Macromedia bøvl?
Fra : Milla

Dato : 31-03-06 21:22

Hej med jer!

Håber det er den rigtige gruppe, ellers må i gerne henvise mig til den
rigtige...

Jeg har problemer med at få min datters spil til at virke, det være sig
pixeline, peddersen og findus, far til fire, rasmus klump osv osv, jeg
får flg fejl:

"Macromedia Projector har fundet en fejl og afsluttes"

Jeg får at vide at problemet forsvinder hvis jeg opdaterer flash, men
det virker ikke. Jeg har afinstalleret det og forsøgt igen, men det har
ingen effekt.
Jeg har prøvet at søge på google, men jeg finder ikke rigtig noget jeg
kan bruge... Har kørt antivirus og spyware, der er intet.

Er der nogen der kan hjælpe? Vi er ved at være desperate over det.

MVH Milla