Bombe i turban=pædagogik ej hån
Fra : Bo Warming

Dato : 29-03-06 08:44

Muslimer ej jøder bærer turban.
Muslimer ej jøder lemlester deres krigsmodparts uskyldige kvinder og
børn med selvmordsbomber, der skjules i klædedragt
Altså er det FORENKLING der skær ud i pap som al god pædagogik gør, at
Rose instruerer en tegner om vits med bombe i turban.

Da Erasmus Montanus blærede sig med "mor ej flyve, sten ej flyve, mor
=sten" var det heller ikke hån mod mor.
Det var fejllogik.
Når jeg 3 gange er straffet for folkelig humor om muslimer (§266b) har
der aldrig været hån i det, men et forsøg via simplificering og ironi
at råbe folk op,
ligesom Niels Blædel og Hartvig Frisch gjorde i trediverne vedr "Den
brune pest". Selvfølgelig løj de ikke, at nazisme overføres af
patogene bakterier , sådan som pest-sygdommen gør. De brugte dansk
frisprog. Alle mine fremragende lærere, især på Metropolitanskolen,
har gjort tingene klare og udlevet folkeoplysningens grundtvigske og
rationalistiske traditioner ved at bruge bondedansk slang og
debat-skingerhed, -
- og uden det havde danskerne idag været "fattige og dumme som
arabere"

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 30-03-06 14:27

> [...]
> traditioner ved at bruge bondedansk slang og debat-skingerhed, -
> - og uden det havde danskerne idag været "fattige og dumme som arabere"

Det eneste, der har noget med en vittighed at gøre i det indlæg, er sguda
afsenderen

/Ole

Fra : SB

Dato : 30-03-06 16:30

> Det eneste, der har noget med en vittighed at gøre i det indlæg, er
> sguda
> afsenderen
>
> /Ole

Ikke for noget, men netop med ham må du og andre gerne slette hvad han har
skrevet når du svare på det.
vi er vist efterhånden en del der har tossen på blokering, men nytter jo
desværre ikke meget når besvarelser indeholder alt det landsbytossen nu
skrev

Søren

Fra : TL

Dato : 30-03-06 17:22

"SB" <sfbFJERN_DETTE@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> vi er vist efterhånden en del der har tossen på blokering, men nytter jo
> desværre ikke meget når besvarelser indeholder alt det landsbytossen nu

Hørt!!!!

Har selv tågehornet BW på filter, så venligt slet alle hans tåbelige
udgydelser.

PFT

/Torben

Fra : fribytteren

Dato : 31-03-06 02:32

TL skrev:

> "SB" <sfbFJERN_DETTE@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hørt!!!!
>
> Har selv tågehornet BW på filter, så venligt slet alle hans tåbelige
> udgydelser.

Pas på det ikke blivet tåget, for så går det galt med dig, da du
ikke har noget tågehorn at sejle efter, for i dette farvand kan du
ikke bruge radar.

Selv om det er irriterende at høre på et tågehorn, er det
funktionelt når det er tåget og det synes jeg det har været i
årtier i DK og resten af verden.

Det er for øvrigt nemmere at undgå et tågehorn når man kan høre
det, end når man ikke kan høre det. For kan du ikke høre tågehornet
vil du nemt kunne grundstøde netop der hvor tågehornet står. Ironisk
nok.

Med venlig hilsen

Lars kristensen