indhente sympati?

J.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 02-04-06 13:28

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> se at Naser Khader har ét politisk mål: at blive integrationsminister,
> så han fra den platform kan bekæmpe især de islamistiske imamer.

Så er det vist på tide at holde øje med Akkari's "to friske fyre" der
vil sprænge hans miniterium i luften.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 02-04-06 14:36

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message
news:1hd685q.14emmdvyb4lt0N%> Så er det vist på tide at holde øje med
Akkari's "to friske fyre" der
> vil sprænge hans miniterium i luften.

Khader ved at danske medier er ukritiske mikrofonholdere, når han som
fx i EB idag praler af VI ER MODIGE og han næstkommanderende, Tathi
El-Abed(EB 2.4 forklarer, at FORENINGEN IKKE MELDER TRUSLER TIL
POLITIET. Heroisk? For ikke at spilde politi-resourcer?

Hvorfor ikke? Fordi de trusler er aftalt spil og ufarlige.Da der var
gang i Sædhjælpsfondet fik jeg døds-trusler ugentlig.

Når Ukraine-drukkenbolden ikke ville anmelde til politiet sin løgn om
dioxin-forgiftning, er det om bluff og løgn - skrønen skulle baseres
på en købt analyse hos et privat firma uden kontrol. Og endelig ikke
kikkes nærmere efter i sømmene.

Khader er taquia-farlig og tænker kun på at vise, at muslimer kan
integreres , dvs er ufarlige

Han smalltalker nu om, at det var fint at tage en slapper og lade op,
med Akari-trussel som alibi. Han vidste, at truslen var NUL.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-04-06 22:11

Labans assistent Khader
Abu Laban lader som om han nødig ser Khader som integrationsminister.
I Glistrups tidligste bog, på www.glistrup.com kan læses følgnede

"Imamen Abu Laban sagde til Ekstrabladet 10.januar 1990, at danskerne
nu er modne til Islam. Et år senere erklærede han hellig-krig-støtte
til Saddam Hussein ved fredagsbøn i København (Jyllandsposten
27.januar 1991"

Idag har Ekstrabladets midteropslag en tegneserie om Abu Labans
succerige liv - som de desværre ikke har på www.eb.dk

De gør meget ud af at han ikke har lært sig dansk - det er en bagatel.
Han gør med held unge muslimer dansker-hadende og hans teamwork er tæt
koordineret med Naser Khader. Tro ikke på at Khader er drevet af
protest mod sin trosfælle.

Abu Labans vedvarende støtte til en statsmand , hvis tilhængere
Danmark er i krig med, bør gøre det let at udvise denne imam for
landsforrædderi - men een er ikke nok, vi skal udvise alle de ti-
eller hundred-tusidner, der støtter Abu Laban

Fra : Jim

Dato : 02-04-06 22:31

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Så er det vist på tide at holde øje med Akkari's "to friske fyre" der
> vil sprænge hans miniterium i luften.

Jeg tænker nu på, om Akkari føler sig forfulgt og har valgt at beskytte sig
med bodyguards.
Man kan vel ikke få skudsikre veste i hans størrelse.
Han føler sig jo truet af Khader og de demokratiske islamser.

J.