Testere søges til ny cool mobil service
Fra : mat5

Dato : 30-03-06 14:57

Hej med jer

Hvis du kan sige ja til at:

* Du læser e-mail på din mobil/PDA eller gerne vil prøve det
* Du har en pop3 e-mailadresse (ikke Hotmail, Gmail, Yahoo mail etc.)
* Du gerne vil være en af verdens første brugere af SPAMfighters nye
spam/virus filter

så er det dig vi leder efter.

Du får ikke noget for det, men det koster heller ikke noget. Du skal
ikke installere noget og det tager 2-3 min at komme i gang. Det du får
ud af det er, at du kommer til at se hvordan verden kommer til at se
på den front, før de andre 1.1 million SPAMfightere fra hele verden.

Hvis du vil prøve vores service, så send mig en mail på
martin@spamfighter.com

De bedste hilsner

Martin Thorborg

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-03-06 16:11

mat5 skrev:

> så er det dig vi leder efter.

> Martin Thorborg

Det lader til at du er ny og ikke kender til hvordan man benytter
debatgrupperne. Du kan få god hjælp i <news:dk.velkommen>.

--
Bertel

Fra : Jonas Kofod

Dato : 30-03-06 17:19

> Det lader til at du er ny og ikke kender til hvordan man benytter
> debatgrupperne. Du kan få god hjælp i <news:dk.velkommen>.

Det lader til man stadig kan lære noget selv om man ikke ligefrem er ny på
nettet.

Fra : Doddo

Dato : 30-03-06 17:33

"mat5" <martin@spamfighter.com> skrev i en meddelelse

> --- Klip en masse lort for et dårligt program ------
>
>Hvis du vil prøve vores service, så send mig en mail på
>martin@spamfighter.com
>
>De bedste hilsner
>
>Martin Thorborg

SPAM!

Ikke noget et ordenligt program fra Norton ikke kan klare!

PLONK!

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 30-03-06 18:20

Desuden kan man stikke det der skodprogram, op et hvis sted på kroppen.

Det virker ikke for en skid !

Kørte med det 2 md. og fik 3300 stk. spam, så godt er det ikke !

/A

Fra : mat5

Dato : 30-03-06 19:52

Tak, tak, jeg skal ikke bruge flere, så stop bare med at maile.
Og tak for den pæne tone, man føler sig så velkommen

Dbh Martin

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-03-06 23:26

mat5 skrev:

> Tak, tak, jeg skal ikke bruge flere, så stop bare med at maile.

Det er en skam at spam kan betale sig. Det er jo derfor det
aldrig holder op.

--
Bertel

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 31-03-06 09:30

> mat5 skrev:

> Det er en skam at spam kan betale sig. Det er jo derfor det
> aldrig holder op.

Præcis...

Eller måske kan man gøre som jeg. De steder hvor jeg har mistanke om at man
ikke passer på oplysningerne, men det er nødvendigt at opgive en valid mail
bruger jeg en skod-konto, eller opretter en til formålet, og glemmer så alt
om den. På den måde har jeg i nu over 2 år undgået at få alt for meget ind
af døren.. Får måske 2-3 mails om dagen jeg absolut ikke har bedt om og her
gælder det om ikke at reagere på det, for så får de da først bekræftet at
mail adressen er valid. Bliver det for irreterende opretter jeg så blot en
regel til den afsender.

/ Michael...

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 31-03-06 11:11

Michael Korsgaard skrev:

> Præcis...

Jeg tror at du missede min pointe. Martin Thorborg spammede
debatgruppen og fik åbenbart maser af svar i mail. Derfor vil han
formodentlig gøre det samme en anden gang.

Jeg finder det usympatisk at en person der åbenbart sælger et
antispamprogram (eller i hvert fald har med dets udvikling at
gøre), selv spammer.

Og selv om mit første svar til ham lyder anderledes, så er jeg
bekendt med at den herre ikke er nogen nybegynder hvad nettet
angår.

--
Bertel

Fra : Nicolai

Dato : 31-03-06 14:36

"Bertel Lund Hansen" <nospamfilius@lundhansen.dk> wrote in message

> Jeg finder det usympatisk at en person der åbenbart sælger et
> antispamprogram (eller i hvert fald har med dets udvikling at
> gøre), selv spammer.

Usympatisk dækker vel ikke engang. Dette og så spamfighters øvrige spam, får
da mig til at vende mig direkte imod produktet. Og dette lader jeg da
passere til alle dem jeg kender.

> Og selv om mit første svar til ham lyder anderledes, så er jeg
> bekendt med at den herre ikke er nogen nybegynder hvad nettet
> angår.

Nogle gange skal man sgu kalde en spade for en spade.

> --
> Bertel
> http://bertel.lundhansen.dk/ http://fiduso.dk/

Nicolai

Fra : Nicolai

Dato : 31-03-06 14:32

"mat5" <martin@spamfighter.com> wrote in message

>ud af det er, at du kommer til at se hvordan verden kommer til at se
>på den front, før de andre 1.1 million SPAMfightere fra hele verden.

Ja, jeg kan da slet ikke sove uden.

>Hvis du vil prøve vores service, så send mig en mail på
>martin@spamfighter.com

Jeg kan så ikke forstå, at du med den tilknytning, selv benytter dig af
spam. Sikke et væmmeligt firma.

>Martin Thorborg

Nicolai

Fra : Leif Neland

Dato : 31-03-06 15:31

"Nicolai" <news2004@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> "mat5" <martin@spamfighter.com> wrote in message

> Ja, jeg kan da slet ikke sove uden.

> Jeg kan så ikke forstå, at du med den tilknytning, selv benytter dig af
> spam. Sikke et væmmeligt firma.

Der var engang en glarmester, der fik nogle rødder til at kaste sten gennem
ruder...

Leif