Tak Pernille
Fra : Sten Schou

Dato : 27-03-06 12:58

En stor dag for Danmark. Endnu en Auken-proselyt forlader dansk politik.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=3886080

Hun vil ikke kommentere meddelelsen, så det betyder sikkert, at det er
korrekt. Endnu engang, tak Pernille.
Hilsen Sten

Fra : Tveskaeg

Dato : 27-03-06 13:14

On Mon, 27 Mar 2006 13:58:04 +0200, "Sten Schou"
<rabin@planetwave.net> wrote:

> [...]
>
>http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=3886080
>

>Hun vil ikke kommentere meddelelsen, så det betyder sikkert, at det er

Det parti genvinder aldrig ministertaburetterne førend Auken og hele
hans slæng af illoyale skidderikker ekskluderes.

Auken og hans slæng har et problem, de kan ikke angribe HTS åbenlyst,
gør de det er de nød til at stille med en kandidat til formandsposten
og dermed løbe risikoen at denne kandidat bliver valgt.

S står til en vælgerlussing og det er ikke i aukensfløjens interesse
at få valgt en kandidat nu som så skal indkassere denne lussing, det
kan HTS få lov at gøre.

Når hun så har gjort det så sættes angrebet ind. Bare vent.

Auken og hans slæng er hovedansvarlig for at V kan få 12 år i
statsministeriet, prisen betales af de danskere som auken og hans
slæng hævder at repræsentere.

Fra : KE

Dato : 27-03-06 17:03

Mon ikke det bare er situationen i DK der gør at de borgerlige kan sidde i
12-16 år.

For 20 år siden fyldte "arbejderkampen" en stor del af det politiske
billede. I dag er den næsten død, og det ser ud som om det ikke engang er
gået op for S endnu. Ikke noget ondt om S, da de på alle måder altid har
stået for en hæderlig politik der gavner arbejderen og de svage, men helt
ærligt.... der skal vist nye boller på suppen i dette århundrede.

Heldigvis er jeg ikke S'er så jeg må jo bare nyde at de ikke kan finde ud af
det!