Netscape og CSS (igen, igen...)
Fra : Mikkel Madsen

Dato : 12-01-01 21:52

Hej !

<OBS>
Jeg ved godt, at Mimi I. Jong for to dage siden
spurgte om stort set det samme, men da der ikke
kom noget svar, prøver jeg også lige...
</OBS>

Jeg har på www.frhavn-gym.dk/skitur/brev2.htm
lavet nogle tabeller, men desværre har jeg lidt
problemer med Netscape. Tabellerne vises sådan
set korrekt, men af en eller anden grund virker mit
stylesheet ikke på den tekst, der kommer *efter*
tabellerne, hvorfor ? (Det virker fint i IE)

Stylesheet ligger her: www.frhavn-gym.dk/skitur/skitur2.css

Håber nogen kan hjælpe, for jeg fatter det virkelig ikke...

Mikkel Madsen

"Det er vigtigere at have ret, end at få ret" - Nichroe

Fra : CF

Dato : 13-01-01 00:21

Hejsa........

Min netscape ( Netscape 6) viser den fint.......

hygge
CF
http://cfist.zirtech.dk

Fra : Mikkel Madsen

Dato : 13-01-01 10:20

"CF" <cfist@computer.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa........
>
> Min netscape ( Netscape 6) viser den fint.......

OK, men i min Netscape (4.51) virker det altså
ikke. Nogen, der ved hvorfor ?

Fra : N/A

Dato : 13-01-01 12:14

Fra : Mikkel Madsen

Dato : 13-01-01 12:14

"Mimi I. Jong" <jong@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg prøvede at indsætte denne linje i mit stylesheet og det ser ud til
at
> virke nu i Netscape 4.X
>
> p, h1, h2, h3, h4, h5, h6, em, strong, b, td, th, caption, blockquote,
ul,
> ol, li, dl, dt, dd, div, span, table, tr, td, a {font-family: arial,
> sans-serif;}

Jeg har løst problemet. Jeg kunne nøjes med at indsætte

p {
font-family: arial,sans-serif;
color: #000099;
}

jeg troede bare ikke det var nødvendigt, når jeg havde
defineret det i

body {

Fra : Allan Vebel

Dato : 13-01-01 12:41

Mikkel Madsen <nospam_tak@mikkelmadsen.dk> skrev:

> jeg troede bare ikke det var nødvendigt, når jeg havde
> defineret det i
> body {

Jo, NN skal have det ind med skeer - den har nogle nedarvningsproblemer - og
alle elementer skal derfor defineres for sig.

--
Allan Vebel
allan@vebel.dk