Sverige på fel kurs: 'Rapporten visar ... ~
Fra : Michael Laudahn

Dato : 28-03-06 14:48

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=532627&previousRenderType=6

Och när kommer politiken att korrigeras motsvarande ?!?

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

WICHTIG / IMPORTANT: islam-info:

http://historyofjihad.org/ - http://apostatesofislam.com/

Fra : Tveskaeg

Dato : 28-03-06 15:12

On 28 Mar 2006 05:47:47 -0800, "Michael Laudahn"
<es_reicht_2005@yahoo.com.br> wrote:

>http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=532627&previousRenderType=6
>

>Och när kommer politiken att korrigeras motsvarande ?!?

Når i svenskere tager jer sammen og stifter Svensk Folkeparti.

Svensk Folkeparti skal bare kopiere socialdemokratiets politik minus
udlændinge politikken så skal det nok få success.

Fra : GB

Dato : 28-03-06 15:21

Tveskaeg <nobody@noone.com> wrote in

> Når i svenskere tager jer sammen og stifter Svensk Folkeparti.

Sverigedemokraterne? (Jeg ville have bragt et link, men den svenske
regering har jo lukket deres side...!!!)

Fra : @

Dato : 28-03-06 15:37

On 28 Mar 2006 14:21:18 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

>Tveskaeg <nobody@noone.com> wrote in

>Sverigedemokraterne? (Jeg ville have bragt et link, men den svenske
>regering har jo lukket deres side...!!!)

jaså

http://www.sverigedemokraterna.se/

Fra : Martin Johansen

Dato : 28-03-06 14:43

"@" <1@invalid.net> skrev i melding

> jaså
>
> http://www.sverigedemokraterna.se/

Ja har du skulle sett, den svenske sosialdemokratiske, utenriksministeren har
antakelig latt de få være på luften inntil videre.

mj

Fra : GB

Dato : 28-03-06 15:48

"@" <1@invalid.net> wrote in news:7fii22l44p0sids2odbl3ri3gnfj3ct17j@
4ax.com:

> http://www.sverigedemokraterna.se/

OK - jeg forsøgte at finde siden via Google.

Det var iøvrigt Säpo, som lukkede en af deres sider med tegningerne af ham
dér muhammed (pphg), og ikke hele sitet, har jeg fundet ud af. I stand
corrected.

Fra : Martin Johansen

Dato : 28-03-06 15:43

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i melding
> [...]
>
> Det var iøvrigt Säpo, som lukkede en af deres sider med tegningerne af ham
> dér muhammed (pphg), og ikke hele sitet, har jeg fundet ud af. I stand

Nettopp, i Sovjetunionen var det også slik at det statsbærende partiet
kontrollerte KGB og det militære forøvrig i den daglige dont.

mj

Fra : Ulf Sundin

Dato : 28-03-06 15:29

GB wrote:
> Tveskaeg <nobody@noone.com> wrote in

> Sverigedemokraterne? (Jeg ville have bragt et link, men den svenske
> regering har jo lukket deres side...!!!)

Larva dig inte.
Jag vill inte gärna göra reklam för deras site, men prova
www.sv*r*g*d*m*kr*tern*.se så får du se hur stängd den är.

Den sida som stängdes var deras web-tidning, men jag tror att
den är uppe igen.

/Ulf

Fra : Ulf Sundin

Dato : 28-03-06 15:21

Tveskaeg wrote:

> Når i svenskere tager jer sammen og stifter Svensk Folkeparti.
>
> Svensk Folkeparti skal bare kopiere socialdemokratiets politik minus
> udlændinge politikken så skal det nok få success.

Det partiet finns redan och heter Sverigedemokraterna.
De lockar ca 0.5 - 1.5 % av väljarna.

/Ulf Sundin