Akari lyver atter i fjernsynet
Fra : Lars J. Helbo

Dato : 29-03-06 20:31

TV2 nyhederne viste, hvordan Akari havde optrådt på Al Arabia. Her
fortalte han, at det danske udenrigsministerium havde givet imamerne
forbud mod at fortælle noget fra konferencen i Bahrain.

Da TV2 spurgte, hvad det skulle betyde, forklarede han, at det nok var
en uheldig formulering, meningen var, at der ikke blev snakket ret
meget om konferencens indhold i Danmark.

Den lille lystløgner er virkelig en god mand for DF

Fra : Rea721

Dato : 29-03-06 20:45

I news:rsnl22d6te1tf4b1eglqbvi41s6aitjrss@4ax.com
skrev Lars J. Helbo følgende tekst:

> Den lille lystløgner er virkelig en god mand for DF

Akari og Laban'en udøver den fineste Taqyia som Islamisterne kan frembringe.

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Denmark needs your support.
http://www.supportdenmark.com

Fra : GB

Dato : 29-03-06 20:50

"Rea721" <skod3[remove]@721.dk> wrote in

> Akari og Laban'en udøver den fineste Taqyia som Islamisterne kan
> frembringe.

Ja, men det duer ikke over for en befolkning, som for næsten 100%'s
vedkommende har en skolegang bag sig.

Fra : NoTrabajo

Dato : 29-03-06 22:16

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i
> "Rea721" <skod3[remove]@721.dk> wrote in

> Ja, men det duer ikke over for en befolkning, som for næsten 100%'s
> vedkommende har en skolegang bag sig.

På trods af deraf har flertallet af danskerne op gennem firserne og
halvfemserne været naive/dumme nok til at stemme på de folketingspartier,
som ønskede i hundredetusindevis af muhamedanere til landet.

Det ser ud til, at det bliver en fransk (Nasar-Khader-muhamedansk)
journalist, der får afsløret imamernes falske spil her i landet. Vi
danskere er generelt et måske ikke et dumt, men ihvertfald et meget naivt
folkefærd. Det er på tide at I vågner og og ser på realiteterne.
--
NoTrabajo

Fra : Jim

Dato : 29-03-06 21:02

"Rea721" <skod3[remove]@721.dk> skrev i en meddelelse
>I news:rsnl22d6te1tf4b1eglqbvi41s6aitjrss@4ax.com

> Akari og Laban'en udøver den fineste Taqyia som Islamisterne kan
> frembringe.

Hvis det er det fineste, de kan præsentere, så står det skidt til med
taqqyiaen.
Måske skal Akkari døbes Pinocchio til mellemnavn.
Her er han i selskab med Jesper "Seidenfaden" Fårekylling.
http://www.cinemazone.dk/images/image6396.JPG

J.

Fra : Fjollefrans

Dato : 29-03-06 21:03

> Akari og Laban'en udøver den fineste Taqyia som Islamisterne kan
> frembringe.

Taqyia, er det ikke legitimering af at lyve over for vantro, her løj han jo
for tv-seere i den arabiske verden.

- FF

Fra : Rea721

Dato : 29-03-06 22:01

I news:442ae805$0$2095$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
skrev Fjollefrans følgende tekst:

> Taqyia, er det ikke legitimering af at lyve over for vantro, her løj
> han jo for tv-seere i den arabiske verden.

Hvordan ved du om han løj overfor den arabiske verden?

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 29-03-06 22:39

On Wed, 29 Mar 2006 23:01:14 +0200, "Rea721" <skod3[remove]@721.dk>
wrote:

>I news:442ae805$0$2095$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

>Hvordan ved du om han løj overfor den arabiske verden?

Ved det, at det var en udsendelse på Al Arabia.

Fra : Jim

Dato : 29-03-06 21:24

"Rea721" <skod3[remove]@721.dk> skrev i en meddelelse
>I news:rsnl22d6te1tf4b1eglqbvi41s6aitjrss@4ax.com

> Akari og Laban'en udøver den fineste Taqyia som Islamisterne kan
> frembringe.

"Der' ingen lov, der binder mig, og Pia hun kan rende mig"
"Før var jeg lille dreng, hov nu skal jeg i seng"
"Hej hop og hiv og sving, Danmark være islamland.."
"Hej hop og hiv og sving, derfor lyve alt vi kan"..

Lyrik kan sikkert brygge videre.. ;0)

"Hvem ligger der på gulvet med røven op i vejr't..
Og mumler 'arla akba' , det kan da ikk' vær' svært..
Det er såmænd Akkari, som venter på et los...
For han ku' ikke klare, at dansken bød ham trods."

Og mon ikke Lyrik kan fortsætte her.

;0)

J.

Fra : Lyrik

Dato : 30-03-06 11:47

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er såmænd Akkari, som venter på et los...
> For han ku' ikke klare, at dansken bød ham trods."

+++++++++++++++++++++++
Hej Jim!

Tak for tilliden. Jeg vil dog ikke blande mig i dit kunstværk, men lade dig
eje det helt alene som et helt igennem Jim-work.

Akari er en spøjs fyr. Han burde være stand-up komiker. Han kunne leve af
bare at optræde som sig selv.
Publikum ville brøle af latter bare han fremsagde sine modsætningsfyldte
meninger.
Det siger lidt om den arabiske verden at han i det hele taget kan blive
opfattet seriøst.
Hvilket igen gør at vi i grunden ikke kan opfatte den arabiske verden
seriøst.

Men så vågner vi mens vi griner af dem ved, at de brænder huse af og dræber
mennesker i vrede.

Hvordan takler vi disse mennesker?
De er som blødt ler, der i grunden er et venligt materiale. Men alle som kan
gribe leret kan forme det i sit eget billede.
Lad mig gi' et eksempel.
En bekendt som ligner Akari meget, blev inviteret af sin overbo og var meget
beæret.
Overboens hjem var prydet af Hitlers billede og han var nazist.
"Akaritypen" fandt ingen grund til at være mistroisk, men var endnu mere
beæret da han blev inviteret til nazimøde af nazisten, som bedyrede at
nazister slet ikke var racister!

Han var en flink mand og de var rigtig søde alle sammen, konkluderede
"Akaritypen".

Jeg måtte vise ham film fra nazitiden for at "åbne hans øjne". Så væmmedes
han først.
Til gengæld fik jeg en oplysning om at omkring 100 personer kunne samles til
nazimøde i en by så lille som Malmö. Hvilket er virkelig skræmmende.

Konklusion:
Han kunne gøres nazivenlig da nazisten fik fat i ham.
Han kunne gøres nazi-u-venlig, da jeg fik fat i ham.

Han var blødt, formbart lermateriale. Formbar for ethvert venligt menneske.
Lige nu er det Laban som former Akari.

Vi skal ikke spille dem i hænderne på vore modstandere, men selv forme dem
med udgangspunkt i venlig interesse.IMHO. Det kræver selvfølgelig at man
gider.

Hilsen
Jens

Fra : Jim

Dato : 29-03-06 20:55

"Lars J. Helbo" <fornavn@efternavn.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> meget om konferencens indhold i Danmark.
>
> Den lille lystløgner er virkelig en god mand for DF

Ja, vi kan slet ikke få nok af den bette gnom.
Så'n bette snotnæse ska da bare have æ los i æ røw og så hjem i sanddynen.

J.

Fra : Pjensen73

Dato : 29-03-06 22:22

Lars J. Helbo skrev:
> [...]
> meget om konferencens indhold i Danmark.
>
> Den lille lystløgner er virkelig en god mand for DF

Jamen lad ham da endelig blive ved. Han skader kun sig selv og de andre
muslimer her i landet.

Fra : B. Nice

Dato : 30-03-06 06:45

On Wed, 29 Mar 2006 23:21:32 +0200, Pjensen73
<pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

>Jamen lad ham da endelig blive ved. Han skader kun sig selv og de andre
>muslimer her i landet.

Nej, desværre IKKE kun sig selv og andre muslimer her i landet. Hans
udtalelse ER jo blevet overbragt til den arabiske verden og dermed har
Danmarks omdømme lidt yderligere skade.
At han har bedt Al Arabia om at berigtige gi'r jeg ikke en døjt for.
Skaden er sket.

Fra : Pjensen73

Dato : 30-03-06 10:30

B. Nice skrev:

> [...]
> Danmarks omdømme lidt yderligere skade.
> At han har bedt Al Arabia om at berigtige gi'r jeg ikke en døjt for.

Ja, du har ret. Han skader også Danmark. Er det ikke snart på tide han
skal stå til regnskab for sine landskadelige handlinger?
Hvis vi ikke kan smide ham ud, så kan vi altid smide ham i fængsel.

Fra : Per Rønne

Dato : 30-03-06 03:39

Lars J. Helbo <fornavn@efternavn.org> wrote:

> [...]
> en uheldig formulering, meningen var, at der ikke blev snakket ret
> meget om konferencens indhold i Danmark.

Imamerne har lært lidt om globaliseringen af nyhedsmarkedet, ved selv at
»orientere« den islamiske verden om hvad der sker i Danmark.

De har bare lidt svært ved, at danske journalister og det danske
udenrigsministerium nu også følger med i den islamiske verdens medier,
og har folk der kan arabisk.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 30-03-06 08:17

Lars J. Helbo <fornavn@efternavn.org> on onsdag 29. marts 2006 at 21:30
+0100 wrote:
> [...]
>meget om konferencens indhold i Danmark.
>
>Den lille lystløgner er virkelig en god mand for DF

Han sguda utrolig - en ting er at gå og tale med to tunger, men gang på
gang at lade sig afsløre og kun have et ynkeligt "det er en misforståelse"
som forsvar for sine udtalelser, det er ganske enkelt for dumt. Herre
jemeni…

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : HC

Dato : 30-03-06 09:53

> [...]
> gang at lade sig afsløre og kun have et ynkeligt "det er en misforståelse"
> som forsvar for sine udtalelser, det er ganske enkelt for dumt. Herre

Hvad forventer du af den omgang indavl? Han er jo lallende idiot.

HC

Fra : Egon Stich

Dato : 30-03-06 09:20

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gang at lade sig afsløre og kun have et ynkeligt "det er en misforståelse"
> som forsvar for sine udtalelser, det er ganske enkelt for dumt. Herre

Jamen denne taktik har tilsyneladende virket fint i lang tid?
De elitære meningsdannere tror jo tilsyneladende på sådanne "forklaringer".

MVH
Egon

Fra : Konrad

Dato : 30-03-06 10:34

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote in message

> [...]
> gang at lade sig afsløre og kun have et ynkeligt "det er en misforståelse"
> som forsvar for sine udtalelser, det er ganske enkelt for dumt. Herre

Ja - Der går jo helt Frevert og Rohde i den...

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 30-03-06 11:23

GB wrote:
> "Rea721" <skod3[remove]@721.dk> wrote in

> Ja, men det duer ikke over for en befolkning, som for næsten 100%'s
> vedkommende har en skolegang bag sig.

Underligt som det netop virker overfor skolelærer (radikale) og mange
andre intellektuelle.

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 30-03-06 14:23

SNIP

> Ja, men det duer ikke over for en befolkning, som for næsten 100%'s
> vedkommende har en skolegang bag sig.

Underligt som det netop virker overfor skolelærer (radikale) og mange
andre intellektuelle.

Takker... du må da gerne kalde mig intellektuel, men jeg er dælme ikke
Radikal

Hvorfor generalisere? Det er så dumt...

Anders Hyltoft

Fjern "FJERNDETTE" ved svar på email. Eller lad være, men så får jeg den
ikke

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 30-03-06 12:55

"HC" <hc@fuckspam.dk> on torsdag 30. marts 2006 at 10:52 +0100 wrote:

>Hvad forventer du af den omgang indavl?

Er det noget du ved noget konkret om?

>Han er jo lallende idiot.

Ja, det er han - men idioti skyldes nu ikke pr. defination indavl. Jeg
kender personligt et par stykker, hvor jeg er helt sikker på at det intet
har med indavl at gøre.
Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 30-03-06 13:00

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> on torsdag 30. marts 2006 at
11:30 +0100 wrote:
>Hvis vi ikke kan smide ham ud, så kan vi altid smide ham i fængsel.

Manden kan ikke smides ud, da han er dansk statsborger.

Om man kan smide ham i fængsel er helt op til politi og domstole. Nu er
det mig bekendt ikke ulovligt hverken at være idiot eller løgnagtig.
Politiet har haft ham til afhøring i en sag der efter min opfattelse er
langt mere alvorlig, nemlig hans bombemandssnak i forbindelse med Khader.
Indtil videre er der intet der tyder på, at der bliver rejst tiltale -
formentlig fordi det er uhyre vanskeligt at bevise, at det han sagde var
alvor og ikke, som han selv hævder, en spøg.

Det er altid myndighederne der skal løfte bevisbyrden i straffesager,
hvilket er rimeligt nok og en naturlig del af at være et retssamfund.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Pjensen73

Dato : 30-03-06 13:22

Frank Løkkegaard skrev:
> [...]
>
> Det er altid myndighederne der skal løfte bevisbyrden i straffesager,
> hvilket er rimeligt nok og en naturlig del af at være et retssamfund.

Han må da kunne dømmes for at føre landskadelig virksomhed, lige som
Laban. Nogle der ved hvordan lovgivning er på dette punkt?

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 30-03-06 15:01

On Thu, 30 Mar 2006 13:59:41 +0200, "Frank Løkkegaard"
<fl@net.dialog.dk> wrote:

> [...]
>formentlig fordi det er uhyre vanskeligt at bevise, at det han sagde var
>alvor og ikke, som han selv hævder, en spøg.

Man kunne vel sige, at han med sine sidste udtalelser har beskyldt
udenrigsministeren for at begå en ulovlig handling (indskrænkning af
ytringsfriheden og dermed overtrædelse af grundloven). Det må være
klart injurierende og dermed strafbart ?

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 30-03-06 15:45

14:21 +0100 wrote:
>Han må da kunne dømmes for at føre landskadelig virksomhed, lige som
>Laban. Nogle der ved hvordan lovgivning er på dette punkt?

Selvfølgelig kan han da ikke det - det liggerligesom i det der med
ytringsfrihed, at man faktisk gerne må synes at Danmark gør tingene
forkert. Man må gerne sige at man mener at den danske regering fører en
islam-fjendsk politik osv.
Ganske som du gerne må sige at du ønsker muslimerne ud af landet, at du
synes islam er en betændt religion eller ideologi
- og ganske som JP selvfølgelig må trykke de tegninger man vil.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 30-03-06 15:47

Lars J. Helbo <fornavn@efternavn.org> on torsdag 30. marts 2006 at 16:00
+0100 wrote:
> [...]
>ytringsfriheden og dermed overtrædelse af grundloven). Det må være
>klart injurierende og dermed strafbart ?

det kunne man måske - det vile så forudsætte at Per Stig Møller valgte at
anmelde Akkari. Det tror jeg ikke han gør.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311