Orientering
Fra : Martin Larsen

Dato : 29-03-06 23:44

I DR p1 "Orientering" kunne man i dag foruden de sædvanlige
løgnehistorier fra de røde lakajer (DK regnes ikke for stueren i udlandet
pga tegningerne! og udlandet vil ikke investere i DK!) høre om lobbyisme
i EU (bl.a Microsoft sniger sig ind under dække af at være NGO'ere).
Jens Reierman havde talt med Rinus van Schendelen fra
Erasmus *Montanus* Universitetet i Rotterdam (sic
http://www.eur.nl/fsw/staff/homepages/vanschendelen

Erasmus Montanus DR var måske en ide til et aftægtshjem for DR's
journalister?

Mvh
Martin

Fra : Egon Stich

Dato : 30-03-06 09:14

> [...]
> http://www.eur.nl/fsw/staff/homepages/vanschendelen
>
> Erasmus Montanus DR var måske en ide til et aftægtshjem for DR's

Du har da misforstået et eller andet?
"Røde lakajer"?
Er det ikke netop kapitalistkredsene, der ivrigt fremfører "den dalende
anseelse"?

MVH
Egon

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-03-06 12:44

Egon Stich fortalte:

> Du har da misforstået et eller andet?
> "Røde lakajer"?
> Er det ikke netop kapitalistkredsene, der ivrigt fremfører "den
> dalende anseelse"?

De kapitalister der har noget i klemme kan til *nød* forstås. Men der er
så sandelig også andre kredse der svælger i at udbrede den slags. Deres
motiv til at gøre det er at skabe had mod ytringsfriheden og dem der
slutter op om JP. Er det så vanskeligt?

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Egon Stich

Dato : 30-03-06 16:42

> [...]
> så sandelig også andre kredse der svælger i at udbrede den slags. Deres
> motiv til at gøre det er at skabe had mod ytringsfriheden og dem der

Nej.
Det er ikke vanskeligt.
Du tænker på de "veluddannede elitære", som ønsker alt andet end deres egne
meninger trynet?

MVH
Egon

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-03-06 18:21

Egon Stich fortalte:

> Du tænker på de "veluddannede elitære", som ønsker alt andet end
> deres egne meninger trynet?

Det er vel kun franske klovner der synes det er sjovt at blive trynet.
Men ellers kan du kigge her:
http://www.uriasposten.net/?p=3093

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Konrad

Dato : 30-03-06 12:55

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
> I DR p1 "Orientering" kunne man i dag foruden de sædvanlige
> løgnehistorier fra de røde lakajer (DK regnes ikke for stueren i udlandet
> pga tegningerne! og udlandet vil ikke investere i DK!)

Synes du boycotten virker til at DK er "stueren"? Synes du Blairs kritik,
Charles kritik, Clintons kritik, den svenske kritik - kritik i fransk
dokumentar - kritik i EU-parlamentet - kritik stort set over hele linien -
osv osv vidner om, at alt er rosenrødt ofr lille Danmark?

> høre om lobbyisme
> i EU (bl.a Microsoft sniger sig ind under dække af at være NGO'ere).

MS er altså *alligevel* ikke holdt op med det i EP, sådan som de lovede.

> Jens Reierman havde talt med Rinus van Schendelen fra
> Erasmus *Montanus* Universitetet i Rotterdam (sic

Det er i hvert fald forkert - det er opkaldt efter Desiderius Erasmus. Men
det er kanske udtryk for dansk national selvovervurdering - ligesom når både
italienere eller svenskere mener HCA var "deres" mand?

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 30-03-06 12:51

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> on torsdag 30. marts 2006 at 13:44
+0100 wrote:
>Deres
>motiv til at gøre det er at skabe had mod ytringsfriheden og dem der
>slutter op om JP. Er det så vanskeligt?

Og hvorfra ved du så det?

Det er jo en påstand af samme skuffe som hvis jeg hævder at dine skjulte
motiver er at opildne til etniske konfrontationer…hvilket jeg ikke går
udfra er din hensigt?!

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-03-06 13:23

Frank Løkkegaard fortalte:

> Og hvorfra ved du så det?

Fordi Beethovens 9. kan spilles lige så godt med grydelåg og båthorn

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 30-03-06 15:58

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> on torsdag 30. marts 2006 at 14:22
+0100 wrote:
>Fordi Beethovens 9. kan spilles lige så godt med grydelåg og båthorn

Nåeh ja, det er sguda osse rigtigt )))

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311