Khader trækker sig ikke....
Fra : PJ

Dato : 27-03-06 12:34

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3641820/

Det er også godt nok at han ikke gør det... hatten af for ham... han er en
brav og dygtig politiker...

Meeeen... når det er sagt... såeh kan jeg slet ikke lade være med at tænke
på hvordan vi i vores lille demokratiske samfund den ene gang efter den
anden er blevet slemt overrasket over muslimsk realaterede slet skjulte
dagsordener for at de kan opnå politisk indflydelse.... og tanken strejfer
mig her efter al balladen mht. tegningerne, Akkari, Laban osv osv...

Altsåeh... først pisker de en voldsom stemning op og så står den mere
demokratiske del klar til at bløde vandende op og få fodfæste, helt uden vi
igen opdagede en pind før det var for sent.... bare en tanke, håber så
sandelig ikke at det er sådan det forholder sig!

Igen... politik og religion skal intet have med hinanden at gøre!

PJ.

Fra : JYH

Dato : 27-03-06 13:55

PJ wrote:
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3641820/
>
> Det er også godt nok at han ikke gør det... hatten af for ham... han
> er en brav og dygtig politiker...
>
> Igen... politik og religion skal intet have med hinanden at gøre!

Enig - og forøvrigt bør religon udryddes