Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital eller sølv ?
Fra : Langgaard

Dato : 14-06-01 22:01

Hej fotovenner !

Aldrig har så mange brugt så meget af deres liv på det næst bedste !

--
Venlig hilsen / Best regards

Leif Langgaard

mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så prøv http://langgaard.subnet.dk/

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

Fra : Niels

Dato : 17-06-01 22:43

Hvad mener du ??

Fra : Langgaard

Dato : 19-06-01 09:10

Hej fotovenner !

Hvis intentionen er at lave et bilede, så kan alle digitale problemer løses
ved ag gå ned til fotohandleren og købe et gammelt brugt fotografiapparat.
En gammel Pentax (20-30 år) med normaloptik kan erhverves for ca 3-500,- kr.
Der bruges mængder af tid og penge af alle dem der sender indlæg til denne
gruppe, pengene bruges oftest på digitalkameraer til flere tusinde kr.

Og er billederne bedre end dem der er taget med den gamle Pentax ?

Fra : Jan Boegh

Dato : 19-06-01 17:31

> Hvis intentionen er at lave et bilede

Hvordan får du da den ide? Hvorfor skulle man da lave billeder fordi man har
et kamera?

> [...]
> gruppe, pengene bruges oftest på digitalkameraer til flere tusinde kr.
>
> Og er billederne bedre end dem der er taget med den gamle Pentax ?

Ja.
Det er møj svært at overføre fra Pentaxen til Photoshop. Og uanset hvordan
faen jeg vender skidtet, kan jeg ikke få maset Pentaxen (her i hytten hedder
den godt nok Nikon - man er vel kvalitetsbevidst ind i diskettedrevet!

mvh
Jan