Rygeforbud
Fra : Henri Gath

Dato : 28-03-06 22:57

Jeg kan forstå, at man ikke mere efter et godt måltid på en bedre
restaurant, skal fremtage sin S.T. Dupont lighter, lytte til "ping"-lyden,
når man åbner den, og derefter tænde sig en Davidoff-cigaret?

Akja, proletariseringen vinder frem overalt i dette bondeland.....

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-03-06 23:43

Henri Gath fortalte:

> [...]
> Davidoff-cigaret?
> Akja, proletariseringen vinder frem overalt i dette bondeland.....

Jeg blev sgu lidt rystet da jeg læste at Netto fik en bøde for at
reklamere for en æske til opbevaring af cigarer. Det er måske en lille
ting, - men netop derfor viser den ganske tydeligt hvorledes snart
hvadsomhelst af totalitære tilhold accepteres uden så meget som et løftet
øjenbryn hos en fedmeepidemisk sofakartoffel tv-apatisk sanseløs
befolkning.

Mvh
Martin

Fra : René Løweneck

Dato : 29-03-06 09:22

Hej Martin !

> [...]
> hvadsomhelst af totalitære tilhold accepteres uden så meget som et løftet
> øjenbryn hos en fedmeepidemisk sofakartoffel tv-apatisk sanseløs

Ja, det er sgu' sørgeligt

René Løweneck
www.loweneck.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 29-03-06 07:27

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan forstå, at man ikke mere efter et godt måltid på en bedre
> restaurant, skal fremtage sin S.T. Dupont lighter, lytte til "ping"-lyden,
> når man åbner den, og derefter tænde sig en Davidoff-cigaret?

Det var da pisse ærgerligt, dvs. at du ikke kan glæde os andre med røg til
maden mere?
Må jeg så heller ikke lave et lille bål på gulvet inde i banken?