Fra mindretal til flertal
Fra : @

Dato : 31-03-06 15:17

<<<<
"Succeskriteriet for en muslimsk minoritet er før eller siden at blive
et flertal",
skrev saudieren Ali Kettani, direktør for den statsstøttede Islamiske
Stiftelse for Videnskab, Teknologi og Udvikling, i en brochure fra
1983, der fik vid udbredelse i Europa, og som henvendte sig til både
tilvandrede muslimer og konvertitter.

Integrationsmodstandernes taktik er forbavsende ens i samtlige
vestlande: Som den algeriske politolog Slimane Ze'ghidour forklarede i
1990, består den i at fremprovokere en række "sager" - om "retten" til
at bære tørklæde, krav om særbehandling i alle slags institutioner, om
påståede fornærmelser mod profeten og de troende o.lign.
Disse sager - der ikke synes at engagere andre indvandrergrupper i nær
samme omfang - opstår ikke spontant, men er i virkeligheden
"undergravende mediebegivenheder", provokationer beregnet på at drive
offentlige myndigheder til at give efter for fundamentalisternes krav
i et forsøg på appeasement af muslimerne, der fremstilles som "ofre"
og som derfor kan frygtes at "reagere" voldsomt over for "racismen".
<<<<
ovenstående er et uddrag fra bogen "I krigens hus" udgivet i 2003

bemærk bogen blev skrevet længe før muhammedanernes
førsteopførelse af stykket "Muhammed-krisen"
i Danmark

--
Hvad kan man svare til en mand, som fortæller,
at han hellere vil adlyde sin gud end sine medmennesker,

Fra : HC

Dato : 31-03-06 15:47

> [...]
>
> bemærk bogen blev skrevet længe før muhammedanernes
> førsteopførelse af stykket "Muhammed-krisen"

Ikke noget vi ikke ved i forvejen... Jeg tror dem der har en smule forstand
og fornuft tilbage er klar over den trussel der står og venter rundt om
hjørnet, hvis ikke der bliver gjort noget ved galningenes idioti.

HC