Liberalisterne er på banen
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 27-03-06 21:03

(og har været det i noget tid)

http://www.liberalisterne.dk/lib/

uddrag:

"Flad skat giver øget velfærd

Forhøjelse af personfradraget til 70.000 kr. og nedsættelse af skatten
til 38% af al indkomst derover.

Det er Liberalisternes skattepolitik.

Liberalisterne har udarbejdet et samlet udspil til en liberal skatte- og
velfærdspolitik, der ind-fører en flad skat på 38% over 70.000 kr., som
sænker kapitalindkomstbeskatningen til 25%, nedsætter selskabsskatten
til 20% og sænker bilafgifterne med en tredjedel.

Lyder det for godt til at være sandt?

Skattesænkningerne kan gennemføres gradvist over en 6-årig periode i
takt med, at der skabes råderum. Skatteudspillet er fuldt finansieret,
og det sker uden at skære i den offentlige service eller reducere den
disponible indkomst for dagpenge- og kontanthjælpsmodtagere."

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Alucard

Dato : 27-03-06 20:56

On Mon, 27 Mar 2006 21:03:13 +0100, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter
Bjørn Perlsø) wrote:

> [...]
>og det sker uden at skære i den offentlige service eller reducere den
>disponible indkomst for dagpenge- og kontanthjælpsmodtagere."

Det lyder rigtigt fint, men jeg er bange for at det bliver ligesom
kommunisme..... I teorien lyder det meget godt, men i praksis virker
det ikke....

Fra : td

Dato : 27-03-06 20:58

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og det sker uden at skære i den offentlige service eller reducere den
> disponible indkomst for dagpenge- og kontanthjælpsmodtagere."

Hvor findes dokumentationen?

td

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 28-03-06 03:07

td <tomdooley(nomorespam)@hotmail.com> wrote:

> ""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor findes dokumentationen?
>
> td

Her:

http://www.liberalisterne.dk/lib/index.php?option=com_content&task=view&
id=19&Itemid=37

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Svend Poulsen

Dato : 28-03-06 05:02

> Her:
>
> http://www.liberalisterne.dk/lib/index.php?option=com_content&task=view&
> id=19&Itemid=37
>
> --
> regards, Peter Bjørn Perlsø
> http://haxor.dk
> http://liberterran.org
> http://haxor.dk/fanaticism/

Altså en af Thorkilds diciple

Svend

Fra : td

Dato : 28-03-06 21:41

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Her:
>
> http://www.liberalisterne.dk/lib/index.php?option=com_content&task=view&
> id=19&Itemid=37

Desværre er det helt liberalistiske forum spærret for folket. Så der en lidt
billig henvisning.

td

Fra : Alucard

Dato : 28-03-06 23:22

On Tue, 28 Mar 2006 22:40:35 +0200, "td"

>Desværre er det helt liberalistiske forum spærret for folket. Så der en lidt
>billig henvisning.

Sludder....

Du skal bare "klistre" de 2 linier sammen....

http://www.liberalisterne.dk/lib/index.php?option=com_content&task=view&id=19&Itemid=37

Fra : GB

Dato : 27-03-06 20:58

peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) wrote in

> (og har været det i noget tid)

Jer og jeres "liberalisme". Næh, må jeg så hellere bede om etisk hedonisme
- det er lige mig!

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 28-03-06 00:15

On Mon, 27 Mar 2006 21:03:13 +0100, Peter Bjørn Perlsø wrote:

> Lyder det for godt til at være sandt?

Det er i hvert fald noget der ikke kommer til at få alt for mange
stemmer. Man forhøjer udgifterne for børnefamilierne samtidigt med at
man nedsætter tilskuddet.
Det er små 700.000 børnefamilier der skal deles om en besparelse på 6,7
milliarder.
At forslaget så reelt er en skatteforhøjelse for højindkomstgruppen, er
noget helt andet....

Fra : Martin

Dato : 28-03-06 22:42

Peter Bjørn Perlsø skrev:

> [...]
>
> uddrag:
>
> "Flad skat giver øget velfærd
>
> Forhøjelse af personfradraget til 70.000 kr. og nedsættelse af skatten

Petter,.......................Det er gab! I vil indføre en "lige for
alle" politik men den rammer tordnende skævt. Og du ved det. Tro ikke
at alle er som dig og dine.

Martin!

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 29-03-06 13:04

Martin <Nexus1@lab.org> wrote:

> Petter,.......................Det er gab! I vil indføre en "lige for
> alle" politik men den rammer tordnende skævt. Og du ved det. Tro ikke
> at alle er som dig og dine.
>
> Martin!

Hvad mener du med "rammer tordnende skævt"? Det vil være *EN*
skatteprocent, men pga det høje bundfradrag vil "rige" stadig betale en
højere reelt skatteprocent end "fattige".

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk