Problemer med baggrundsbillede i table i N~
Fra : Ulrich Böttger

Dato : 11-01-01 12:30

Jeg har lavet en side bygget op i et table.

I en celle skal baggrundsbilledet være whatever.gif og jeg har
skrevet <TD background="whatever.gif" osv...>.

Baggrundsbilledet er synligt i Internet Explorer, men manglede,
da jeg så siden på en anden computer med Netscape Communicator
4.7.

Den pågældende celle dækker to celler og har derfor
rowspan="2"...er det er problem??

Skal Netscape bruge en anden tag for at forstå det?

Der er ingen problemer tabellens andre celler.

Mvh Ulrich Böttger

Fra : claus

Dato : 11-01-01 17:23

Ulrich Böttger <Ulrich_egholm@post.tele.dk> skrev i en
> [...]
> rowspan="2"...er det er problem??
>
> Skal Netscape bruge en anden tag for at forstå det?
>
> Der er ingen problemer tabellens andre celler.

Det er ikke rowspan der laver problemer, kan du ikke sende en URL så vi har
noget kode at kigge på, ellers bliver det lidt svært at hjælpe dig.

--
MVH
Claus Pryds

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-01-01 19:25

Thu, 11 Jan 2001 11:30:29 GMT, skrev Ulrich Böttger
<Ulrich_egholm@post.tele.dk>:

> [...]
>
>Baggrundsbilledet er synligt i Internet Explorer, men manglede,
>da jeg så siden på en anden computer med Netscape Communicator

En url vil altid være rar, så er det nemmere at se på det.

Men dit problem skyldes formentlig, at der ikke er noget indhold i
cellen (udover baggrundsbilledet) og det kræver Netscape.

Indsæt nogle &nbsp; eller evt. en transparent gif.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk