Lette $
Fra : René Madsen

Dato : 14-06-01 21:49

Nu kan du tjene penge ved bare at side og surfe på nettet, det eneste man
skal er at se på nogle få reklamer der kører i toppen af din skærm, så
tjener man et vist beløb pr. minut!!

se mere på www.cashfiesta.com/php/join.php?ref=Dr1ZZL3

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 14-06-01 22:02

On Thu, 14 Jun 2001 22:48:33 +0200, "René Madsen" <dr1zzl3@privat.dk>
wrote:

>Nu kan du tjene penge ved bare at side og surfe på nettet, det eneste man
>skal er at se på nogle få reklamer der kører i toppen af din skærm, så
>tjener man et vist beløb pr. minut!!

Tænk, det har rent faktisk intet med XDSL at gøre og er bare spam.
Du burde nok kigge lidt rundt på usenet.dk.

Udover det er jeg pænt sikker på at det er mod firmaets reglement at
spamme dit REF link...

FUT: dk.admin.netikette

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : Brian Høy

Dato : 14-06-01 22:04

René Madsen <dr1zzl3@privat.dk> wrote in message
> Nu kan du tjene penge ved bare at side og surfe på nettet, det eneste man
> skal er at se på nogle få reklamer der kører i toppen af din skærm, så
> [...]

Du skulle måske se lidt på:
http://www.cashfiesta.com/?antispam_infocenter

mail nummer 2 er sendt.

Mvh SoftMan