Schweizisk imperialisme
Fra : Per Rønne

Dato : 29-03-06 16:34

På:

<http://switzerland10.tripod.com/habsburg.html>

kan man se et eksempel på schweizisk nationalisme, ja, ligefrem
imperialisme.

Spørgsmålet er dog hvorfor Tyskland ikke kan optages i det nye danske
Region Syd?

FUT dk.videnskab.historie [som naturligvis kan overrules].
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Michael Laudahn

Dato : 29-03-06 16:42

Per Rønne schrieb:

> [...]
> Region Syd?
>
> FUT dk.videnskab.historie [som naturligvis kan overrules].

Hvem er prof Shawn Peanyack? Hvilket svejtsisk parti er han medlem af?
Og har han spurgt araberne?

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

WICHTIG / IMPORTANT: islam-info:

http://historyofjihad.org/ - http://apostatesofislam.com/

Fra : Michael Laudahn

Dato : 29-03-06 16:52

PS

Mener du ikke det kunne være bedre at beholde Tyskland som pufferstat
mellem jer og Svejts - bare for sikkerhedens skyld, mener jeg?

Fra : NoTrabajo

Dato : 31-03-06 19:30

"Michael Laudahn" <laudahn2002@yahoo.se> skrev i

> PS
>
> Mener du ikke det kunne være bedre at beholde Tyskland som pufferstat
> mellem jer og Svejts - bare for sikkerhedens skyld, mener jeg?

No, vive la Suisse!
--
NoTrabajo

Fra : Per Rønne

Dato : 01-04-06 04:39

NoTrabajo <notrabajo@gmail.com> wrote:

> No, vive la Suisse!

Har du helt glemt dit skolefransk?

NoN!

Ja, vi havde obligatorisk fransk i fire år. 1.-3. g + den 1-årige højere
handelseksamen for studenter.

Fem år for dem der tog 3. real med, hvor der også var fransk.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : NoTrabajo

Dato : 01-04-06 17:29

Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i

> Har du helt glemt dit skolefransk?
>
> NoN!

Det er ikke sådan, når man både kan noget fransk og noget spansk, så bliver
de af og til forvekslet.

Ved nærmere omtanke:

FR: Qui - Non

ES: Si - No