frihed hverver flest>Re: Er det Bo Warming~
Fra : Bo Warming

Dato : 30-03-06 12:05

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in message
news:Xns979067401BEC2muh@130.225.247.90...

> Gravity Newsreader kan også tricket.

På dronning Viktorias tid var førægteskabelig sex EN SKÆBNE VÆRRE END
DØDEN

Nu sættes alle sejl til for at forebygge, at man kommer til at åbne et
indlæg af BW.

Helle Thorning-Smith gentager just nu i TV2-morgen 50 gange, at
hendes parti har "politik på alle hylder"

De sku ansætte mig, hvis de virkelig tager alvorligt det, som Pascal
kaldte "angsten for det tomme rum".

Efter ti minuters snak forsikrer Helle igen-igen, at S ikke vil
forbyde rundkredspædagogik og vil fremmed forebyggelse af
kriminalitet. Mere præcist vil hun ikke oplyse noget om sine planer. -
Tsk tsk
Livet er for kort til tomme fyldeord

En menneskerettighedsekspertdame er bagefter i studiet med en
standupmuslim, der tør tale om at kogevaske et turban. Privatiser TV
Muslimen er nødt til at understrege selv at det er hans "funktion at
være den sjove klovn".
Har muslimer andre former for humor end at affyre pumpgun op i
betonloft under bryllupsfest?

Så, nu er Bøsser og Lesbiske formanden med for at forklare dybderne i
menneskerettigheder og humor problematikken

Så nu sætter statsTV et skilt under Omar Marzouk om at han er
_komiker_
Så ved vi det.
Og damen forsikrer at ingen ønsker barmhjertigheds-strategi , _men_
at der ikke må være diskrimination.
Og bøsseformanden forklarer at der skal være rummelighed, så man ikke
bliver i skabet.... gab.
Stillingsannoncer SKAL nævne at der sex og sexualitet er uden
betydning, lyder konklusionen, inden vi går over til hårklipning....
Der skal plejeproteiner i håret, lærer vi af en ekspert-frisør og
reklame-agent som Ole Stephensen er beundrende mikrofonholder for..
Svend og Margrete Aukens far var hudlæge og i debat i JP fik jeg ham
til modvilligt at indrømme den biokemiske banalitet, at _hår er dødt_
og *ingen* proteiner, hormoner eller næringsstoffer påført udefra
eller i maden kan skabe glans i håret.
Så - nu kommer Troels Triers ubegavede søn og fortæller, at det er
hans brylluspdag idag......
Men "det er skønt at være dronning" lader Linie3 Margrethe sige, og
"det er skønt at have TV-monopol" så man kan lade kanalen være død og
dog landets populæreste -
- og i ELVE DAGE har denne NG undgået at være død , alene ved at
debattere, om mine indlæg har gjort denne NG død. Hvordan kan een
debatør gøre andres indlæg døde?

Frygten for at andre er interessantere at læse, er slem for
godhedsindustrien - se blot deres harme over at de ikke kan begå sig
og hverve unge danskere så godt som Jonni-Hansen-typerne kan

-- Højre-kræfter hverver børn på nettet --
Det mest populære samlingssted på internettet for børn og unge,
hjemmesiden Arto, bliver brugt til til aft hverve nye medlemmer til
højreekstreme grupper.
http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3648914