En arrogant laban
Fra : B. Nice

Dato : 27-03-06 21:34

Abu Laban i TV2 nyhederne: "Danskerne trænger til at få højnet deres
IQ. Efter 22 år forstår de mig stadigvæk ikke"

*LOL* .... Nej, måske var det noget nemmere hvis du snart tog dig
sammen til at få lært at udtrykke dig på dansk.

Fra : Michael Laudahn

Dato : 27-03-06 21:46

B. Nice schrieb:

> [...]
>
> *LOL* .... Nej, måske var det noget nemmere hvis du snart tog dig
> sammen til at få lært at udtrykke dig på dansk.

Hvor lav kunne mohammedanernes være?

De har vel ikke en gang prøvet at måle dem af ørkenfolkene, for ikke
at provokere nye uroligheder.

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

WICHTIG / IMPORTANT: islam-info:

http://historyofjihad.org/ - http://apostatesofislam.com/

Fra : Kert Rats

Dato : 27-03-06 22:00

"B. Nice" <b__nice@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> *LOL* .... Nej, måske var det noget nemmere hvis du snart tog dig
> sammen til at få lært at udtrykke dig på dansk.

Babubabu Bladan er jo også overmåde uklog ved at bruge en sådan formulering.
Hvad vil han opnå med det? Han fornærmer danskere over en bred kam - og
støtter ikke sin egen sag.
Han er derfor ikke politisk kløgtig - og hans IQ er på linje med hans
daddelplukkende og gedepulende landsmænd og åndsfæller, skal jeg lade være
usagt her.

Venligst

Kert Rats

Fra : Henri Gath

Dato : 27-03-06 22:45

> [...]
>
> *LOL* .... Nej, måske var det noget nemmere hvis du snart tog dig
> sammen til at få lært at udtrykke dig på dansk.

Hvad med at proppe et missil op i røven på den forpulede gedeknepper?

Fra : GB

Dato : 27-03-06 23:27

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in news:44285cca$0$832
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Hvad med at proppe et missil op i røven på den forpulede gedeknepper?

Gaaab, Henri - det kan du gøre bedre.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 28-03-06 00:56

GB skrev:
> "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in news:44285cca$0$832
> $edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Gaaab, Henri - det kan du gøre bedre.

Helt enig: Den gode hr. Gath gør det nu altså sørgeligt let for sine
modstandere at dyrke billig freudiansk psykoanalyse på ham på nøjagtig
samme måde som det søges gjort på den meget ligefremme Jens Rohde...

"Altså: Patienten nærer tilsyneladende til decideret besættelse
grænsende fantasier om at putte falloslignende objekter i rektum på
visse personer, herunder især andre mænd. Hvad KAN vi mon dog fortolke
ud af dèt? (Tænke-gruble-spekulere...) AHA! Patienten har måske nogle
fortrængte homofile fantasier, som han får skjult afløb for ved sin
evigt tilbagevendende snak om diverse våben og numsehuller? Eller han er
måske blot regredieret til den 'anale fase', som normalt overstås i den
tidlige barndom?"

Den ligger jo i hvert fald således lige til højrebenet for selv den mest
vankundige venstrefløjsspasser, der nogensinde måtte have læst
læserbrevsspalten i et almindelig ugeblad under eet af sine alt for
korte ophold på en sikret instituion...

Anders Peter Johnsen

Fra : Jim

Dato : 28-03-06 17:35

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "B. Nice" <b__nice@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad med at proppe et missil op i røven på den forpulede gedeknepper?

Stakkels J. Rohde. ;0)

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-06 22:46

"B. Nice" <b__nice@hotmail.com> wrote in message
> Abu Laban i TV2 nyhederne: "Danskerne trænger til at få højnet deres
> IQ. Efter 22 år forstår de mig stadigvæk ikke"

Den kommentar faldt også mig for brystet, og burde udløse en dom for
overtrædelse af §266B, men det vil den ikke, da det paradoksalt nok er
tilladt at forhåne og krænke et flertal. Derfor kunne søsteren til en
massevoldtægtsdømt mohammed også udtale på nationalt tv, at alle danske
piger er ludere, mens det kunne bringe mig i fedtefadet at causere over hvor
hendes branchekendskab kunne hidrøre fra.

Det er simpelthen så ufatteligt flabet at den satan tillader sig at tale om
danskernes IK. Hvem (der er i en position, hvor man kan tillade sig at
udstede invitationer) har måske bedt ham komme herop og leve på nas?

Trist, at Rikke Hvilshøj ikke kan se logikken i at opholdstilladelser til
"forkyndere" skal betinges af at man optræder loyalt overfor værtslandet,
men egentligt ikke overraskende, for hun glimrer ikke ligefrem ved
nytænktning og effektive initiativer. Overtrædelser burde helt klart medføre
en eller anden form for administrativ deportation af "synderen" og hans
familie, og det naturligvis uanset hvilken religion, der er tale om, men de
fleste mennesker i Danmark ved jo godt, hvem det er, der opildner til had og
optøjer. Er det buddhister, der prædiker had, er det mormoner, der fabulerer
om terrorisme, er det adventist-præster, der omgiver sig med stormtropper af
organiserede ballademagere? Nej.

Overraskende er til gengæld, at Dansk Folkeparty ikke for længst har
foreslået den helt indlysende idé, at alle opholdstilladelser bør baseres på
en eksplicit kontrakt om overholdelse af landets love, respekt for landets
kultur (ligesom vi naturligvis skal respektere deres kultur) og en
forpligtelse til at lære sine børn dette, samt at sørge for at hele familien
lærer dansk. Overtrædelser skal medføre ophævelse af opholdstilladelsen, i
milde tilfælde betinget, ligesom med kørekort.

> *LOL* .... Nej, måske var det noget nemmere hvis du snart tog dig
> sammen til at få lært at udtrykke dig på dansk.

Det eneste dansk han for min skyld behøver lære er at sige "en enkeltbillet
til [langt væk], tak".

Mvh, Ulrik

Fra : Michael Laudahn

Dato : 27-03-06 23:04

Ulrik schrieb:

> Det eneste dansk han for min skyld behøver lære er at sige "en enkeltbillet
> til [langt væk], tak".

En sådan transaktion ville jeg ikke gøre afhængig af ret sprogbrug.
Det kunne han ligeså godt sige på papiamento, bare det bliver
udtrykket og så indløst.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 28-03-06 10:09

B. Nice wrote:
> [...]
>
> *LOL* .... Nej, måske var det noget nemmere hvis du snart tog dig
> sammen til at få lært at udtrykke dig på dansk.

Min kære Abu, kom skal du se
Vi har bestilt en charterrejse til dig, til Sharm el Sheik med
enkeltbillet, og vi har fortalt de rare og flinke Egyptiske myndigheder
at du kommer, de står og venter på dig
Så hvis du bare checker ind her og giver os dit pas....
Bagage ? Det får du ikke brug for der hvor du skal hen......

mvh
Christian

Fra : Pjensen73

Dato : 28-03-06 17:06

Christian B. Andresen skrev:

> [...]
> Så hvis du bare checker ind her og giver os dit pas....
> Bagage ? Det får du ikke brug for der hvor du skal hen......

Du bliver nok nødt til at skrive det på et andet sprog. Laban kan ikke
dansk, da han "kun" har været her i 22 år.

Fra : Egon Stich

Dato : 28-03-06 09:44

> [...]
>
> *LOL* .... Nej, måske var det noget nemmere hvis du snart tog dig
> sammen til at få lært at udtrykke dig på dansk.

I denne sag er det værd at lægge mærke til forskellen på Dr1 og Tv2.

Dr1 "oversætter" : Blive klogere"
Tv2: Højne deres IQ.

Taler man om politisk korrekthed og skønmaleri?

MVH
Egon

Fra : B. Nice

Dato : 28-03-06 18:12

On Tue, 28 Mar 2006 10:43:33 +0200, "Egon Stich" <egon-stich@mail.dk>
wrote:

> [...]
>
>Dr1 "oversætter" : Blive klogere"
>Tv2: Højne deres IQ.
>
>Taler man om politisk korrekthed og skønmaleri?

Hvis han i stedet fik lært at udtrykke sig på dansk, så slap vi for de
evindelige oversættelsesproblemer og såkaldte misfortolkninger af den
arabiske retorik.

Fra : Egon Stich

Dato : 30-03-06 17:05

> Hvis han i stedet fik lært at udtrykke sig på dansk, så slap vi for de
> evindelige oversættelsesproblemer og såkaldte misfortolkninger af den
> arabiske retorik.

I dette tilfælde talte stodderen engelsk.
Og sagde udtrykkeligt IQ.
Så der er helt klart tale om politisk korrekt undersættelse.

MVH
Egon

Fra : Basil Fawlty

Dato : 28-03-06 15:56

B. Nice skrev d. 27-03-2006 i meddelelse
> [...]

> *LOL* .... Nej, måske var det noget nemmere hvis du snart tog dig
> sammen til at få lært at udtrykke dig på dansk.

I følge seneste nummer af DFs blad, kan manden så udemærket tale og
forstå dansk, han vil bare ikke bruge det offenligt.
Hvad er sandheden ?
Kai

Fra : NVJ

Dato : 28-03-06 16:20

On Tue, 28 Mar 2006 16:55:43 +0200, Basil Fawlty
<KuntaNO@SPAMstarmail.co.za> wrote:

>I følge seneste nummer af DFs blad, kan manden så udemærket tale og
>forstå dansk, han vil bare ikke bruge det offenligt.
>Hvad er sandheden ?
>Kai

At han forstår dansk, er der tilsyneladende ingen tvivl om. Forleden
dag så jeg Abu Laban og Ahmed Akkari blive interviewet på dansk på
TV2 - her svarede Abu Laban så igen på engelsk. Så forstå det må han i
hvert fald kunne - om han så kan tale dansk, skal jeg lade være usagt.

/NVJ

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-03-06 08:10

Pjensen73 wrote:

> Du bliver nok nødt til at skrive det på et andet sprog. Laban kan ikke
> dansk, da han "kun" har været her i 22 år.

Jeg er ikke i tvivl om at han både læser og taler dansk, garanteret
ganske godt.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : B. Nice

Dato : 29-03-06 12:51

On 28 Mar 2006 23:09:56 -0800, "Christian B. Andresen"
<trav@tiscali.dk> wrote:

>Jeg er ikke i tvivl om at han både læser og taler dansk, garanteret
>ganske godt.

Hvad bygger du det på?

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-03-06 12:54

B. Nice wrote:

> Hvad bygger du det på?

Formodninger, sandsynlighed, flere ting:

- hans reaktion i det fælles interview sammen med Akkari
- Han er sandsynligvis velbegavet og vil derfor sikkert kunne lære sig
det på 22 år
- Han vil måske endda se det som en fordel at kunne simulere ikke at
kunne dansk, hvem ved.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk