On Sat, 01 Apr 2006 21:34:06 +0200, Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk>
wrote:
>Den 01-04-06 11.12 skrev Morten Bowman følgende:
>
>> Jep problemet er der stadig.
>> Når jeg skriver %appdata%\thunderbird\profiles
>> så åbnes mappen C:\Documents and Settings\Morten\Application
>> Data\thunderbird\profiles
>> Det skal siges at det ikke er der min mail ligger, men derimod på d:\
>
>Du har selv angivet en anden placering af profilen? Og du har slet ikke
>noget liggende i ovennævnte mappe? Hvis du har to profilmapper, kan det
>måske være det som generer.
>
>Du kan evt. prøve at åbne din profilmappe med mailmappen og omdøbe filen
>inbox til inbox-bak, som du herefter flytter ud på skrivebordet
>(Thunderbird skal være lukket). Du skal så oprette en ny tom fil med
>navnet inbox i mailmappen, og filen inbox.msf skal slettes. Det vil være
>en god ide at lukke netforbindelsen, så du ikke får hentet mail, når du
>starter Thunderbird for at tjekke, om fejlen stadig er der. Ny mail vil
>havne i den forkerte indbakke.
>
>Er du i tvivl om noget, så spørg, før du ændrer noget.
Pludselig virkede det alligevel. Efter en 3-gange hvor det var træls så
holdt den pludselig op. Noget må have virket.
Thnx