Akari vil forlade landet
Fra : Kim2000

Dato : 31-03-06 15:50

Er det mon så ikke på det tidspunkt vi bør hejse flaget og give ham 3 hurra
for den beslutning.

Det er hans mest fornuftige sætning de sidste ti år.

mvh
Kim

Fra : Jim

Dato : 31-03-06 16:04

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> Er det mon så ikke på det tidspunkt vi bør hejse flaget og give ham 3
> hurra for den beslutning.
>
> Det er hans mest fornuftige sætning de sidste ti år.

Link tak...

Hvor fa'en lagde jeg proptrækkeren og min til lejligheden indkøbte Chateau
Margaux anno 1990...?

J.

Fra : Anders

Dato : 31-03-06 16:09

Kim2000 wrote:
> Er det mon så ikke på det tidspunkt vi bør hejse flaget og give ham 3 hurra
> for den beslutning.
>
> Det er hans mest fornuftige sætning de sidste ti år.

Er det permanent eller er det kun for en kortere/længere periode?

Et link vil blive værdsat?

Fra : Per Rønne

Dato : 31-03-06 16:42

Anders <anders@NOSPAM.invalid> wrote:

> Er det permanent eller er det kun for en kortere/længere periode?
>
> Et link vil blive værdsat?

Jeg har undersøgt Sextrabladets hjemmeside; du bliver kun klogere hvis
du går ned i kiosken og køber det ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : NoTrabajo

Dato : 31-03-06 16:54

"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i

> Jeg har undersøgt Sextrabladets hjemmeside; du bliver kun klogere hvis
> du går ned i kiosken og køber det ...

Den var svær at skaffe her i byen. Alle ville åbenbart læse "den gode
nyhed". Desværre var det kun Grønland han overvejede at flytte til
(nedtur).
--
NoTrabajo

Fra : Per Rønne

Dato : 31-03-06 16:58

NoTrabajo <notrabajo@gmail.com> wrote:

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i

> Den var svær at skaffe her i byen. Alle ville åbenbart læse "den gode
> nyhed". Desværre var det kun Grønland han overvejede at flytte til
> (nedtur).

Op Grønland bliver hans menighed da så minimal - kun ham selv .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Poul Nielsen

Dato : 31-03-06 21:43

> Op Grønland bliver hans menighed da så minimal - kun ham selv .

Næeh nej der er skam muslimer i greenland selvom de nok ikke overstiger en
10 stykker. Mit instinkt siger mig at Danmark og Akkari hører sammen. Vi
hader Akkari og Akkari hader alle danskere, her er den perfekte kombination
til flere verbale sammenstød.

Fra : Jim

Dato : 31-03-06 22:06

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 10 stykker. Mit instinkt siger mig at Danmark og Akkari hører sammen. Vi
> hader Akkari og Akkari hader alle danskere, her er den perfekte

Og får han lyst til at slå på nogen, som han slog på knægten i skolegården,
så kan han jo tage et par omgange med en af Bredahl-knægtene.
De er nogenlunde på samme størrelse.
Han kan da også tage en tango med Brian Nielsen.
Jeg er sikker på, at Brian trænger til lidt ringdans bare for at have lidt
at more sig med og mindes gamle dage, da han nærmest bankede livet ud af
sine modstandere.
Og har Akkari for store ører, så kan vi ringe efter Tyson. Det skal han nok
lave om på.

J.

Fra : GB

Dato : 31-03-06 22:36

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in

> Og får han lyst til at slå på nogen, som han slog på knægten i

Han får en grum overraskelse, hvis han vil slås med en inuit. Jeg vil
næsten håbe, at han gør det...

Fra : Alucard

Dato : 01-04-06 13:07

On 31 Mar 2006 21:35:39 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

>Han får en grum overraskelse, hvis han vil slås med en inuit. Jeg vil
>næsten håbe, at han gør det...

He he he he........

Fra : GB

Dato : 31-03-06 22:35

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> wrote in news:442d5185$0$16813
$6d36acad@titian.nntpserver.com:

> Den var svær at skaffe her i byen. Alle ville åbenbart læse "den gode
> nyhed". Desværre var det kun Grønland han overvejede at flytte til
> (nedtur).

Det må og skal forhindres. De stakkels inuitter...

Har I læst novellen af Jørn Riel om mullahen på Grønland? (Husker ikke hvad
den hedder, er der andre?) DEN er sjov....

Fra : Jens G

Dato : 01-04-06 07:34

On 31 Mar 2006 21:34:49 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

>Har I læst novellen af Jørn Riel om mullahen på Grønland? (Husker ikke hvad
>den hedder, er der andre?) DEN er sjov....

Jeg kan ikke huske noget om en mullah, men jeg har læst en Jørn Riel
bog hvor der er en pige der hedder Muhammed fordi hun blev født af en
påstået mand. Hvorfra fangernes kendskab til Muhammeds genfødsel
stammede, kan jeg ikke huske.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Alucard

Dato : 01-04-06 13:12

On 31 Mar 2006 21:34:49 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

>Har I læst novellen af Jørn Riel om mullahen på Grønland? (Husker ikke hvad
>den hedder, er der andre?) DEN er sjov....

Måske er det en af disse her

http://da.wikipedia.org/wiki/J%C3%B8rn_Riel

1970 En fortælling hvoraf man får et smukt ansigt
1971 Vorherres rævefælde
1972 Det første af altings fest
1972 Pigen som søgte Havets Mor. Eventyr fra Grønland. (børnebog)
1973 Da Higginbottom tabte sin skygge
1973 Satans til Higginbottom
1974 Den fede, hvide Tuan (noveller)
1974 Den kolde jomfru og andre skrøner (skrøner)
1975 En arktisk safari og andre skrøner (skrøner)
1975 Før morgendagen
1976 Du bor i dit navn
1976 En underlig duel og andre skrøner (skrøner)
1977 Floder i havet
1977 Helvedespræsten og andre skrøner (skrøner)
1978 De gule blades ånd
1978 Strejfer mine drømme
1979 Drengen som ville være menneske (børnebog)
1979 Sarfartut / Strømsteder (digte)
1979 Ungkarlehuset (børnebog)
1980 Leiv, Narua og Apuluk (børnebog)
1980 Rejsen til Nanga - en usædvanlig lang skrøne
1980 Videre mod Nord (børnebog)
1981 Den lange neger og andre fortællinger (fortællinger)
1982 Den blå dør
1982 Frk. Biancas dybe fald
1983 Sangen for livet - Heq
1984 Sangen for livet - Soré
1985 Sangen for livet - Arluk
1986 En lodret løgn og andre skrøner (skrøner)
1988 Signalkanonen og andre skrøner (skrøner)
1989 Skrøner fra et rejseliv (skrøner)
1990 Den sorte mand. Fortællinger fra Afrika, Grønland og Østen
1992 Flere skrøner fra et rejseliv (skrøner)
1992 Kløften
1993 Haldurs ballader og andre skrøner (skrøner)
1994 Cirkulæret og andre skrøner (skrøner)
1996 Forliset og andre skrøner (skrøner)
1997 Den gode væver. Fortællinger fra Afrika, Canada og Østen
1998 En antikvarboghandlers erindring
1999 Den pjaltede mand og andre skrøner
2001 Samlede skrøner fra Nordøstgrønland: 1974-1980 (samlet udg.)
2001 Samlede skrøner fra Nordøstgrønland: 1986-1996 (samlet udg.)
2002 Avigtat: eskimoliv (illustreret)
2002 Samlede skrøner fra et rejseliv (samlet udg.)

Fra : Kim2000

Dato : 31-03-06 21:33

"Anders" <anders@NOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse

> Er det permanent eller er det kun for en kortere/længere periode?

Man ævler løs om at han gerne vil en tur op til Grønland, forhåbentlig kan
han så få sig en venskabelig snak med en isbjørn, så han permanent bliver
deroppe (nu bliver jeg sikkert slagtet for den udtalelse).

Åbenbart mener han at grønlændere godt vil acceptere en lærer der
gennentæsker børn.... Man han kan jo slå lidt på isbjørnene og se hvad der
sker....

> Et link vil blive værdsat?

Jeg kan ikke se på det på EB´s hjemmeside, men mon ikke det kommer en af
dagene. Det var efter han havde haft læserne i røret, at han fortalte han
var bange for at han aldrig kunne få et job her i landet. Man havde jo et
billede af ham, som han sagde. Ja, det må man sige, en lærer, der har
gennembanket - i bogstavligste forstand gennemnbanket - en elev står ikke
ligefrem i høj kurs i den danske folkeskole. Når man tilføjer at manden ikke
vil snakke med pigerne i skolen og derud over anser Danmark som et
modbydeligt sted, ja så er det nok rigtig nok. Man må virkelig sige at en
virksomhed skal være helt ud i det ekstrem desperate før hans ansøgning
overhovedet bliver behandlet.

mvh
Kim

Fra : Jim

Dato : 31-03-06 22:01

> [...]
> Åbenbart mener han at grønlændere godt vil acceptere en lærer der
> gennentæsker børn.... Man han kan jo slå lidt på isbjørnene og se hvad der

Vi kan give ham en prøvetur i isbjørnegrotten i Zoo.
Så kan han se, om bjørnene vil lade sig omvende til islamisk kultur.
Når han første gang dasker til bamserne, ser vil jeg gerne stå klar med
digitalkameraet.

J.

Fra : Alucard

Dato : 01-04-06 13:06

On Fri, 31 Mar 2006 22:33:06 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk>
wrote:

> [...]
>
>Åbenbart mener han at grønlændere godt vil acceptere en lærer der
>gennentæsker børn.... Man han kan jo slå lidt på isbjørnene og se hvad der

Nu har jeg familie der bor i Grønland, så jeg kan med rimelig vished
sige at han ikke vil holde ret lang tid...

(De er ikke så politisk korrekte som "syd"-danskere)

Fra : Bruno Christensen

Dato : 01-04-06 15:09

On Sat, 01 Apr 2006 14:06:06 +0200, Alucard wrote:

> Nu har jeg familie der bor i Grønland, så jeg kan med rimelig vished
> sige at han ikke vil holde ret lang tid...
>
> (De er ikke så politisk korrekte som "syd"-danskere)

Næh, de er mere "naturlige", og godt det samme.

/|\
/\
Bruno

Fra : Per Rønne

Dato : 01-04-06 19:04

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote:

> Nu har jeg familie der bor i Grønland, så jeg kan med rimelig vished
> sige at han ikke vil holde ret lang tid...
>
> (De er ikke så politisk korrekte som "syd"-danskere)

Som såvel grønlændere og færinger nøjes med at kalde »danskere«.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : NoTrabajo

Dato : 31-03-06 16:19

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i

> Er det mon så ikke på det tidspunkt vi bør hejse flaget og give ham 3
> hurra for den beslutning.

> Det er hans mest fornuftige sætning de sidste ti år.

Hmm. Det var til Grønland han overvejede at flytte, så han bliver altså i
Kongeriget Danmark. Hvorfor kan det lille infame møgdyr ikke bare tage hjem
til sin kone i Muhamedanien?

Hvorfor er disse muhamedanere så glade for at være her hos de "racistiske"
danskere.
--
NoTrabajo

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 31-03-06 16:38

NoTrabajo skrev:
> [...]
> Kongeriget Danmark. Hvorfor kan det lille infame møgdyr ikke bare tage hjem

For min skyld han da bare være hjerteligt velkommen til at flytte til
Grønland!

Det bliver nemlig sjovt at se ham skulle overholde sin ramadan-faste på
de breddegrader, hvor det groft sagt er hhv. dag og nat et halvt år ad
gangen, forudsat at deres månekalender altså engang skulle komme til
placere ramadanmåneden i den geografiske polarsommer?

Anders Peter Johnsen

Fra : Per Rønne

Dato : 31-03-06 16:56

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> [...]
> gangen, forudsat at deres månekalender altså engang skulle komme til
> placere ramadanmåneden i den geografiske polarsommer?

Deres ramadan ligger vist i øjeblikket omkring 1. december. Men de har
desværre besluttet sig til at bruge døgnet i Mekka ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Vidal

Dato : 31-03-06 16:39

Kim2000 wrote:
> Er det mon så ikke på det tidspunkt vi bør hejse flaget og give ham 3 hurra
> for den beslutning.
>
> Det er hans mest fornuftige sætning de sidste ti år.

Det er sandsynligvis løgn.

--
Venlig hilsen

Villy Dalsgaard

Fra : Vidal

Dato : 31-03-06 18:28

Vidal wrote:

> Det er sandsynligvis løgn.

Altså, at han vil forlade landet.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : GB

Dato : 31-03-06 22:37

Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote in news:442d6691$0$38698
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Altså, at han vil forlade landet.

Næh, han siger jo bare, at han vil flytte til en anden egn i
Rigsfællesskabet. Held og lykke med at islamisere inuitterne, siger jeg
bare.

Og iøvrigt skulle han hellere flytte hjem til sin kone i Libanon.

Fra : @

Dato : 31-03-06 23:54

On 31 Mar 2006 21:37:16 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

> [...]
>bare.
>
>Og iøvrigt skulle han hellere flytte hjem til sin kone i Libanon.

har du spurgt hende om hun synes det er en god ide' ?
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : GB

Dato : 01-04-06 15:54

"@" <1@invalid.net> wrote in news:sncr22hoih4o36vi6hvelper5di9p77o0u@
4ax.com:

> har du spurgt hende om hun synes det er en god ide' ?

Ups...

Fra : MVP

Dato : 01-04-06 22:22

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

>Held og lykke med at islamisere inuitterne, siger jeg
> bare.

Jeps, det skal nok blive muntert.....

"Go'dak, go'dak, go'dak.....har du siet min koran??"

/M

Fra : GB

Dato : 01-04-06 22:59

"MVP" <madsvp@hotmail.com> wrote in news:442eeedd$0$38674
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Jeps, det skal nok blive muntert.....
> "Go'dak, go'dak, go'dak.....har du siet min koran??"

Ingen sprut, ingen konebytte på fangstpladserne - Joeh, der skal Aqqari nok
få det sjovt.

Og så kan isbjørne, slædehunde og hvaqqari også spise sig mætte.

Fra : NoTrabajo

Dato : 02-04-06 05:11

> [...]
> Aqqari nok få det sjovt.
>
> Og så kan isbjørne, slædehunde og hvaqqari også spise sig mætte.

Endelig noget fornuftigt muhamedanere kan bruges til
--
NoTrabajo

Fra : Per Rønne

Dato : 31-03-06 16:42

Kim2000 <kim2000@surfmail.dk> wrote:

> Er det mon så ikke på det tidspunkt vi bør hejse flaget og give ham 3 hurra
> for den beslutning.
>
> Det er hans mest fornuftige sætning de sidste ti år.

Ja, jeg så det på en spiseseddel for Sextrabladet.

Ikke at det dog fik mig til så meget som at /overveje/ at købe Week-end
Sex' daglige udgave ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Pjensen73

Dato : 31-03-06 17:27

Kim2000 skrev:
> [...]
> for den beslutning.
>
> Det er hans mest fornuftige sætning de sidste ti år.

Nu er det vel ikke en spøg, som hans andre udtalelser?

Fra : Egon Stich

Dato : 31-03-06 19:32

> [...]
hurra
> for den beslutning.
>
> Det er hans mest fornuftige sætning de sidste ti år.

Plejer han ikke altid at væve noget om: misforstået---beklager---ked af det?

Så vi skal nok ikke glæde os for tidligt.

MVH
Egon

Fra : JBH

Dato : 31-03-06 21:53

> [...]
hurra
> for den beslutning.
>
> Det er hans mest fornuftige sætning de sidste ti år.

Rolig nu, mon ikke den beslutning er udtalt " plus moms " ligesom da
kuglestøberne rejste rundt i mellemøsten og fyldte deres trosfæller med løgn

mvh
JBH

Ps. jeg så en meget sigende signatur om muslimer i en anden tråd :
"
Hvad kan man svare til en mand, som fortæller,
at han hellere vil adlyde sin gud end sine medmennesker,
og som følgelig er sikker på at fortjene paradiset ved at
skære halsen over på en? /Voltaire/"

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 31-03-06 23:08

> [...]

> for den beslutning.
>
> Det er hans mest fornuftige sætning de sidste ti år.

Good Riddance og About Fucking Time!

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : GB

Dato : 31-03-06 23:17

peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) wrote in

> Good Riddance og About Fucking Time!

Glæd dig ikke for tidligt - det er kun en løgn han fyrer af, for at få
sosserne og de radigale til at protestere.

Fra : Jim

Dato : 01-04-06 01:15

> peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) wrote in

> Glæd dig ikke for tidligt - det er kun en løgn han fyrer af, for at få
> sosserne og de radigale til at protestere.

Gad vide om det er islamisk aprilsnar..
Måske er den islamiske aprilsnar opkaldt efter A. Akkari.
Han har 1. april hver dag.

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 03-04-06 15:30

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> Er det mon så ikke på det tidspunkt vi bør hejse flaget og give ham 3
> hurra for den beslutning.
>
> Det er hans mest fornuftige sætning de sidste ti år.

Bare synd at alt hvad han siger er løgn ...

Fra : Per Rønne

Dato : 03-04-06 15:59

Frithiof Andreas Jensen
<frithiof.jensen@diespammerdie.jensen.tdcadsl.dk> wrote:

[Ahmed Akkari]

> Bare synd at alt hvad han siger er løgn ...

Så hvis han skulle sige at han løj, så ved du at han lyver?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 03-04-06 20:28

On Mon, 3 Apr 2006 16:29:35 +0200, "Frithiof Andreas Jensen"
<frithiof.jensen@diespammerdie.jensen.tdcadsl.dk> wrote:

>"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

>Bare synd at alt hvad han siger er løgn ...

ååhhh må jeg ikke godt få lov til at glæde mig bare lidt endnu

han har ikke dementeret vel har han hva'

hva'