HJÆLP MIG!
Fra : Christian Mohr

Dato : 28-03-06 21:13

jeg er i gang med en side, og den virker upåklageligt i FF, men
IE....... jeg ved ikke hvad jeg skal sige!!.. jeg har lagt en
zip-fil her, med et billede af IE og et med FF.. så kan i jo se
om i kan finde ud af noget med det :S - for jeg kan sgu ikke!

http://mohr.frac.dk/help.zip

på forhånd tak!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-03-06 21:21

Christian Mohr skrev:

>http://mohr.frac.dk/help.zip

1. Du må ikke have zipfiler liggende hos frac.dk.

2. Link dog til siderne/billederne i stedet for.

3. frac.dk er nede pt.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 28-03-06 21:55

Knud Gert Ellentoft skrev:

> 1. Du må ikke have zipfiler liggende hos frac.dk.
>
> 2. Link dog til siderne/billederne i stedet for.
>
> 3. frac.dk er nede pt.

4. "HJÆLP MIG!" er en dårlig overskrift på et indlæg. Dels fordi
"hjælp mig" ikke fortæller noget om det problem man ønsker hjælp
til, og dels fordi det er generende at læse tekster (incl.
overskrifter) HVOR DET HELE STÅR MED STORE BOGSTAVER.
Mit newsprogram filtrerer automatisk indlæg med lutter store
bogstaver væk - så brug af rene versaler er ikke en genvej til
hurtigere svar herfra.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : David Trasbo

Dato : 29-03-06 14:06

Et lille tilskud: http://infimum.dk/HTML/hjaelpmig.html

--
David Trasbo.
Vær en god Usenet-bruger. http://usenet.dk/netikette.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 28-03-06 21:39

Christian Mohr wrote:
> jeg er i gang med en side, og den virker upåklageligt i FF, men
> IE....... jeg ved ikke hvad jeg skal sige!!.. jeg har lagt en
> zip-fil her, med et billede af IE og et med FF

Det kan vi se, ved at indlæse din side i FF henholdsvis IE - og så har vi
også en chance for at kigge påkoderne og se, hvor det går galt.

Et billede af fejlen siger ikke noget brugbart om, hvorfor det ikke fungerer
rigtigt.

Som Knud skriver: Læg siden ud - når frac.dk er oppe igen - og kom så med et
link til siden. Og skynd dig at slette den zip-fil, inden folkene bag
frac.dk lukker din konto - for det gør de.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/