style fieldset
Fra : Leonard

Dato : 30-03-06 10:15

I IE er <fieldset> med runde i hjørner, i FF er den firkantet.
Kan jeg style det?
Begge set på WinXP.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Benny Nissen

Dato : 30-03-06 10:21

Leonard ramte sit keyboard den 30-03-2006 11:14 og fik dette ud af det:
> I IE er <fieldset> med runde i hjørner, i FF er den firkantet.
> Kan jeg style det?
> Begge set på WinXP.

Sæt en værdi på border i css. Så bliver de firkantede i IE

Sæt en værdi på -moz-border-radius så bliver de runde i Firefox
(validerer dog ikke)

--
Benny Nissen
www.bennynissen.dk

Fra : Leonard

Dato : 30-03-06 13:01

Benny Nissen <news@bennynissen.dk> wrote:

>Sæt en værdi på -moz-border-radius så bliver de runde i Firefox
>(validerer dog ikke)

Jeg lader dem bare være, jeg vil ikke bruge noget der ikke validerer
og heller ikke noget der kun virker i nogle browsere.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 31-03-06 02:26

Leonard wrote:

> Jeg lader dem bare være, jeg vil ikke bruge noget der ikke validerer
> og heller ikke noget der kun virker i nogle browsere.

fieldset {
border: 1px solid #ccf;
}

Det validerer da 100% og det fungerer ens i alle browsere.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 30-03-06 12:01

Leonard skrev:

> I IE er <fieldset> med runde i hjørner, i FF er den firkantet.
> Kan jeg style det?
> Begge set på WinXP.

Benny Nissen har svaret på hvordan det kan ændres. Du skal bare
være klar over at det langt fra er alle IE'er der viser runde
hjørner på et fieldset. Dels er det kun under XP at IE kan vise
runde hjørner, og dels er det kun når XP anvender "XP-layout" (med
runde hjørner på vinduer mv.) at de runde hjørner vises på
fieldset.
--
Jens Gyldenkærne Clausen