Nokia 6230i - God BT dongle / 6310i BT hea~
Fra : Thomas Brøndum Niels~

Dato : 27-03-06 12:34

Hejsa
Er der nogen der kan anbefale en god BT dongle til en 6230i, gerne
i den billige ende (gerne under 300,- skal kun bruges til overførsel af
musik/billeder)

Skal også ha fundet et BT headset til en 6310i, her er prisen ikke så vigtig
men
lang batteritid og bekvemmelighed (skal sidde godt og ikke genere)

Mvh
Thomas

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 27-03-06 12:54

Mener SHG har nogle billige BT dongler, købte en for en tid siden til ca.
150,- inkl. fragt.

Hvad du så vil invest. i af headset, kan godt være lidt af en jungle, da der
findes så mange forsk. mærker på markedet idag...

Brugte et Jabra BT250 på et tidspunkt, og det virkede fint. Kunne klare 8
timer, på en ladning..

Der er kommet en forbedret udgave siden (BT250v).

/A

Fra : Thomas Brøndum Niels~

Dato : 27-03-06 13:02

"Anders (6400)" skrev i en meddelelse
> Mener SHG har nogle billige BT dongler, købte en for en tid siden til ca.
> 150,- inkl. fragt.

Ok , det vil jeg kigge på

> [...]

> timer, på en ladning..
> Der er kommet en forbedret udgave siden (BT250v).

Ok, men kan der være kompatibilitets problemer med en så gl tlf ?

Mvh
Thomas

Fra : JL med Liftmaster

Dato : 28-03-06 15:03

> "Anders (6400)" skrev i en meddelelse
>>

> Ok , det vil jeg kigge på

> Ok, men kan der være kompatibilitets problemer med en så gl tlf ?

Det tror jeg næppe for jeg har selv brugt en Jabra BT250 til en 6310i og det
virkede fint. Ja, det virkede sår'n set bedre end på min nye tlf. Nokia
6600.
Og jeg vil også anbefale jabra headsetttet.
JL

Fra : Thomas Brøndum Niels~

Dato : 28-03-06 18:46

"JL med Liftmaster" <No_spamatall@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Nokia 6600.
> Og jeg vil også anbefale jabra headsetttet.

Jamen så siger jeg tak for input til jer begge :)

Mvh
Thomas