Arla boykot forbi?
Fra : HC

Dato : 30-03-06 11:52

Ser lige på tekst tv, at Arla igen får deres varer på hylderne i
mellemøsten. Det sker efter en repræsentant fra Arla har besøgt et kontor,
som er blevet oprettet efter Bahrain konferencen.

Er der mon blevet betalt en stor sum penge til muslimerne, som betaling for
at mane til ro ifht. Arla's produkter?

Det her gør mig meget mistroisk...

HC

Fra : Lyrik

Dato : 30-03-06 12:24

"HC" <hc@fuckspam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der mon blevet betalt en stor sum penge til muslimerne, som betaling
> for at mane til ro ifht. Arla's produkter?

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Jeg så her til formiddag en ny TV-annonce for Arlas Riberhus-ost. Mærker de
mon forbrugerboykotten på det hjemlige marked?
Under reklamen ser man de 100% ens-udseende oste der stråler af ligegyldig
kedsomhed.
der er noget "Sovjetunion" over Arla.
Mens folk bliver mere og mere individualister bliver Arla mere og mere
"Sovjetunion".))
Sikkert i masseproduktionen og profittens tegn. På det smagsmæssige område
er det ikke længere muligt at få andet end nedern oplevelser fra Arla.
Vi skal have varieteten tilbage. Bønderne har ikke brug for mere profit. De
har brug for mere konkurrence.

Hilsen
Jens

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 30-03-06 12:30

HC wrote:
> [...]
> som er blevet oprettet efter Bahrain konferencen.
>
> Er der mon blevet betalt en stor sum penge til muslimerne, som betaling for

Blodpenge ?

> Det her gør mig meget mistroisk...

Det skyldes vel bare Arlas liggen på ryggen og logre med halen overfor
"den store tolerance og retfærdighed i den muslimske verden"

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : HC

Dato : 30-03-06 13:09

> [...]
> som er blevet oprettet efter Bahrain konferencen.
>
> Er der mon blevet betalt en stor sum penge til muslimerne, som betaling

Njah, blodpenge vil jeg ikke kalde det... Men godtgørelse på en eller anden
måde, ja. Hvis det er tilfældet, så vil jeg være meget overrasket over
det... Det ville være fuldstændig vanvittigt efter min mening. Arla har
intet gjort galt ifht. muhammed - det er bare en dansk virksomhed.

Det vil ihvertfald ikke hjælpe på min mistroiske holdninger overfor
islamister.

Minder mig om det afsnit af Klovn, hvor Hvam måtte betale 5000 til muslims
trossamfund fordi han havde givet en udlændingeknæjt et flæskesvær... lol...

HC

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 30-03-06 12:53

"HC" <hc@fuckspam.dk> on torsdag 30. marts 2006 at 12:51 +0100 wrote:
>Er der mon blevet betalt en stor sum penge til muslimerne, som betaling
>for
>at mane til ro ifht. Arla's produkter?
Hvem er det lige præcis muslimerne er i denne sag - skulle du kende deres
kontonummer og bankforbindelser )

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : HC

Dato : 30-03-06 14:33

> Hvem er det lige præcis muslimerne er i denne sag - skulle du kende deres
> kontonummer og bankforbindelser )

Skal man forstå på dig, at du vil donere penge til dét kontor der skal
beskytte profeten mohammed? Eller hvordan?

HC

Fra : Stefan W. Christense~

Dato : 30-03-06 20:44

HC wrote:
> [...]
> som er blevet oprettet efter Bahrain konferencen.
>
> Er der mon blevet betalt en stor sum penge til muslimerne, som betaling for

Dagen kommer, hvor Arla og andre vil blive konsekvent boycottet for at
handle med den islamiske verden. Jeg tror ikke det bliver de næste par
år, men mon ikke det vil ske indenfor de næste 10 år?

Med venlig hilsen

Stefan W. Christensen

Fra : Egon Stich

Dato : 31-03-06 10:38

"Stefan W. Christensen" <swcMEN_FJERN_DETTE@soton.ac.uk> skrev i en
meddelelse news:442c26af$0$15795$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> handle med den islamiske verden. Jeg tror ikke det bliver de næste par
> år, men mon ikke det vil ske indenfor de næste 10 år?

Den boycott er da begyndt?
For det kan da ikke være tilfældet, at jeg og min familie er de eneste, der
har udstet forbud mod arlah-varer i køleskabet?

MVH
Egon

Fra : Stefan W. Christense~

Dato : 31-03-06 13:50

Egon Stich wrote:

> [...]

> For det kan da ikke være tilfældet, at jeg og min familie er de eneste, der
> har udstet forbud mod arlah-varer i køleskabet?

Måske er den begyndt, men jeg tror ikke det bliver rigtigt populært at
boycotte sådanne virksomheder i stor stil lige foreløbig. Men måske
tager jeg fejl.

Med venlig hilsen

Stefan W. Christensen