Gammelt kød
Fra : NoTrabajo

Dato : 29-03-06 09:51

Jeg har lige spist gammelt kød. Jeg tøede en pakke kalv-flæsk op som jeg
har haft liggende i fryseboksen siden oktober 2005, og lavede frikadeller
af det. Ganske gode frikadeller, lavet af "gammelt kød".

Jeg tvivler på at "gammelt kød" er et problem, sålænge det har været
opbevaret ordentligt.
--
NoTrabajo

Fra : GB

Dato : 29-03-06 09:56

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> wrote in news:442a4b64$0$23562
$6d36acad@titian.nntpserver.com:

> Jeg tvivler på at "gammelt kød" er et problem, sålænge det har været
> opbevaret ordentligt.

Det blev jo dokumenteret, at en stor del af de fordærvede varer havde været
optøet og genindfrosset flere gange.

Desuden kører mange kebab-shawarma-butikker kød til Danmark fra udlandet i
biler uden kølesystem.

Det varer meget længe før jeg skal have en pizza eller en shawarma igen.

Fra : NoTrabajo

Dato : 29-03-06 10:33

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i

> Det varer meget længe før jeg skal have en pizza eller en shawarma
> igen.

Det lyder fornuftig. Jeg tror også, at jeg nøjes med mit eget gamle kød.
--
NoTrabajo

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 29-03-06 14:48

On Wed, 29 Mar 2006 11:33:21 +0200, NoTrabajo wrote:

> Det lyder fornuftig. Jeg tror også, at jeg nøjes med mit eget gamle kød.

Kannibal!

Fra : Per Rønne

Dato : 29-03-06 15:04

Frank E. N. Stein <flatus@mail.is> wrote:

> Kannibal!

Narcissist?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Tony

Dato : 29-03-06 15:48

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i

> Det lyder fornuftig. Jeg tror også, at jeg nøjes med mit eget gamle kød.
> --

Hvor gammel er du da ?ony

Fra : TheLandOfTax

Dato : 29-03-06 10:02

NoTrabajo skrev:

> [...]
> af det. Ganske gode frikadeller, lavet af "gammelt kød".
>
> Jeg tvivler på at "gammelt kød" er et problem, sålænge det har været

Muligvis ikke, men mange af de seneste dages undersøgelser viser at
kødet ikke altid har været opbevaret ordentligt, da det indeholder
for mange bakterier eller andre fremmedlegmer. Jeg spiser da også ting
fra fryseren der har lagt nedfrosset i 1/2 - 1 år - uden problemer.
Jeg tror det er sundt nok - om end det ikke er så godt som da det var
frisk. Spørgsmålet er så om jeg nogensinde var i besiddelse af det
mens det var frisk!!!