Rygeroprør
Fra : Pjensen73

Dato : 28-03-06 17:52

Er det ikke snart på tide at rygerne gør oprør overfor den hets der køre
lige nu?

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 28-03-06 18:01

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> Er det ikke snart på tide at rygerne gør oprør overfor den hets der køre
> lige nu?

Rygerne har kørt hetz på os andre i årtier.

Godt at der _endelig_ sker noget på det område.

/Mikael

Fra : Bruno Christensen

Dato : 28-03-06 18:33

On Tue, 28 Mar 2006 19:00:50 +0200, Mikael Mortensen wrote:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Rygerne har kørt hetz på os andre i årtier.
>
> Godt at der _endelig_ sker noget på det område.
>

> /Mikael

Ja, og ?

/|\
/\
Bruno

Fra : Per Rønne

Dato : 28-03-06 18:37

Mikael Mortensen <bugs@danbbs.dk> wrote:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Rygerne har kørt hetz på os andre i årtier.
>
> Godt at der _endelig_ sker noget på det område.

Jep, også selv om det kun er en begyndelse.

Næh, se på nordmændene på Spitsbergen. De må ud i kulden til de sultne
isbjørne, når de sidder på pub'en og vil have en smøg.

Ja, lad os få udryddet tobaksrygningen ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jesper

Dato : 28-03-06 18:57

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Ja, lad os få udryddet tobaksrygningen ...

....og tobakskulturen!
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Henri Gath

Dato : 28-03-06 22:55

> ...og tobakskulturen!

.......og bilkulturen!

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 29-03-06 06:48

On Tue, 28 Mar 2006 19:36:58 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Næh, se på nordmændene på Spitsbergen. De må ud i kulden til de sultne
>isbjørne, når de sidder på pub'en og vil have en smøg.

Det synes jeg er for dårligt. Tænk hvis de stakkels isbjørne kommer
til at æde nogle af disse usunde rygere.....

Fra : Per Rønne

Dato : 29-03-06 07:25

Lars J. Helbo <fornavn@efternavn.org> wrote:

> Det synes jeg er for dårligt. Tænk hvis de stakkels isbjørne kommer
> til at æde nogle af disse usunde rygere.....

Jeg vil tro at pub'en har fået etableret et isbjørne-bur til rygerne,
med adgang fra pub'en. Så rygerne kan ryge uden at blive spist ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 29-03-06 07:42

On Wed, 29 Mar 2006 08:25:12 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Jeg vil tro at pub'en har fået etableret et isbjørne-bur til rygerne,
>med adgang fra pub'en. Så rygerne kan ryge uden at blive spist ...

Det lyder fornuftigt, man skal være god ved dyrene.

Fra : @

Dato : 28-03-06 18:42

<bugs@danbbs.dk> wrote:

>"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>
>Rygerne har kørt hetz på os andre i årtier.

årtier - snarere århundreder

>Godt at der _endelig_ sker noget på det område.

ja rygning er en privat sag,

så jo før offentlig indendørs rygning forbydes des bedre

Fra : Kim2000

Dato : 28-03-06 19:07

"Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> skrev i en meddelelse

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Rygerne har kørt hetz på os andre i årtier.
>
> Godt at der _endelig_ sker noget på det område.

Jeg kan nævne to helt groteske eksempler. I Vejle må en asfaltarbejder ikke
ryge, manden står altså i rygende asfalt og trafikos, det synes man ikke at
have noget imod. Men ikke om manden må tænde en smøg. I Ribe er det forbudt
at ryge - undtagen på borgmesterkontoret. Javel ja. God regel.

Selvfølgelig skal man ikke ryge overalt, men hvordan i alverden det skulle
kunne genere nogen at tænde en smøg udendørs er mig en gåde.

mvh
Kim

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 28-03-06 21:48

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Selvfølgelig skal man ikke ryge overalt, men hvordan i alverden det skulle
> kunne genere nogen at tænde en smøg udendørs er mig en gåde.

Jeg sad engang ude på dyrehavsbakken i en restaurant og spiste, det var
varmt så det forgik udenfor.
Bagved sad en ryger, og pustede røgen over til mig. Det var ligeså slemt som
hvis det havde været indenfor.

Da jeg sagde det til vedkommende, fik jeg selvfølgelig et uforskammet svar.

/Mikael

Fra : Alucard

Dato : 28-03-06 23:58

Snup dig en tudekiks.... ))

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 29-03-06 14:36

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Snup dig en tudekiks.... ))

Den er ved at blive gammel...!

/Mikael

Fra : Pjensen73

Dato : 29-03-06 15:36

Mikael Mortensen skrev:
> "Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den er ved at blive gammel...!
>

> /Mikael

Jamen så tag en ny.

Fra : GB

Dato : 29-03-06 21:02

"Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> wrote in

> Den er ved at blive gammel...!

Er den da ikke datomærket?

Fra : Pjensen73

Dato : 28-03-06 21:14

Mikael Mortensen skrev:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Rygerne har kørt hetz på os andre i årtier.
>
> Godt at der _endelig_ sker noget på det område.
>

> /Mikael

Det har rygerne ihvert fald ikke. De er dem der tager mest hensyn. Der
kunne ikke rygerne lære noget.

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 28-03-06 21:45

> Det har rygerne ihvert fald ikke. De er dem der tager mest hensyn. Der
> kunne ikke rygerne lære noget.

Det er en vittighed ik'?

Det er nu engang rygerne der skaber problemet.

/Mikael

Fra : Pjensen73

Dato : 28-03-06 21:56

Mikael Mortensen skrev:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er en vittighed ik'?
>
> Det er nu engang rygerne der skaber problemet.
>

> /Mikael

Nej, det er ingen vittighed.
Rygerne sidder i de lokaler hvor de må ryge. Sjovt nok kommer ikke
rygerne derind.
Har engang oplevet i en rygerkupe i toget, at en ikke ryger sidder
derinde og brokker sig over at folk ryger. Hvor ialverden skulle denne
ikke ryger være inde i rygekupeen? For at blive forarget eller hvad?

Fra : Alucard

Dato : 28-03-06 23:57

On Tue, 28 Mar 2006 22:56:11 +0200, Pjensen73
<pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

>Har engang oplevet i en rygerkupe i toget, at en ikke ryger sidder
>derinde og brokker sig over at folk ryger. Hvor ialverden skulle denne
>ikke ryger være inde i rygekupeen? For at blive forarget eller hvad?

Sjovt nok har jeg været ude for det samme..... Fjolsets begrundelse
var at der var for meget støj i ikkeryger-kupeerne (en skoleudflugt
med larmende unger).....

Fra : Pjensen73

Dato : 29-03-06 01:34

Alucard skrev:

> Sjovt nok har jeg været ude for det samme..... Fjolsets begrundelse
> var at der var for meget støj i ikkeryger-kupeerne (en skoleudflugt
> med larmende unger).....

Så skulle du have fortalt vedkommende at der er noget der hedder
hvilekupe, og der må man ikke ryge.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-03-06 06:39

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message

> Så skulle du have fortalt vedkommende at der er noget der hedder
> hvilekupe, og der må man ikke ryge.

Lone Møller(S) lyver at den irske befolkning er glad for forbud.
Og hun ser i problem i at nogen skal gøre ret i rygeres rum og derved
skulle få giftpartikler i lungerne
Hvordan???

Skal vi have fixerum for rygere?

Der er allerede total-forbud imod rygning, hvor der laves mad.
Passivrygning-undersøgelser er total fup. Eksisterer der overhovedet
undersøgelser om at de røgpartikler, der absorberes i mad kan smages
eller har anden betydning

Når man ikke må ryge som kok, må man så stemme DF som kok - og bevare
jobbet?

Renhedsdyrkelsen er klart ideologisk. Fordi journalister er fanatiske
snobber og afviser dobbeltblind-undersøgelser og smagspaneler . Staten
elsker løgn. Og det bliver værre og værre. For der kan ikke sælges nok
landbrugsvarer hvis ikke man AF IDEOLOGISKE GRUNDE smider "fryseskadet
kød" ud efter sidste salgsdato, uanset at molekylerne er objektivt OK
i enhver æstetisk, smagsmæssig, lugtmæssig , kvantificerbar,
kvalitetsmæssig, målelig, vejelig og anden henseende

Jeg læste engang i Det Bedste om en tømrer der hev skuffe ud af sin
kommode og viste at træets bagkant var fint poleret. Hvorfor -det kan
ingen jo se? "Jo, Gud ser det", lød svaret og muslimer kræver
lovreligion og godhedsindustrien gør derfor alt for at smugle
spildagtigt gudvelbehageligt overforbrug ind SOM TVANG

Skidt med al saglighed om profet-tegninger. Det påstås at en eller
anden JP-ansat har sagt at målet var hån. Det har Juste og Rose vist
aldrig udtalt. (har de?) Men nogen har en sådan *oplevelse*. Det er
nok.

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 29-03-06 16:03

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev:
>"Pjensen73"
> [...]
Mig bekendt må man ikke ryge i stemmelokalerne-man må gerne ryge
som kok, bare ikke i køkkenet, med mindre det drejer sig om
sild, ål eller laks, samt rygeost.

--
"Allways look at the bright side of life"

Fra : Alucard

Dato : 29-03-06 08:47

On Wed, 29 Mar 2006 02:33:41 +0200, Pjensen73

>Så skulle du have fortalt vedkommende at der er noget der hedder
>hvilekupe, og der må man ikke ryge.

Der var ikke noget der hed hvilekupe dengang...

Fra : Pjensen73

Dato : 29-03-06 15:37

Alucard skrev:

> Der var ikke noget der hed hvilekupe dengang...

Okay. Så var det måske den gang hvor der var de der små 6 personers kupeer?

Fra : Alucard

Dato : 29-03-06 16:44

On Wed, 29 Mar 2006 16:37:17 +0200, Pjensen73

Jeps...

Fra : Pjensen73

Dato : 29-03-06 17:47

Alucard skrev:

> Jeps...

Så var der masser af små ikke ryger kupeer han kunne gå ind i. Der sad
vel ikke larmene unger i alle sammen?

Fra : Alucard

Dato : 29-03-06 19:02

On Wed, 29 Mar 2006 18:47:01 +0200, Pjensen73

>Så var der masser af små ikke ryger kupeer han kunne gå ind i. Der sad
>vel ikke larmene unger i alle sammen?

Jo, åbenbart.... Det var i hvert fald hans undskyldning....

Fra : Per Rønne

Dato : 29-03-06 07:15

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote:

> Sjovt nok har jeg været ude for det samme..... Fjolsets begrundelse
> var at der var for meget støj i ikkeryger-kupeerne (en skoleudflugt
> med larmende unger).....

Nu er rygerkupéerne jo i mellemtiden blevet afskaffet, ikke mindst fordi
selv rygerne ikke kunne holde ud at sidde i dem - og fordi der kun er
pladsmangel i ikke-ryger kupéerne.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Alucard

Dato : 29-03-06 08:49

On Wed, 29 Mar 2006 08:15:07 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Nu er rygerkupéerne jo i mellemtiden blevet afskaffet, ikke mindst fordi
>selv rygerne ikke kunne holde ud at sidde i dem - og fordi der kun er
>pladsmangel i ikke-ryger kupéerne.

Nej da... De er ikke afskaffet (endnu).... Det koster jo 10 kr ekstra
for en pladsbillet i en rygerkupe....

Fra : Per Rønne

Dato : 29-03-06 09:15

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote:

> Nej da... De er ikke afskaffet (endnu).... Det koster jo 10 kr ekstra
> for en pladsbillet i en rygerkupe....

Ja, jeg huskede galt. Det er kun i S-togene og vistnok også i
regionaltogene at de er afskaffet.

Men tilsyneladende har man alligevel ikke »rigtige« rygerkupéer, men
derimod rygervogne, der er aflåst mod ikke-rygervognene, så der ikke
kommer røg igennem. Og mon ikke pladsbilletterne vil stige yderligere?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Alucard

Dato : 29-03-06 09:21

On Wed, 29 Mar 2006 10:14:46 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

> [...]
>derimod rygervogne, der er aflåst mod ikke-rygervognene, så der ikke
>kommer røg igennem. Og mon ikke pladsbilletterne vil stige yderligere?

Det tror jeg ikke....

Bliver det ikke helt forbudt at ryge i tog til næste år...?

Fra : Per Rønne

Dato : 29-03-06 09:59

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote:

> Bliver det ikke helt forbudt at ryge i tog til næste år...?

Sandsynligvis.

Men måske kunne man for enden af toget indføre de gamle udendørs steder,
som man ser at togene havde i det gamle vilde, gamle vesten.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Alucard

Dato : 29-03-06 12:48

On Wed, 29 Mar 2006 10:59:01 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Sandsynligvis.
>
>Men måske kunne man for enden af toget indføre de gamle udendørs steder,
>som man ser at togene havde i det gamle vilde, gamle vesten.

Der vil jeg sgu nødigt stå, når de "høvler" ned i Storebælts-tunlen
med 180 km/t......

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 29-03-06 14:37

> Sjovt nok har jeg været ude for det samme..... Fjolsets begrundelse
> var at der var for meget støj i ikkeryger-kupeerne (en skoleudflugt
> med larmende unger).....

Nå! Det indlæg var ikke til en tudekiks....

/Mikael

Fra : Bruno Christensen

Dato : 28-03-06 17:57

On Tue, 28 Mar 2006 18:51:43 +0200, Pjensen73 wrote:

> Er det ikke snart på tide at rygerne gør oprør overfor den hets der køre
> lige nu?

Jo

/|\
/\
Bruno

Fra : @

Dato : 28-03-06 18:40

On Tue, 28 Mar 2006 18:51:43 +0200, Pjensen73
<pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

>Er det ikke snart på tide at rygerne gør oprør overfor den hets der køre
>lige nu?

gerne for min skyld,

så længe de ikke forurener luften i lokaler hvor der pr. definotion
skal være plads til alle,

det er simpelthen uhøfligt at ryge indendørs hvor ikkerygere også har
ret til at være,

Fra : Pjensen73

Dato : 28-03-06 21:13

@ skrev:

> [...]
> skal være plads til alle,
>
> det er simpelthen uhøfligt at ryge indendørs hvor ikkerygere også har

Hvorfor er der så så mange ikke rygere der skal sidde inde hos rygerne?
Og hvad med bilerne? De forurener også meget. Skal vi så også forbyde
bilismen?

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-06 21:50

> Hvorfor er der så så mange ikke rygere der skal sidde inde hos rygerne?
> Og hvad med bilerne? De forurener også meget. Skal vi så også forbyde
> bilismen?

Det er der skam mange af "forbudterne" der har våde drømme over.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Pjensen73

Dato : 28-03-06 21:58

Kim Frederiksen skrev:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er der skam mange af "forbudterne" der har våde drømme over.
>
> mvh.
> Kim Frederiksen

Det er da vist kun Enhedslisten der gør det.
Men når det drejer sig om rygere, så er der mange flere der er imod rygerne.
Tænk hvis man ville forbyde islam. Så skulle du høre et ramaskrig.

Fra : @

Dato : 28-03-06 22:15

On Tue, 28 Mar 2006 22:58:26 +0200, Pjensen73
<pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

>Tænk hvis man ville forbyde islam. .

det er den bedste ide' jeg har set i denne måned, det kunne spare
mange penge for samfundet, og såmænd også redde liv

lad bare rygerne pulse løs, hvis vi kunne få alle muhammedanerne
forbudt

>Så skulle du høre et ramaskrig

hedder det så ikke et Allah-skrig

Fra : Pjensen73

Dato : 28-03-06 23:24

@ skrev:

> det er den bedste ide' jeg har set i denne måned, det kunne spare
> mange penge for samfundet, og såmænd også redde liv

Syntes også det var en god ide. Hvor mange er ikke døde af islamismen?

> lad bare rygerne pulse løs, hvis vi kunne få alle muhammedanerne
> forbudt

Ja. Lad os ryge dem ud :)

> hedder det så ikke et Allah-skrig

Eller også hedder det Wilstrup-skrig, Riise-skrig eller Kimsebasseskrig.

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-03-06 08:50

> hedder det så ikke et Allah-skrig

Det hedder vel et Ramallah-skrig.

--
-Jens B.

[indsæt valgfri tekst her]

Fra : René Løweneck

Dato : 29-03-06 08:48

> Tænk hvis man ville forbyde islam.

Hvorfor sådan en halvhjertet løsning. Forbyd religion i enhverv afskygning
)

René Løweneck
www.loweneck.dk

Fra : Pjensen73

Dato : 29-03-06 15:39

René Løweneck skrev:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor sådan en halvhjertet løsning. Forbyd religion i enhverv afskygning
> )

God ide.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 29-03-06 11:30

> [...]

> rygerne.
> Tænk hvis man ville forbyde islam. Så skulle du høre et ramaskrig.

Det ville sgu da i det mindste give mening. Det er langt skadeligere end
nogen form for rygning.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Pjensen73

Dato : 29-03-06 15:39

Kim Frederiksen skrev:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Det ville sgu da i det mindste give mening. Det er langt skadeligere end
> [...]
Enig

Fra : Jens G

Dato : 28-03-06 19:38

On Tue, 28 Mar 2006 18:51:43 +0200, Pjensen73
<pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

>Er det ikke snart på tide at rygerne gør oprør overfor den hets der køre
>lige nu?

Næ,- det er på tide ikke-rygerne gør oprør og begynder at slukke
cigaretterne for alle de rygere der ikke forstår at de generer.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Pjensen73

Dato : 28-03-06 21:11

Jens G skrev:

> Næ,- det er på tide ikke-rygerne gør oprør og begynder at slukke
> cigaretterne for alle de rygere der ikke forstår at de generer.

Hvordan skulle det gøres? Med fysisk overgreb?

Fra : @

Dato : 28-03-06 22:08

On Tue, 28 Mar 2006 22:11:18 +0200, Pjensen73
<pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

>Hvordan skulle det gøres? Med fysisk overgreb?

næ vandpistoler - med rent vand selvfølgelig

det forurener omgivelserne mindre end tobaksrøg

jeg savner et eneste vægtigt argument for at nogen mener at de på
steder hvor der er almindelig offentlig adgang kan tillade sig at
forurene luften med tobaksrøg,

tobaksrygning er en privatsag, så lad være med at ryge offentligt

Fra : Pjensen73

Dato : 28-03-06 23:25

@ skrev:

> [...]
> forurene luften med tobaksrøg,
>
> tobaksrygning er en privatsag, så lad være med at ryge offentligt

Og værtshuse og bodegaer er private, så det må være dem som bestemmer om
man må ryge i deres lokaler eller ej.

Fra : Henri Gath

Dato : 29-03-06 00:02

> [...]
>
> jeg savner et eneste vægtigt argument for at nogen mener at de på
> steder hvor der er almindelig offentlig adgang kan tillade sig at

Og jeg savner et eneste fornuftigt argument for at alle de smælderfede
mennesker skal sidde i deres osende blikdåser og forurene min cyklist-luft

Fra : Jens G

Dato : 29-03-06 16:49

On Tue, 28 Mar 2006 23:08:16 +0200, "@" <1@invalid.net> wrote:

>næ vandpistoler - med rent vand selvfølgelig

Netop. Men det ville nok skabe for meget panik hvis man trak en
vandpistol frem. Så er en super soaker nok bedre, da den ikke kan
forveksles med noget farligere, og sikkert også er mere sluksikker.

Fra : @

Dato : 29-03-06 18:37

On Wed, 29 Mar 2006 17:49:27 +0200, Jens G <nospam051214@kabelmail.dk>
wrote:

>Netop. Men det ville nok skabe for meget panik hvis man trak en
>vandpistol frem. Så er en super soaker nok bedre, da den ikke kan
>forveksles med noget farligere, og sikkert også er mere sluksikker.

en super-soaker - sådan en med dobbelttank og det hele -

er det ikke optrapning af konflikten

nærmest at puste til ild. . øhh

at eskalere tingene

--
Hvad kan man svare til en mand, som fortæller,
at han hellere vil adlyde sin gud end sine medmennesker,

Fra : Pjensen73

Dato : 28-03-06 19:50

Pjensen73 skrev:
> Er det ikke snart på tide at rygerne gør oprør overfor den hets der køre
> lige nu?

Jeg forestille mig aktioner som, at en masse rygere samles og tænder en
cigarat i et offentlig rum, hvor der er rygeforbud.

Fra : Jens G

Dato : 28-03-06 20:19

On Tue, 28 Mar 2006 20:49:42 +0200, Pjensen73

Ja,- det skal nok skabe forståelse.

Fra : Pjensen73

Dato : 28-03-06 21:11

Jens G skrev:

> Ja,- det skal nok skabe forståelse.

Har du et bedre forslag, så kom endelig med det.
Men ellers så tror jeg at det vil skabe en hvis forståelse, da der også
er mange IKKE RYGERE der syntes at hetsen er gået for vidt.

Fra : .J.S...

Dato : 28-03-06 20:26

> Jeg forestille mig aktioner som, at en masse rygere samles og tænder en
> cigarat i et offentlig rum, hvor der er rygeforbud.

Ja så må politiet sætte vandkanoner ind, naturligvis mest af
sikkerhedsmæssige grunde

Fra : Pjensen73

Dato : 28-03-06 21:09

..J.S... skrev:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Ja så må politiet sætte vandkanoner ind, naturligvis mest af
> sikkerhedsmæssige grunde

Vandkanoner er jo desværre ikke lovligt endnu, så det er nok andre
midler de må bruge.

Fra : Thomas M

Dato : 28-03-06 20:25

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg forestille mig aktioner som, at en masse rygere samles og tænder en
> cigarat i et offentlig rum, hvor der er rygeforbud.

Jeg forestiller mig aktioner, hvor rygere bliver smidt ud af de rum.

Lad nu bare rygerne dø i fred.

Fra : Pjensen73

Dato : 28-03-06 21:09

Thomas M skrev:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg forestiller mig aktioner, hvor rygere bliver smidt ud af de rum.
>
> Lad nu bare rygerne dø i fred.

Jeg er imponeret over din argumentation.

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 28-03-06 21:49

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg forestille mig aktioner som, at en masse rygere samles og tænder en
> cigarat i et offentlig rum, hvor der er rygeforbud.

Det gør rygerne jo i forvejen...!

/Mikael

Fra : Pjensen73

Dato : 28-03-06 21:59

Mikael Mortensen skrev:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Det gør rygerne jo i forvejen...!
>

> /Mikael

Nej det gør de ikke. De tager hensyn til ikke rygerne, hvorimod ikke
rygerne IKKE tager hensyn til rygerne.

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 28-03-06 22:13

> Nej det gør de ikke. De tager hensyn til ikke rygerne, hvorimod ikke
> rygerne IKKE tager hensyn til rygerne.

Undskyld vi ikke ryger, og udsætter jer for passiv ikke-rygning.

/Mikael

Fra : Henri Gath

Dato : 28-03-06 22:35

"Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> skrev i en meddelelse

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Undskyld vi ikke ryger, og udsætter jer for passiv ikke-rygning.

kører du i bil og udsætter mig cyklist for dine klamme udstødningsdunster?

Fra : Pjensen73

Dato : 28-03-06 23:26

Mikael Mortensen skrev:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Undskyld vi ikke ryger, og udsætter jer for passiv ikke-rygning.
>

> /Mikael

Og der røg argumenterne.

Fra : Rene

Dato : 29-03-06 13:01

On Tue, 28 Mar 2006 22:59:28 +0200, Pjensen73
<pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

>Nej det gør de ikke. De tager hensyn til ikke rygerne, hvorimod ikke
>rygerne IKKE tager hensyn til rygerne.

Årgh hold op. Nu generaliserer du jo helt vildt. Det kan godt være at
enkelte ikke-rygere brokker sig i en DSB rygevogn - men at påstå at
det kun er rygerne der tager hensyn, er noget værre vrøvl.

Fra : Pjensen73

Dato : 29-03-06 15:40

Rene skrev:

> Årgh hold op. Nu generaliserer du jo helt vildt. Det kan godt være at
> enkelte ikke-rygere brokker sig i en DSB rygevogn - men at påstå at
> det kun er rygerne der tager hensyn, er noget værre vrøvl.

Jeg har nu aldrig oplevet en ryger gå ind i en ikke ryger kupe og tænde
en smøg.

Fra : Per Rønne

Dato : 29-03-06 15:52

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> Jeg har nu aldrig oplevet en ryger gå ind i en ikke ryger kupe og tænde
> en smøg.

Tænk, det har jeg. En del af dem af dem har dog en pitbull-terrier med
sig, så ikke engang togkontrollørerne greb ind ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Pjensen73

Dato : 29-03-06 17:45

Per Rønne skrev:

> Tænk, det har jeg. En del af dem af dem har dog en pitbull-terrier med
> sig, så ikke engang togkontrollørerne greb ind ...

Har du det?

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-06 06:29

"Per Rønne" wrote:

> Tænk, det har jeg. En del af dem af dem har dog en pitbull-terrier med
> sig, så ikke engang togkontrollørerne greb ind ...

Hehe... så måtte I lære det. Og du er stadig i blandt os ... utroligt. Jeg
troede ellers det var den sikre død at indånde cigaretrøg.

/Kim

Fra : Per Rønne

Dato : 29-03-06 07:15

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> Jeg forestille mig aktioner som, at en masse rygere samles og tænder en
> cigarat i et offentlig rum, hvor der er rygeforbud.

Så bødekassen kan blive fyldt?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 28-03-06 19:56

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> Er det ikke snart på tide at rygerne gør oprør overfor den hets der køre
> lige nu?

Jo - brænd nogle ambassader af. Eller skatteministeriet - de har suget
blod fra rygerne i lang tid nok nu.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Pjensen73

Dato : 28-03-06 23:28

Peter Bjørn Perlsø skrev:

> Jo - brænd nogle ambassader af. Eller skatteministeriet - de har suget
> blod fra rygerne i lang tid nok nu.

Nej det går ikke. Det oser for meget :)

Fra : JYH

Dato : 29-03-06 09:50

Pjensen73 wrote:
> Er det ikke snart på tide at rygerne gør oprør overfor den hets der
> køre lige nu?

Jo, de kunne holde op med at ryge.

En ryger koster samfundet 250.000 kr.
http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3645600/

Fra : Pjensen73

Dato : 29-03-06 15:42

JYH skrev:

> Jo, de kunne holde op med at ryge.
>
> En ryger koster samfundet 250.000 kr.
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3645600/

Hvilket staten får ind i skatter via afgifter på netop tobak.

Fra : @

Dato : 29-03-06 15:51

On Wed, 29 Mar 2006 16:41:37 +0200, Pjensen73
<pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

>Hvilket staten får ind i skatter via afgifter på netop tobak.

godt og vel endda

plus man sparer i den sidste ende på penision og pleje, da rygere ikke
lever så længe

/afholdsfolk - ikkerygere- vegetarer- og andre sundhedsapostler
lever ikke længere end andre/
det føles bare sådan

Fra : Pjensen73

Dato : 29-03-06 17:44

@ skrev:

> godt og vel endda
>
> plus man sparer i den sidste ende på penision og pleje, da rygere ikke
> lever så længe

Også det, ja.

> /afholdsfolk - ikkerygere- vegetarer- og andre sundhedsapostler
> lever ikke længere end andre/
> det føles bare sådan

Rigtig.

Fra : Anonym

Dato : 29-03-06 15:50

> Hvilket staten får ind i skatter via afgifter på netop tobak.

Og hvor meget er det lige man skal ryge, for at det regnestykke går op?

Fra : Pjensen73

Dato : 29-03-06 17:44

Anonym skrev:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Og hvor meget er det lige man skal ryge, for at det regnestykke går op?

Mange.

Fra : @

Dato : 29-03-06 18:43

On Wed, 29 Mar 2006 18:44:05 +0200, Pjensen73

ca. 11.000 20 stks. pakker =

ca. 30 år med en pakke om dagen

Fra : Pjensen73

Dato : 29-03-06 22:17