Regeringen går af.
Fra : Pjensen73

Dato : 01-04-06 11:10

Regeringen har besluttet af den vil gå af, på grund af muhammed sagen.

Efter massivt kritik fra opposisionen af muhammed krisen, har regeringen
besluttet af gå af, siger Statsminister, Anders Fogh Rasmussen.
Han vil en af de nærmeste dage gå til Dronningen om sin beslutninge,
hvor han også vil meddele at han vil udskrive valg.

Regeringen har også besluttet, at den ikke genopstiller. Hvem de vil
pege på som statsminister er uvis.

Det er en beslutning jeg har tænkt på længe, udtaler Anders Fogh Rasmussen.

Fra : HC

Dato : 01-04-06 11:32

> Regeringen har også besluttet, at den ikke genopstiller. Hvem de vil
> pege på som statsminister er uvis.

Jeg hørte de peger på Pia K.

*G*

HC

Fra : Jim

Dato : 01-04-06 12:10

"HC" <hc@fuckspam.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg hørte de peger på Pia K.
>
> *G*

Apriiiiilsnar, det er i virkeligheden Frank Aaen, som er udpeget.
Nu bliver Kim Larsen glad..

Fra : Svend Poulsen

Dato : 01-04-06 11:53

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> på som statsminister er uvis.
>
> Det er en beslutning jeg har tænkt på længe, udtaler Anders Fogh

Den er altså for tyk.

Svend

Fra : Pjensen73

Dato : 01-04-06 22:00

Svend Poulsen skrev:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Den er altså for tyk.
>
> Svend

Selvfølgelig er den for tyk, men jeg er sikker på at Kim Larsen her i
gruppen jublede og skulle straks prøve og se om han kunne finde et link.

Fra : JBH

Dato : 02-04-06 12:01

> Selvfølgelig er den for tyk, men jeg er sikker på at Kim Larsen her i
> gruppen jublede og skulle straks prøve og se om han kunne finde et link.

LOL