Brugt mobil?
Fra : hhsj

Dato : 29-03-06 15:33

Hej.
Jeg ejer en gammel nokia som sådan set er tilfreds med, dog mangler den de
kalender funktioner som en ny model har. Hvis jeg køber en ny får jeg en
masse funktioner med som jeg ikke har brug for.
Det jeg har brug for er kalender (Pim) Radio og evt diodelys og en rimelig
stor display.
Er der nogen der har et bud hvad det skal være for en.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 29-03-06 16:09

En Nokia 6230 kunne være en mulighed, hvis det stadigvæk skal være en Nokia
du er int i.

- Så er du godt dækket ind...

/A

Fra : -= JF =- priv

Dato : 29-03-06 17:56

"Anders (6400)" <dsl271018@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> En Nokia 6230 kunne være en mulighed, hvis det stadigvæk skal være en
> Nokia du er int i.

6230'eren er en fin-fin telefon - dog vil jeg sige at den er elendig til at
holde strøm!
Nu bruger jeg bluetooth, og det bruger selvfølgelig ekstra, men de af
kollegaerne som ikke bruger BT har ikke væsentligt længere batteritid end
jeg har.

Der er ikke diodelygte i, men displayet er faktisk kraftigt nok til at man
kan finde vej gennem et mørklagt rum

Mvh John

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 29-03-06 18:17

Det med diodelys er jo en evt. option !

/A

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 29-03-06 18:19

BT behøver man heller ikke at bruge. Det sparer ca. 1/3 på batteriet.

/A

Fra : -= JF =- priv

Dato : 29-03-06 22:19

> BT behøver man heller ikke at bruge. Det sparer ca. 1/3 på batteriet.

Det kommer vel i høj grad an på hvem 'man' er
Jeg vil da meget-meget nødig undvære BT i dagligdagen.

Fra : -= JF =- priv

Dato : 29-03-06 22:17

"Anders (6400)" <dsl271018@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Det med diodelys er jo en evt. option !

Ja??? Men derfor hører det vel alligevel med til beskrivelsen af 6230'eren
at der ikke er lygte i!

Fra : 6400 Anders

Dato : 30-03-06 06:50

Symbian telefoner bruger bare mere strøm, og det kan man nok ikke lave om på

Så dårligt er strømforb. altså heller ikke, har da haft nogle stykker og de
holdte strøm i 10-14 dage.

Alt. er man køber et kraftigere batteri (uoriginalt).

Fra : Daniel

Dato : 30-03-06 08:07

I meddelse: news:442b717a$0$11660$ba624c82@nntp02.dk.telia.net,
griflede 6400 Anders:
> Symbian telefoner bruger bare mere strøm, og det kan man nok ikke
> lave om på

Det har du sikkert ret i, men Nokia 6230 er bare IKKE symbian.... ej heller
'i'-modellen... Bortset fra det, så holder min da 2-5 dage, hvilket jeg
synes er fint, når man tager hensyn til at jeg sender og modtager ca. 50
beskeder om dagen, samt også snakker i den...

Hygge...
Daniel

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 30-03-06 08:14

Nåh !

/A

Fra : -=JF=- arb

Dato : 30-03-06 14:35

"6400 Anders" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Symbian telefoner bruger bare mere strøm, og det kan man nok ikke lave om
> på

N6230 = Symbian... Det var nyt for mig. Gider du at uddybe?

> Så dårligt er strømforb. altså heller ikke, har da haft nogle stykker og
> de holdte strøm i 10-14 dage.

Du har haft nogle Nokia 6230'er som holdt strøm i 10-14 dage?
Her i firmaet har vi ca. 15 stk. Nokia 6320, og ikke én eneste af disse
telefoner holder strøm en arbejdsuge... De af telefonerne der kører med BT
aktiveret holder 2-4 dage, de øvrige lidt længere...

Hvordan får du presset 10-14 dages holbarhed ud af dine 6230'ere?

Mvh John

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 30-03-06 14:39

Fordi jeg ikke bruger BT

/A

Fra : -= JF =- priv

Dato : 30-03-06 21:11

> Fordi jeg ikke bruger BT

Men bruger du overhovedet telefonen til at ringe på, sms'e fra eller modtage
opkald på?

Som jeg skrev tidl.holder de af vores telefoner som ikke bruger BT knap en
uge

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 31-03-06 08:00

Ganske meget endda, har ikke Nokia mere, og skal heller ikke have det, da
kvaliteten er for ringe på deres telefoner.