teksten vil ikke stå over for hinanden
Fra : Poul E Møller

Dato : 31-03-06 11:26

Hejsa

Ja så skal der arbejdes lidt videre, men hvorfor kan jeg ikke få linjerne
til at stå overfor hinanden?

Siden ligger på www.tommyslagter.dk under priser.
Det kan godt være det kan gøres "enklere", det forslag er jeg også åben for,
jeg er stadig kun lige startet på css jo.

Hilsen Poul E M

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 31-03-06 12:29

Poul E Møller skrev:

> Ja så skal der arbejdes lidt videre, men hvorfor kan jeg ikke få linjerne
> til at stå overfor hinanden?

Mens du arbejder med den slags, er det en fordel at give alle
elementer en border.

> Siden ligger på www.tommyslagter.dk under priser.

Bortset fra det ville jeg lave den prisopstilling i en tabel. Det
er den slags tabeller er beregnet til. I tabellen kan det godt
ske at det heller ikke flugter i første omgang, men så må du
sætte align eller valign på td-elementerne.

--
Bertel