Uffe Ellemann Jensen har konverteret til i~
Fra : Per Rønne

Dato : 01-04-06 08:49

Ja, set på forsiden af Sextrabladet, da jeg var nede i Føtex.

Det skal være sket i august, og det kunne jo så forklare hans forargelse
over JPs Muhamedtegninger.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : hanzen

Dato : 01-04-06 08:53

> Ja, set på forsiden af Sextrabladet, da jeg var nede i Føtex.
>
> Det skal være sket i august, og det kunne jo så forklare hans forargelse
> [...]

Har du en kalender?
--
hilzen
hanzen

Fra : Kert Rats

Dato : 01-04-06 08:56

> Ja, set på forsiden af Sextrabladet, da jeg var nede i Føtex.
>
> Det skal være sket i august, og det kunne jo så forklare hans forargelse
> over JPs Muhamedtegninger.

Så får Glistrup jo følgeskab, jf. min tidligere tråd i denne gruppe - hvori
jeg kom til at fejlstave hans nye hjemmeside. Den rigtige hjemmesideadresse
er: www.glislam.dk )

Venligst - og god 1. april

Kert Rats

Fra : Svend Poulsen

Dato : 01-04-06 09:00

> Ja, set på forsiden af Sextrabladet, da jeg var nede i Føtex.
>
> Det skal være sket i august, og det kunne jo så forklare hans forargelse
> [...]

Ja, så må han jo allerede have lært at bruge taquira, ved ikke om det er
sådan det staves, af imamerne.

Svend

Fra : Bo Warming

Dato : 01-04-06 12:06

"Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@*hotmail.com> wrote in message

> Ja, så må han jo allerede have lært at bruge taquira, ved ikke om
> det er sådan det staves, af imamerne.

Taquia er vist rette stavemåde

Ifl EB havde Ellemann det dårligt i fastemåneden.

Men Glistrup-løgnen var ikke aprilsnar - hvorfor gad nogen
viderebringe den uhyrlighed?

Fra : Dan

Dato : 01-04-06 09:53

FOOLED!!!!

Fra : Svend Poulsen

Dato : 01-04-06 11:51

"Dan" <no@spam.thankyou.com> skrev i en meddelelse
> FOOLED!!!!
>

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

Han opfører sig da ellers som en muslim.

Svend

Fra : Dan

Dato : 01-04-06 12:30

> Han opfører sig da ellers som en muslim.

Ok hvad med Seidenfaden, Nyrup og alle de andre der tordner imod JP ???

Fra : Svend Poulsen

Dato : 01-04-06 12:31

> Ok hvad med Seidenfaden, Nyrup og alle de andre der tordner imod JP ???

Jamen gør de ikke det samme som elleman ?

Svend

Fra : Per Rønne

Dato : 01-04-06 19:04

Dan <no@spam.thankyou.com> wrote:

> FOOLED!!!!

Hvorfor tror du dog det? Det var jo faktisk den sidste af en række
aprilsnar-ting jeg viderebragte fra dagspressen ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk