HJÆLP. Hvad skal jeg vælge
Fra : Anders Olesen

Dato : 14-06-01 21:55

Jeg står overfor at skal vælge en ADSL forbindelse, men hos hvilken udbydder
skal man vælge.

Hvad med Sonofon´s FWA?

På forhånd tak

Anders

Fra : Simon Pedersen

Dato : 14-06-01 22:03

"Anders Olesen" <andersol@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg står overfor at skal vælge en ADSL forbindelse, men hos hvilken
udbydder
> skal man vælge.

Der er vist ikke nogle udbydere der IKKE kan anbefales - alle de 4 store
(CyberCity, Tiscali, TDC Internet og Orange) leverer ADSL-forbindelser der
funker.

Det kommer dog nok lidt an på hvad DU skal bruge forbindelsen til. Skal du
have huset's 3 maskiner på nettet, ja så er en router-løsning klart at
foretrække.

Jeg selv kører CC med en Cisco 677'er, hvilket folk nok er ligeglade med -
men det er heller ikke sagen. Pointen er at det har kørt fino fra start til
nu.

Her i gruppen står der dog mange skræk historier om hvor galt folk har været
afsted med diverse udbydere - senest nok mest Orange. Men mit syn på det
hele er at de alle 4 leverer gode løsninger.

Du kan selvfølgelig tjekke udbydernes hjemmesider:

www.adsl.dk (Cybercity)
http://www.teledanmark.dk/menu/sm0618.htm (TDC Internet)
http://www.orangeprivat.dk/internet/ (Orange)
http://www.worldonline.dk/index.html (Tiscali)

> Hvad med Sonofon´s FWA?

Her er lidt længere udsigter og et forsigtigt bud fra mig siger også at
priserne vil være noget højere. Men du kan jo altid lukke dit ADSL-abb. når
din bindingsperiode ophører - værre er det ikke.

> På forhånd tak
>
> Anders

Mvh. Simon Pedersen

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 14-06-01 22:44

"Simon Pedersen" <simon@NOSPAMemail.dk> wrote in message

> Her er lidt længere udsigter og et forsigtigt bud fra mig siger også at
> priserne vil være noget højere.

256 kbit/s 349,- 1000 MB
512 kbit/s 429,- 2000 MB
1 Mbit/s 529,- 4000 MB
2 Mbits/s 729,- 8000 MB
4 Mbit/s 1999,- 12000 MB

Priserne er pr måned.

Kilden er måske ikke troværdig, men ganske underholdende:
http://www.thesource.dk/nyheder2.asp?id=94

Mvh haa/orangedk.com