Hundeforum
Fra : Anita Andersen

Dato : 27-03-06 11:44

Hejsa kender i denne hunde forum.
Jeg syntes den er meget god.

www.dkdyr.dk

Anita

Fra : Søren LH

Dato : 27-03-06 12:05

"Anita Andersen" <great-dane@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:4427c1cf$0$164$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hejsa kender i denne hunde forum.
> Jeg syntes den er meget god.
>
> www.dkdyr.dk
>
> Anita

Det er svært at tage stilling til, for man kan så vidt jeg kan se ikke logge
på uden at registrere sig.

Fra : OZ7PUS

Dato : 27-03-06 23:35

"Søren LH" <slh@DELETEcity.dk> skrev i en meddelelse

> "Anita Andersen" <great-dane@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det er svært at tage stilling til, for man kan så vidt jeg kan se ikke
> logge på uden at registrere sig.

Det er jo klart at man skal oprette sig for at kikke
Ser jo bedere ud så når man kikker på antal medlemmer ....

OZ3BTO

Fra : pwh

Dato : 28-03-06 05:12

> Det er jo klart at man skal oprette sig for at kikke
> Ser jo bedere ud så når man kikker på antal medlemmer ....
>
> OZ3BTO

Det bliver da mere og mere suspekt det site.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 27-03-06 12:36

Anita Andersen skriblede bla:
> Hejsa kender i denne hunde forum.
> Jeg syntes den er meget god.
>
> www.dkdyr.dk

*BUSTED*
Det er jo dig og din mand der driver det Forum.
Hvor dumme tror du vi er ?
Dit indlæg hører hjemme i opslagsgruppen. Herinde betragtes det som
"rekvalme"
Det havde klædt dig at gøre opmærksom på tilhørsforholdet i stedet for at
lade som om du er "faldet" over dette fora

Du er for nem

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 27-03-06 17:40

jopa wrote:
> Anita Andersen skriblede bla:

> *BUSTED*

Vore allesammens netbetjent John slår til igen,
nu er du jo også blevet til en netdetektiv

/Jens

Fra : fam. Ager

Dato : 27-03-06 17:49

> Vore allesammens netbetjent John slår til igen,
> nu er du jo også blevet til en netdetektiv
>
> /Jens
>
>--------

ja, man kan blive vildt imponeret over hans evner..(-:
Manden må have et kæmpe visitkort hvis alle titler skal tilgodeses..GG..

mvh. marie

Fra : jopa

Dato : 27-03-06 18:25

fam. Ager skriblede bla:

> ja, man kan blive vildt imponeret over hans evner..(-:
> Manden må have et kæmpe visitkort hvis alle titler skal
> tilgodeses..GG..
Jeg har blot bevæget mig på usenet så mange år at det ikke tager lang tid at
spotte uvedkommende reklame.
Der står også Reklame nej tak på min postkasse
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 27-03-06 18:31

jopa wrote:
> Der står også Reklame nej tak på min postkasse

Og jeg som var sikker på at Milo var en reklamegave

/Jens

Fra : jopa

Dato : 27-03-06 20:27

pwh skriblede bla:

> Og jeg som var sikker på at Milo var en reklamegave

Nærmere hadegave

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : jopa

Dato : 27-03-06 17:52

pwh skriblede bla:

> Vore allesammens netbetjent John slår til igen,
> nu er du jo også blevet til en netdetektiv

Det er jo ikke svært at gennemskue at det er Søren torsted-hundepension
Der har skrevet indlægget, den samme som har reklameret utallige gange
herinde for hundemad.
Det er også ham der står bag det Forum som "Anita" vil have os til at
besøge.

Man kan reklamere alt det man vil i sin signatur.
Kunne gøres således:

Mvh. Anita (Søren)
www.torsted-hundepension.dk
Besøg vores forum på
http://www.dkdyr.dk/

I øvrigt et Forum der er præget af at alle admins er den samme person. De er
ihvertilfald oprettet samtidig, og Forumet er præget af Reklame for
torsted-hundepensions varer.
Hundemad, salg af egne hvalpe had mod DKK med mere.

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Anita Andersen

Dato : 27-03-06 17:47

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det havde klædt dig at gøre opmærksom på tilhørsforholdet i stedet for at
> lade som om du er "faldet" over dette fora

Du er da lam i roen.
Hvem der står bag et forum er da fulstændig uvedkommende, har du ikke andet
intilligent at fortage dig ?
Du kunne jo bruge tiden på at lave dit skod forum færdig i steder for at
angribe folk her med dit pis.
Iøvrigt lægger jeg mine indlæg hvor det passer mig

Anita

Ps. uanset hvem der har lavet dkdyr, så mener jeg det er et godt sted, og
det har jeg vel så lov at skrive !

Fra : jopa

Dato : 27-03-06 17:57

Anita Andersen skriblede bla:

> Du er da lam i roen.
Rolig Søren

> Hvem der står bag et forum er da fulstændig uvedkommende, har du ikke
> andet intilligent at fortage dig ?
Nej

> Du kunne jo bruge tiden på at lave dit skod forum færdig i steder for
> at angribe folk her med dit pis.
Det skal ikke være færdigt det er bare en test.

> Iøvrigt lægger jeg mine indlæg hvor det passer mig
Du har jo aldrig holdt dig tilbage Søren så det er jo ikke noget nyt.

> Ps. uanset hvem der har lavet dkdyr, så mener jeg det er et godt
> sted, og det har jeg vel så lov at skrive !

Ja da men du bør bare gøre opmærksom på at det er dig der står for det i
stedet for at lade som om du lige faldt over det

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 27-03-06 18:04

Anita Andersen wrote:
> Du er da lam i roen.

*LOL*
Der kan du bare hører John

> Iøvrigt lægger jeg mine indlæg hvor det passer mig

Det kan vi se.

> Ps. uanset hvem der har lavet dkdyr, så mener jeg det er et godt
> sted, og det har jeg vel så lov at skrive !

John har da ret i at det er en lusket måde at reklamerer på.
Alene det at man skal registrerer sig for at kunne se det lidt an
gjorde da at jeg brugte ca 3 sekunder på den side.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 27-03-06 18:08

pwh skriblede bla:

> John har da ret i at det er en lusket måde at reklamerer på.
> Alene det at man skal registrerer sig for at kunne se det lidt an
> gjorde da at jeg brugte ca 3 sekunder på den side.

Jeg har altid ret. Undtagen når jeg er forkert på den.
Hvis man googler lidt på Søren vil man se at han aldrig holder sig tilbage
for at reklamere for sine varer.
Fint nok men det skal være i signaturen så hører han intet ondt ord fra
denne netbetjent.

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Anita Andersen

Dato : 27-03-06 18:43

> [...]
> for at reklamere for sine varer.
> Fint nok men det skal være i signaturen så hører han intet ondt ord fra

Og nu er det så Søren som skriver
Du har ret i at jeg sammen med 3 andre har lavet Dkdyrs hunde forum, dog har
min bedre ½ del Anita intet med konstruktionen af denne forum at gørre.
Muligt at hun burde have skrevet noget om det ? men fakta er at din måde at
henvende dig på er værre end det.
Der er faktisk nogle af vores medlemer som er kommet via denne her sted, og
de er godt tilfredse, iøvrigt er dkdyr gratis at bruge, og det vil så sige
at jeg faktisk bruger private penge på det og forsøger på den måde at være
behjælpelig over for hunde ejer, og hvis du ser på Dkdyr så er den ikke fuld
af reklame og banner til Torsted Hundepension (der er faktisk kun få steder
hvor jeg skriver om vores foder og hvalpe)

Stedet her heder dk.fritid.dyr.hund og da et forum vel er til fritiden så er
det vel ikke forkert og da det er helt gratis at være medlem så ser jeg
bestemt ikke noget forkert i at lægge det ind her.

Søren

Fra : Leyna

Dato : 28-03-06 00:35

On Mon, 27 Mar 2006 19:42:33 +0200, "Anita Andersen"
<great-dane@mail.dk> wrote:

>Du har ret i at jeg sammen med 3 andre har lavet Dkdyrs hunde forum, dog har
>min bedre ½ del Anita intet med konstruktionen af denne forum at gørre.

Siden I begge skriver her som "Anita", så er det lidt svært at bedømme
hvem der er hvem af jer.

> [...]
>af reklame og banner til Torsted Hundepension (der er faktisk kun få steder
>hvor jeg skriver om vores foder og hvalpe)

Jamen hurra for at du har nogle tilfredse brugere, og at du selv
pumper penge i det. Det ændrer dog ikke på, at reklamer skal være i
signaturen og IKKE hører hjemme i indlæggene her. Min signatur
indeholder f.eks en reklame, og den forening den reklamerer for har
jeg da osse pumpet rigtigt mange penge i, men det retfærdiggør da ikke
at jeg så tilsidesætter alle usenets regler, vel?
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Anita Andersen

Dato : 28-03-06 06:33

> [...]
> Leyna
> http://www.tungogsmuk.dk
> Foreningen for den brede del af befolkningen

Der er en underskrift nederst

Søren

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-03-06 13:04

"Anita Andersen" <great-dane@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i en meddelelse

> Der er en underskrift nederst
>
> Søren

Den er bare normalt, i meget tvivlsom forfatning, for om det er Søren
der somme tider hedder Anita, eller omvendt, det skal jeg ikke kunne
sige.... Men hvis man kigger på jeres stavemåder, så fortæller det mig
at den ene af jer, lider af personlighedspaltning. Så hvis i vil skiftes
til at være Søren & Anita, så brug da i det mindste stavekontrol.

M.V.H....Benny..

Fra : Anita Andersen

Dato : 28-03-06 07:19

> [...]
> Leyna
> http://www.tungogsmuk.dk
> Foreningen for den brede del af befolkningen

citat..
men det retfærdiggør da ikke
at jeg så tilsidesætter alle usenets regler, vel?
citat slut

Jeg har nu ikke stor respekt for folk som klandre andre for noget de selv
gør, så drop din dobbelt moral, du reklamer da selv i denne forum.

Søren

Fra : Leyna

Dato : 28-03-06 17:08

On Tue, 28 Mar 2006 08:19:22 +0200, "Anita Andersen"
<great-dane@mail.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg har nu ikke stor respekt for folk som klandre andre for noget de selv
>gør, så drop din dobbelt moral, du reklamer da selv i denne forum.

Nej, det gør jeg ikke. Jeg reklamerer i min signatur... og det er
faktisk tilladt.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Anita Andersen

Dato : 28-03-06 17:43

> [...]
> Leyna
> http://www.tungogsmuk.dk
> Foreningen for den brede del af befolkningen

Sikke en gang sludder

cit..
Jeg har endlig fået taget mig sammen til at få opdateret min
hjemmeside, og jeg kom sådan til at tænke på John, og hans
"dræbermaskine" (overfor katte, i hvert fald iflg. hans eget udsagn),
og tænkte at I måske ville kigge med på et lille klip om hvordan det
er at leve her... som hund og kat.

http://www.leyna.dk/samson-galleri/HPIM0842.AVI
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 28-03-06 17:58

> [...]
> "dræbermaskine" (overfor katte, i hvert fald iflg. hans eget udsagn),
> og tænkte at I måske ville kigge med på et lille klip om hvordan det

Nu må du snart styrer dit handicap, det er en lidt intern joke
nogle stykker af os har kørende hvor vi "keder" hinanden
med billeder/filmklip af vores dyr,
det har ikke en dadel med reklame at gører.

/Jens

Fra : Anita Andersen

Dato : 28-03-06 18:09

> [...]
> nogle stykker af os har kørende hvor vi "keder" hinanden
> med billeder/filmklip af vores dyr,
> det har ikke en dadel med reklame at gører.

ROLIG NU, inden du bevæger dig ned i nivo
Jeg har fattet at den lille daglige "klikke" her inde er Dommer over hvad
der er tilladt og ikke tilladt, for mig at se er det en rekvalme for en HP
og intet andet.

Søren

Ps. og nu gider jeg ikke kommenter mere angående denne tråd, klikken har
talt og det er åbenbart jeres personlige side.

Fra : pwh

Dato : 28-03-06 18:15

> ROLIG NU, inden du bevæger dig ned i nivo

Jeg er såmænd rimeligt rolig, men det angreb mod Leyna fra dig
var klart under bæltestedet.

> Jeg har fattet at den lille daglige "klikke" her inde er Dommer over
> hvad der er tilladt og ikke tilladt, for mig at se er det en rekvalme
> for en HP og intet andet.
>
> Søren

Så burde du måske fører dig lidt mere forsigtigt frem herinde hvis
du er så ny og ukendt med tonen at du ikke hved hvad der accepteres
og hvad der ikke accepteres sådan generelt.

> Ps. og nu gider jeg ikke kommenter mere angående denne tråd, klikken
> har talt og det er åbenbart jeres personlige side.

Nu har du jo for mange indlæg tilbage meldt "over and out",
skal vi tro på det denne gang

/Jens

Fra : Mus

Dato : 28-03-06 18:46

> Så burde du måske fører dig lidt mere forsigtigt frem herinde hvis
> du er så ny og ukendt med tonen at du ikke hved hvad der accepteres
> og hvad der ikke accepteres sådan generelt.

se det synes jeg jo sådan set generelt ikke. Man behøver ikke være forsigtig
eller enig med aææe for at være her- se selv os to uha.

Men når man arbejder med hunde, og ikke virker ærlig og rummelig, så er det
normalt folk reagerer og ikke kun i nyhedsgrupper.

LN

Fra : pwh

Dato : 28-03-06 19:18

> se det synes jeg jo sådan set generelt ikke. Man behøver ikke være
> forsigtig eller enig med aææe for at være her- se selv os to uha.
> LN

Jeg mente i dette tilfælde hvad der blev opfattet som spam her i gruppen
og hvad vi bare opfatter som alm underholdning om vores dyr
Vi to er da aldrig uenige, jeg er altid enig og du er nogen gange galt på den
(Jeg har gemt mig under bordet)

/Jens

Fra : Mus

Dato : 29-03-06 05:49

> [...]
> og hvad vi bare opfatter som alm underholdning om vores dyr
> Vi to er da aldrig uenige, jeg er altid enig og du er nogen gange galt på

Ja der var du heldig

LN

Fra : H. Jensen

Dato : 28-03-06 19:06

Jeg synes ikke du skal begynde at tale folk ned i Niveu... Det er for langt
ude altså.

> Jeg er såmænd rimeligt rolig, men det angreb mod Leyna fra dig
> var klart under bæltestedet.

Hmmm - hvis du fulgte lidt bedre med, kunne du evt. forstå den daglige
trommerum "klikken" herinde har.

> Så burde du måske fører dig lidt mere forsigtigt frem herinde hvis
> du er så ny og ukendt med tonen at du ikke hved hvad der accepteres
> og hvad der ikke accepteres sådan generelt.

Søren og Anita er ikke nye, ingensteder overhovedet. Der findes vist ikke et
forum de ikke har været på endnu. Tonnen har været den samme hvor end de har
færdes.

Ej men helt ærligt, det var sgu da et latterligt indlæg du lavede der. Hvis
det ikke var for at spille dum, så kunne du vælge at skrive, at vi skulle
tage en tur ind på jeres forum og se, det er blevet en skide god side
(hvilket jeg ikke helt er enig i). Den måde du lagde det op på, var da lidt
for hmmm hvad kan man kalde det, barnagtigt.

> Nu har du jo for mange indlæg tilbage meldt "over and out",
> skal vi tro på det denne gang

Skud i tågen - Nej

Heidi

Fra : jopa

Dato : 29-03-06 09:31

pwh skriblede bla:

> Så burde du måske fører dig lidt mere forsigtigt frem herinde hvis
> du er så ny og ukendt med tonen at du ikke hved hvad der accepteres
> og hvad der ikke accepteres sådan generelt.

Øhm Jens du plejer da selv at skændes lidt med Søren. Er du ved at blive
gammel og glemsom
http://makeashorterlink.com/?O66B22DDC
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : jopa

Dato : 29-03-06 10:09

jopa skriblede bla:
> Øhm Jens du plejer da selv at skændes lidt med Søren. Er du ved at
> blive gammel og glemsom
> http://makeashorterlink.com/?O66B22DDC

Bare for at konstatere at reklame ikke er ukendt for Søren/Anita
http://groups.google.dk/groups/search?q=torsted+hundepension&qt_s=S%C3%B8g
Hvis den ikke virker så her:
http://makeashorterlink.com/?F4B0520EC

Nå nok herfra i denne tråd(tror jeg nok)

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 29-03-06 06:12

On Tue, 28 Mar 2006 18:43:25 +0200, "Anita Andersen"
<great-dane@mail.dk> wrote:

> [...]
>"dræbermaskine" (overfor katte, i hvert fald iflg. hans eget udsagn),
>og tænkte at I måske ville kigge med på et lille klip om hvordan det

MIN reklame står i min signatur. Det handler om en forening og har
ikke en disse med hunde at gøre. Så må det da være på plads.

Det citat du serverer er et ganske alm. indlæg om at jeg nu har fået
sat sat nogle ting online (altså en forklaring), og så fandt jeg et
videoklip, som nogle måske ville finde morsomt, sødt, sjovt,
ineressant etc. Der er linket til videoklippet, og INTET andet. Det
ligger på en helt anden hjmmeside, som ikke har en disse at gøre med
reklame, men blot med min personlige side. Har man lyst til at kigge
på den, så er man pinedød nødsaget til at klippe noget af det link af,
for at komme dertil, for linket fører KUN til videoklippet.

Jeg lægger ikke skjul på at det er mine hunde på de videoklip jeg
linker til, eller at de ligger på min personlige hjemmeside, men jeg
har på intet tidspunkt opfordret nogen til at gå ind at se resten af
opdateringerne på siden, da det faktisk er temmelig udvedkommende for
denne gruppe, da resten mest handler om katte.

Hvis du stadig ikke forstår hvad jeg siger, så giver jeg op. Jeg
forsøger så vidt muligt, altid at bruge en ordentlig omgangstone, også
selvom folk måske har trådt en smule ved siden af, eller jeg er blevet
hamrende irriteret på dem. Dette kan dog besværliggøres af at folk
lægger holdninger som "jeg gør som det passer mig" for dagen. Så er
der jo lukket af, og det eneste jeg så kan gøre er at komme
vedkommende i mit kill-filter, fordi det så kun er "støj" der
udsendes.

Det være sagt, så synes jeg at alle fortjener en chance for at lære af
deres fejl, og derfor forsøger jeg gerne et par gange, at få dem til
at forstå, at jeg ikke angriber nogen personligt, men gerne ser, at
reglerne bliver overholdt.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-03-06 20:12

Anita Andersen <great-dane@mail.dk> wrote:

>og hvis du ser på Dkdyr så er den ikke fuld
> af reklame og banner til Torsted Hundepension (der er faktisk kun få steder
> hvor jeg skriver om vores foder og hvalpe)

sjovt ... du skulle lige nævne det, med fuldt navn og hvad i "sælger"

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Anita Andersen

Dato : 28-03-06 23:13

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

> sjovt ... du skulle lige nævne det, med fuldt navn og hvad i "sælger"
>

> /thomas

Så skulle listen da nok være lidt længre ))
Ps. iøvrigt er det ikke nødvendigt at annoncer vores hvalpe da de altid er
solgt på forhånd, du ve kvallitet er eftertragtet
Det er da klart at det nævnes, nu da dkdyr beskyldes for at være en reklame
side for vores virksomhed, hvilket jo ikke har hold i virkligheden.

Fra : Anita Andersen

Dato : 27-03-06 18:48

Fra : Leyna

Dato : 27-03-06 18:35

On Mon, 27 Mar 2006 18:47:02 +0200, "Anita Andersen"
<great-dane@mail.dk> wrote:

>Du er da lam i roen.

Hvis det er tonen du bruger på dit forum, så tror jeg ikke det er et
specielt godt sted. tsk tsk tsk
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Anita Andersen

Dato : 27-03-06 18:44

> [...]
> Leyna
> http://www.tungogsmuk.dk
> Foreningen for den brede del af befolkningen

NEJ ! heldig vis er tonen en helt anden

Søren

Fra : Leyna

Dato : 28-03-06 00:26

On Mon, 27 Mar 2006 19:43:54 +0200, "Anita Andersen"
<great-dane@mail.dk> wrote:

>"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i en meddelelse

>NEJ ! heldig vis er tonen en helt anden

Og hvad er så grunden til at du bruger den tone her?
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Anita Andersen

Dato : 28-03-06 06:35

> Og hvad er så grunden til at du bruger den tone her?
> --
> Leyna
> http://www.tungogsmuk.dk
> Foreningen for den brede del af befolkningen

Jeg svare så men kun i samme tone som jeg bliver tiltalt.

Anita

Fra : pwh

Dato : 28-03-06 17:13

> Jeg svare så men kun i samme tone som jeg bliver tiltalt.
>
> Anita

John har faktisk hele tiden brugt en yderst sober tone,
og der blev straks svaret igen med at han var lam i roen,
havde et skodsite og mere af den skuffe.
Så at kører den op på det plan ligger helt hos jer.

/Jens

Fra : Anita Andersen

Dato : 28-03-06 17:48

> [...]
> havde et skodsite og mere af den skuffe.
> Så at kører den op på det plan ligger helt hos jer.

Hehe, nej den er du galt på

Den startede vist på dkdyr og ikke i den sober tone.

Fra : pwh

Dato : 28-03-06 18:01

> Hehe, nej den er du galt på
>
> Den startede vist på dkdyr og ikke i den sober tone.

Jeg forholder mig kun til hvad der er skrevet i denne tråd,
og der blev der hurtigt langet kraftigt ud imod John.
Et forum der kræver at man registrerer sig for at kunne læse
spilder jeg max 3 sekunder på, gør det lidt mere åbent og jeg
skal gerne læse med og så måske også blive medlem.

/Jens

Fra : pwh

Dato : 27-03-06 18:53

> Hvis det er tonen du bruger på dit forum, så tror jeg ikke det er et
> specielt godt sted. tsk tsk tsk

Lige min tanke.

/Jens

Fra : PerX ...

Dato : 28-03-06 13:39

In article <44281702$0$155$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, great-
dane@mail.dk says...

> "jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse

> Du er da lam i roen.
> Hvem der står bag et forum er da fulstændig uvedkommende,

Det er relevant, især når de forsøger at lure folk ind under falske
forudsætninger.

> [...]
> angribe folk her med dit pis.
> Iøvrigt lægger jeg mine indlæg hvor det passer mig

Kriminelle ignorer altid regler og mener de har lov til det.

Fra : Anita Andersen

Dato : 27-03-06 18:42

Nej John
Det er ikke mig der driver denne forum.
Og ja, jeg syntes rent faktisk at den er meget god, tonen er væsenlig bedre
end den er her.
Men hvis du har et problem med at folk tager initeriativ til noget nyt, som
kan være til gavn for alle med hund, ja så syntes jeg da bare at du skal
holde dig langt væk.
Og ja jeg er en af de flinke mennesker, som gider betale for en side, som
alle med interesse for hunde kan komme gratis på.

Anita

Fra : jopa

Dato : 27-03-06 18:55

Anita Andersen skriblede bla:
> Nej John
> Det er ikke mig der driver denne forum.

Hold nu op Søren du er for let at gennemskue.
Både dig og "Anitta" laver præcis de samme stavefejl.
Her er en af dem "denne forum"

Det er muligt at jeg er lam i roen som du siger, men ikke mere end jeg kan
gennemskue dig

Som tidligere sagt du kan reklamere så meget du vil i din signatur.

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 27-03-06 18:58

jopa wrote:
> Hold nu op Søren du er for let at gennemskue.
> Både dig og "Anitta" laver præcis de samme stavefejl.
> Her er en af dem "denne forum"

Sherlock John, den berømte netdetektiv

/Jens

Fra : Anita Andersen

Dato : 27-03-06 19:21

> [...]
> gennemskue dig
>
> Som tidligere sagt du kan reklamere så meget du vil i din signatur.

tro hvad du vil stave fejl eller ej

Søren

Fra : Mus

Dato : 28-03-06 10:03

> [...]
> Anita Andersen skriblede bla:
>
> Hold nu op Søren du er for let at gennemskue.
> Både dig og "Anitta" laver præcis de samme stavefejl.

Ups pas på John. de er såmænd bare vestjyder begge to. Her kan man nemlig
ikke kende forskel på den og det eller en og et )))

LN (Sønderjyden der bor i vestjylland - og dagligt undres og over at folk
her har et hund og en hus)

Fra : Søren LH

Dato : 28-03-06 11:05

"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke kende forskel på den og det eller en og et )))
>
> LN (Sønderjyden der bor i vestjylland - og dagligt undres og over at folk

Øh, er det ikke i Synnerjyll'n at man spiser en æbel?

Mvh
Søren

Fra : Mus

Dato : 28-03-06 10:58

> [...]
>
> "Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Øh, er det ikke i Synnerjyll'n at man spiser en æbel?

Nope har i hvert fald aldrig oplevet det. I hvert fald ikke udpræget som her
i midtvest Jylland, hvor jeg bor nu. Det er virkelig udpræget. I starten da
jeg flyttede hertil rettede jeg på dem men det har jeg opgivet

I Sønderjylland kan man dog finde på at sige ien ævl - eller noget i den
dur. Men de kan også alle rigsdansk og godt finde ud af at sige et æble på
rigsdansk.

LN

Fra : pwh

Dato : 27-03-06 18:56

Anita Andersen wrote:
> Og ja jeg er en af de flinke mennesker, som gider betale for en side,
> som alle med interesse for hunde kan komme gratis på.

Det er da også gratis at komme her, og alle kan komme her.

Der er nu heller ikke noget som når folk kan klappe sig selv på
skulderen og sige at de er flinke og ofrer sig for andre,
så kan man da ikke blive beskyldt for falsk beskedenhed bagefter

/Jens

Fra : Anita Andersen

Dato : 27-03-06 19:27

> [...]
> skulderen og sige at de er flinke og ofrer sig for andre,
> så kan man da ikke blive beskyldt for falsk beskedenhed bagefter

Ja, der er jo nogle som prøver at lave noget for andre, og så er der dem som
kun besøger stederne for at brokkes sig
Det er denne her tråd et ganske godt bevis på.

Søren

Over and out !

Fra : jopa

Dato : 27-03-06 19:35

Anita Andersen skriblede bla:

> Ja, der er jo nogle som prøver at lave noget for andre, og så er der
> dem som kun besøger stederne for at brokkes sig
> Det er denne her tråd et ganske godt bevis på.

Denne tråd er beviset på at du prøvede at lave skjult reklame.
Hvis du blot kunne erkende det så var vi videre.

Nå men nok om det.
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Anita Andersen

Dato : 27-03-06 19:57

> [...]
>
> Denne tråd er beviset på at du prøvede at lave skjult reklame.
> Hvis du blot kunne erkende det så var vi videre.

Du er længer ude end langt, det var faktisk mig som startede denne tråd.
Det var forde jeg mener at det er et super godt sted.
Jeg mente det ville være et sted hvor i andre måske også kunne komme til at
hygge jer.
Men ud fra det som du John skriver her hvor du så giver Søren skylden for
det.
ja så håber jeg da at du john bliver langt væk. for dkdyr er et godt sted at
være, og det skulle det jo gerne blive ved med.

Anita

Fra : Anita Andersen

Dato : 28-03-06 07:15

> [...]
>
> Denne tråd er beviset på at du prøvede at lave skjult reklame.
> Hvis du blot kunne erkende det så var vi videre.

John eller JensP som står bag "Jopa" ?
"83.88.99.125"
Du kan jo ikke selv finde ud af at bruge et forum på et fornuftig måde og
overtræder alle de regler som du har lyst til, så din dobbelt moral kan du
da holde for dig selv.
Så jeg tror da lige du skulle feje for egen dør først ik !
Så selv *BUSTED* )
Hvor dumme tror du vi er -gg-

Søren

Fra : jopa

Dato : 28-03-06 07:50

> [...]
> moral kan du da holde for dig selv.
> Så jeg tror da lige du skulle feje for egen dør først ik !

Jeg skulle da lige ind og se hvad der var så ja det var mig med brugernavnet
jensp og hvad så. Det er da ingen hemmelighed

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Anita Andersen

Dato : 28-03-06 14:30

> [...]
>
> Jeg skulle da lige ind og se hvad der var så ja det var mig med
> brugernavnet jensp og hvad så. Det er da ingen hemmelighed

Moral er godt, dobbelt moral er dobbels så godt.
Må ærlig inrømme at jeg ikke giver meget for dine inlæg, Du er ikke et hak
bedre, tvært imod.
Kom igen, når du selv kan overholde regler på nettet

Søren

Fra : pwh

Dato : 28-03-06 17:18

jopa wrote:
> Jeg skulle da lige ind og se hvad der var så ja det var mig med
> brugernavnet jensp og hvad så. Det er da ingen hemmelighed

Det er slet ingen hemmelighed at du er så midsundelig på mine hunde
at du nu kalder dig selv for jens

/Jens (som rent faktisk hedder Jens)

Fra : jopa

Dato : 29-03-06 09:38

pwh skriblede bla:
> Det er slet ingen hemmelighed at du er så midsundelig på mine hunde
> at du nu kalder dig selv for jens
>
> /Jens (som rent faktisk hedder Jens)

Nu skal man jo finde et brugernavn og password, og det letteste er jo at
give dig skylden for det jeg skrev derinde, inden jeg blev smidt på porten

Ja jeg rakkede forummet ned på grund af at det er præget af had til DKK
samt rekvalme for thorsted hundepension osv.
Kan jeg da ikke se er forkert. Jeg har jo lov at have min mening selvom de
ikke er enige.

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Mus

Dato : 28-03-06 10:06

> [...]
som
> kun besøger stederne for at brokkes sig
> Det er denne her tråd et ganske godt bevis på.

Hmm jeg bor faktisk ikke så langt fra jeres hundepension. Havde aldrig hørt
om stedet før. Nu sidder jeg med en negativ fornemmelse af stedet. Lidt
ærgerligt for det kan jo være et godt sted. I er altså i fuld gang med at
lave negativ reklame for jeres sted. Men ja i er jo ligeglade.

LN

Fra : Winther

Dato : 28-03-06 12:51

> [...]
> ærgerligt for det kan jo være et godt sted. I er altså i fuld gang med at
> lave negativ reklame for jeres sted. Men ja i er jo ligeglade.

Sådan har jeg haft det med de to i lang tid.

Fra : Anita Andersen

Dato : 28-03-06 14:40

"Winther" <Nobody@home.dk> skrev i en meddelelse

> hørt

> Sådan har jeg haft det med de to i lang tid.

Annonymiteten er en god ting ik ? så kan man jo skrive som det passer en
bedst.
Hvis jeg bliver angrebet som er sket her i tråden af John (joba) som lider
af så meget dobbelt moral så det gør ondt, ja så svare jeg på samme måde som
jeg bliver tiltalt.
Mon ikke du ville gørre det samme selv ?

Hvis du kalder tråden første indlæg for negativ reklame, så er jeg da godt
nok ikke med længre, og det er da overhoved ikke reklame for vores
hundepension / butik eller nogle af vores produkter, men reklame for en
Debat forum for hunde intreserede og intet andet, ikke noget jeg tjæner
noget som helst på, så jeg syntes ærlig talt at jeres negativitet er kørt af
sporet.

Søren

Fra : pwh

Dato : 28-03-06 17:20

> Sådan har jeg haft det med de to i lang tid.

*LOL*
Man må sige at deres reklameren i denne gruppe nok ikke
har haft den tiltænke effekt

/Jens

Fra : Anita Andersen

Dato : 28-03-06 17:55

> *LOL*
> Man må sige at deres reklameren i denne gruppe nok ikke
> har haft den tiltænke effekt
>
> /Jens

Nu er det sådan at det jo ikke var reklame for vores hobby men for en debat
forum
Har iøvrigt nok tilfredse kunder, så jeg overlever det nok

Søren

Fra : Mus

Dato : 28-03-06 17:46

> [...]
debat
> forum
> Har iøvrigt nok tilfredse kunder, så jeg overlever det nok

Uha det er da en farlig holdning at have som selvstændig.

LN

Fra : pwh

Dato : 28-03-06 18:05

> Nu er det sådan at det jo ikke var reklame for vores hobby men for en
> debat forum

Det er jeg helt med på, men det var vel for at få flere medlemmer
og ikke for at skræmme folk væk at i reklamerede for forummet.

> Har iøvrigt nok tilfredse kunder, så jeg overlever det nok
>
> Søren

Jamen det håber jeg da at i gør

/Jens

Fra : Anita Andersen

Dato : 28-03-06 14:24

> [...]
> ærgerligt for det kan jo være et godt sted. I er altså i fuld gang med at
> lave negativ reklame for jeres sted. Men ja i er jo ligeglade.

citat.
Kalder du det her negativ reklame ?
"Hejsa kender i denne hunde forum.
Jeg syntes den er meget god.

www.dkdyr.dk

Anita"
citat slut.

At jeg fare i flint mod den indlæg som John (jopa) laver her i denne tråd,
og vel viden at han har været medlem på Dkdyr i få timer før han brækker sig
ud over det hele og kaster om sig med beskyldninger, og reglerne er en by i
Rusland for John, så er det vel ikke unaturlig at jeg reager ? tror du selv
ville gørre nøjagtig det samme selv.

Søren

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 28-03-06 16:05

Hvis du havde skrevet om din forbindelse til dette forum, så havde det ikke
givet samme neg. indtryk. Man føler sig jo snydt - som om der er noget
fordækt ved det. Og jeg er enig med de andre i, at man skal holde sine
reklamer i signaturen.

Søs D. Jensen

Fra : Mus

Dato : 28-03-06 16:07

> [...]
> ud over det hele og kaster om sig med beskyldninger, og reglerne er en by
> Rusland for John, så er det vel ikke unaturlig at jeg reager ? tror du

Nej ikke på den måde hvis jeg vil arbejde professionelt med hunde.
Jeg overlader ikke min bil til hvem som helst og da slet ikke mit barn eller
min hund. Og her er det meget en tillidssag.

Det er ikke unaturligt at reagere og slet ikke som privatperson. Men der er
mange forskellige måder for hvorledes man kan reagere. Og når i nu arbejder
med hunde til dagligt og skriver i dette hundeforum vil jeg sige det er
umådelig vigtigt at bevare en sober og professionel tone.

Ja undskyld mig, men man får jo let den fornemmelse at i er stivnakket også
mht jeres job. Hvordan feks hvis man ikke har de sammen meninger som jer når
man skal have sin hund passet hos jer? Og ja selvfølgelig vil i nu skrive at
det ikke vil gå ud over hunden - og det er så her tilliden kommer ind. I er
ganske givet nogle fine mennesker og tager jer godt af dyrene, men tillid er
en svær størrelse.

Og det var helt ærligt en lidt underlig måde at skive om siden på når nu det
bla er "jeres side". Så hellere være ærlig. vigtigt for mig hvis jeg skal
have tillid.

Hvilke regler har John brudt ved at være på Dkdyr?

LN

Fra : jopa

Dato : 29-03-06 09:42

> [...]
> og reglerne er en by i Rusland for John, så er det vel ikke unaturlig
> at jeg reager ? tror du selv ville gørre nøjagtig det samme selv.

Hvis du er sur på mig så skriv da en mail i stedet for her i gruppen.
Jeg blev jo smidt ud af forummet efter få minutter, og fik også grunden så
det er vel det.
Hvorfor så svine mig til her i gruppen ?
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Anita Andersen

Dato : 29-03-06 11:45

> [...]
> det er vel det.
> Hvorfor så svine mig til her i gruppen ?

Det besvar jo entlig grunden til at jeg skrev som jeg gjorde tilbage til
dig.
Og nej det er ikke bare det, det viser for mig hvem du entlig er, da du tit
langer ud efter bruger her inde, for mig at se lider du af grov dobbelt
moral

Søren

Fra : jopa

Dato : 29-03-06 12:12

Anita Andersen skriblede bla:
> Og nej det er ikke bare det, det viser for mig hvem du entlig er, da
> du tit langer ud efter bruger her inde, for mig at se lider du af
> grov dobbelt moral

Giv et eksempel
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Anita Andersen

Dato : 29-03-06 13:04

> [...]
> Mvh.John
> www.john.jp-web.dk
> Boykot Torsted hundepension. De spammer nyhedsgrupperne med uønsket

Det har jeg da vist gjordt

Søren

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 28-03-06 16:03

Hej

Jeg har også fået et meget negativt indtryk - både af pension og forum, som
jeg da SLET ikke har lyst til at gå ind at læse i efter at have fulgt med i
denne tråd.

VH
Søs D. Jensen

Fra : Anita Andersen

Dato : 28-03-06 16:22

"Søs D. Jensen" <ss@foenix-vv.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har også fået et meget negativt indtryk - både af pension og forum,
> som jeg da SLET ikke har lyst til at gå ind at læse i efter at have fulgt

Det er jo et frit land vi lever i

Søren

Fra : pwh

Dato : 28-03-06 17:24

> Det er jo et frit land vi lever i
>
> Søren

Det kan slet ikke få jer til måske at lægge stilen lidt om,
der er intet i min verden der giver respekt som at man kan erkende
en fejl og give en undskyldning som i nok skylder gruppen efterhånden.

/Jens

Fra : Anita Andersen

Dato : 28-03-06 18:00

> [...]
> der er intet i min verden der giver respekt som at man kan erkende
> en fejl og give en undskyldning som i nok skylder gruppen efterhånden.

Hvad er det du mener kræver en undskyldning ??
At man sviner mig til på Dkdyr ? og så forsvare mig her, nej du den er du
helt gal på.
Eneste fejl fra min side er at jeg desværre er bevæget mig ned på jeres
nivo, hvad angår sprog bruget

Men det er da tydligt at i er en lille klikke som tror i skal styre denne
debat gruppe, dog uden held

Søren

Fra : Mus

Dato : 28-03-06 18:51

> Men det er da tydligt at i er en lille klikke som tror i skal styre denne
> debat gruppe, dog uden held
>
> Søren

Jeg tror altså ikke du følger ret godt med. Der er mange i den her gruppe
der kan blive rygende uenige. Bla vedr at lade hunde løbe frit. prøv bare at
læse i en tråd lidt tilbage om ufredelige Boxere. Så sammenspist er den
ikke, at man ikke siger sin mening lige ud og også til hinanden. Men lige
her er der nok bare mange der er enige og ja uenige med dig.

LN

Fra : pwh

Dato : 28-03-06 19:22

Mus wrote:

> [...]
> gruppe der kan blive rygende uenige. Bla vedr at lade hunde løbe
> frit. prøv bare at læse i en tråd lidt tilbage om ufredelige Boxere.

Godt eksempel, der blev jeg da selv indirekte truet med at
mine hunde ville blive skudt ned

/Jens (som har købt skudsikker vest til vufferne)

Fra : Anita Andersen

Dato : 28-03-06 23:42

> [...]
> ikke, at man ikke siger sin mening lige ud og også til hinanden. Men lige
> her er der nok bare mange der er enige og ja uenige med dig.

Ganske enig i at man skal holde den sober tone, men tråden starte med et
angreb fra John, som netop har været på Dkdyr og svine mig til.
Ergo var Anitas første svar ikke af den pæne slags, hvilket har givet
anledning til resten af debatten her, og jeg tror nu de fleste af jeg var
blevet lige så sur som vi blev.
Jeg indrømmer gerne at det var dumt af mig at synke ned på samme plan, for
det kommer der sjældent noget godt ud af.
Men fakta er at min bedre ½ del Anita havde lavet inlæget her forde siden
måske kunne hjælpe til med at få løst evt. spørgsmål om hunde, da det er
gratis at være med på siden og at ingen tjæner noget på det syntes hun ikke
det betød noget at lave indlæget her, da man jo går ud fra at brugerne her
også intresere sig for debat forumer for hunde, hvor man kan møde andre med
samme interresser som en selv.

Og ville John vide hvorfor eller hvem som stod bag siden så kunne han jo
bare spørge i en sober tone og så ville han såmen også have fået en pæn svar
retur.

På Dkdyr går vi meget op i at den sober tone holdes, og det syntes jeg
faktisk der er rimlig held med, til glæde for dem som bruger den.

Søren

Fra : Mus

Dato : 29-03-06 07:07

> [...]
>
> På Dkdyr går vi meget op i at den sober tone holdes, og det syntes jeg
> faktisk der er rimlig held med, til glæde for dem som bruger den.

Egentlig synes jeg det er lidt ligegyldigt hvem der startede. Det er mere
det indtryk der er blevet efterladt jeg hentyder til. Det kan godt være John
ikke har været særlig sød på Dkdyr - det har vi andre jo ingen ide om - og
synes din reaktion er voldsom deraf. Uanset om du så nævner jeres udeværende
på dkdyr - så kender vi det stadig væk ikke - og er nok heller ikke
interesseret. Jo det kan da godt være jeg var blevet sur hvis ikke om dette,
så måske noget andet - men jeg er bare mig og ikke selvstændig - så det går
ikke ud over andre end mig hvis jeg ikke skriver særlig pænt herinde.

Det kan godt være jeg om 5 mdr har glemt alt om det her, men måske vik jeg
bare huske nåh nej Torsted hundepension - der var et eller andet med det
sted, det havde jeg vist et dårligt indtryk af - det må vi hellere holde os
fra. Lidt ærgerligt at have sådan en mavefornemmelse af et sted som måske i
bund og grund er et godt sted. Men det er jo ikke min bil jeg afleverer
sådan et sted, men min hund.

Fordi andre ikke skriver sobert kan man altså godt selv bevare en sober
tone.

LN

Fra : jopa

Dato : 29-03-06 09:45

Anita Andersen skriblede bla:

> Ganske enig i at man skal holde den sober tone, men tråden starte med
> et angreb fra John, som netop har været på Dkdyr og svine mig til.

Hold dig nu til sandheden Anita for en gangs skyld.
Jeg var først på forummet efter jeg havde svaret på dit indlæg herinde Søren
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Anita Andersen

Dato : 29-03-06 11:47

> [...]
>
> Hold dig nu til sandheden Anita for en gangs skyld.
> Jeg var først på forummet efter jeg havde svaret på dit indlæg herinde

Det var grunden til Anitas inlæg, ikke dit
(altså første svar i den grove tone)

Søren

Fra : jopa

Dato : 29-03-06 12:08

Anita Andersen skriblede bla:

> Det var grunden til Anitas inlæg, ikke dit
> (altså første svar i den grove tone)

Der er stor forskel på at man skriver nedsættende i et lukket forum og så
gør det i et offentligt forum som dette.

Fra : Anita Andersen

Dato : 29-03-06 13:08

> [...]
> Mvh.John
> www.john.jp-web.dk
> Boykot Torsted hundepension. De spammer nyhedsgrupperne med uønsket

Er der ? ikke i mine øjn
Det ene øjeblik er du netbetjent det andet øjeblik er du på samme måde som
dem du angriber.
Hvor er det lige Torsted Hundepension er blandet ind i det her ? Dkdyr har
intet med Torsted Hundepension at gørre.

Søren

Fra : jopa

Dato : 29-03-06 14:35

Anita Andersen skriblede bla:
> Er der ? ikke i mine øjn
> Det ene øjeblik er du netbetjent det andet øjeblik er du på samme
> måde som dem du angriber.
jeg Spammer ikke bla denne gruppe med rekvalme

> Hvor er det lige Torsted Hundepension er blandet ind i det her ?
> Dkdyr har intet med Torsted Hundepension at gørre.

Eftersom du ejer pensionen og du bruger nyhedsgrupperne til at reklamere for
din geshæft.
Du reklamerede også for dit Forum herinde uden at gøre rede for dit
tilhørsforhold.

Jeg er da pi... ligeglad med dit Forum det har intet med det faktum at gøre
at du er en spammer herinde.
Reklame hører til i markedsgrupperne ligesom salg af hundefoder med mere.
ps har du bemærket at du er ret alene med dine synspunkter.

Nå men du vil jo ikke indrømme hvis du har lavet fejl så jeg tror vi slutter
eller ?

Fra : Anita Andersen

Dato : 29-03-06 15:46

> [...]
> Mvh.John
> www.john.jp-web.dk
> Boykot Torsted hundepension. De spammer nyhedsgrupperne med uønsket

Jeg har såmen inrømmet at jeg har begået en fejl, men kan du DET ?
Du er den type som kæfter op over ingen ting, og dem har jeg da godt nok
ingen respekt for.

Søren

Ps. Jeg har ikke nævnt firmaet med et ord for jeg blev beskyldt for at
inlæget var en reklame for den, hvilket er langt ude i skoven.

Fra : jopa

Dato : 29-03-06 16:49

Anita Andersen skriblede bla:
> Du er den type som kæfter op over ingen ting, og dem har jeg da godt
> nok ingen respekt for.

Fint nok. Kræver såmænd ikke respekt fra dig bare spamfri gruppe
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-03-06 09:20

> [...]
>
> Ps. Jeg har ikke nævnt firmaet med et ord for jeg blev beskyldt for at
> inlæget var en reklame for den, hvilket er langt ude i skoven.

Det var vist ikke det, der blev hentydet til, men at i selv stod for det
pågældende forum. Derved, blev det reklame for jeres eget forum, og dermed
i strid med net etiketten.

M.V.H....Benny..

Fra : Anita Andersen

Dato : 30-03-06 11:46

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Det var vist ikke det, der blev hentydet til, men at i selv stod for det
> pågældende forum. Derved, blev det reklame for jeres eget forum, og

Citat:
[...]

..
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Hvad kalder du så dette ?

Der har ikke været direkte reklame for vores hundefoder her, men er der
nogle som har spurgt til det, ja så har de fået et svar.

En vider er der faktisk nogle fra dette forum som har haft store allergi
problemer, med et andet foder, hvor deres hund faktisk er kommet af med
allergien, efter at være gået over på vores foder.

I vil altså ikke mene, at det er tilladt at prøve på at hjælpe folk med
allergi problemer på dette forum???

Vi skulle måske bare skrive synd for dig og din hund ???

Og ja betragt bare dette som reklame.

Jeg har intet med www.dkdyr.dk at gøre, ud over at jeg logisk nok, er
medejer af den.

Jeg bruger siden på lige vilkår som alle andre medlemmer, men i mener altså
at fordi jeg er medejer og ikke har nogle admin beføjelser på siden, så er
det reklame plader at lægge indlægget ind.

Nej dkdyr er ikke præget af reklame for torsted-hundepensions
varer.Hundemad, salg af egne hvalpe had mod DKK med mere.

Hvis joba har den opfattelse, ja så er det hans problem, han var jo ikke
længe nok på siden, til at finde ud af andet.

Ja i må da meget undskylde, at jeg troede at det ville være en side, som i
måske også kunne få gavn af.

Men med den indstilling i har til at prøve noget nyt her i livet, ja så kan
det da vist nok være det samme, men dem der har lyst er jeg da sikker på er
velkomne.

Dkdyr er en neutral forum, som er for alle, at det så tilfældig vis er os
der har taget initeritivet til at lave den, ja det har jo intet med vores
foder, eller www.torsted-hundepension.dk at gøre.

Og lige en ting mere, hvis i ellers gider, så kan i godt se hvem af os der
skriver indlægget, da vi skriver vores egen navn under.

Så joba lad være med at beskylde Søren for at lægge indlægget ind på denne
side, da det var mig, og jeg skrev også under, vis du da ikke har set det så
læs lige igen.

Venlig hilsen

Medejer af

Fra : jopa

Dato : 30-03-06 14:16

Anita Andersen skriblede bla:
Internet har du heller ikke fattet endnu.
Når du svarer under min signatur kan det ikke ses når man vil svare dig.
Derfor bliver man nød til at klippe og kopiere med mere, og derfor ser dit
svar ud som nenstående uden "<"

Der har ikke været direkte reklame for vores hundefoder her, men er der
nogle som har spurgt til det, ja så har de fået et svar.

Der har været masser gennem tiden fandt lige ca 5 sider med en del Rekvalme
http://groups.google.dk/groups?q=torsted+hundepension&hl=da

En vider er der faktisk nogle fra dette forum som har haft store allergi
problemer, med et andet foder, hvor deres hund faktisk er kommet af med
allergien, efter at være gået over på vores foder.

Fint nok men det er ikke det det drejer sig om så fat det.
I starter med et indlæg herinde der er camufleret som reklame for jeres
fora.
Det var det jeg faldt over.

I vil altså ikke mene, at det er tilladt at prøve på at hjælpe folk med
allergi problemer på dette forum???

I kan skrive hvad i vil på jeres forum bare i holder jeres rekvalme væk fra
andre grupper end markedsgrupperne.
Det kunne være vi skulle til at sende abuse til jeres udbyder så de lukker
jer ned

[...]

Nej den slags sider er der tonsvis af i forvejen

Og lige en ting mere, hvis i ellers gider, så kan i godt se hvem af os der
skriver indlægget, da vi skriver vores egen navn under.

Ja det er godt med jer det kan jo ikke kontrolleres og igen jeg er pi..
ligeglad med jeres forum.
Bliv endelig derinde og hold jeres rekvalme væk fra denne gruppe

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-03-06 09:33

> [...]
> side, da det var mig, og jeg skrev også under, vis du da ikke har set det

Det var noget af en smøre, men som jeg har skrevet tidligere....

Så er det skift i underskrift, ikke en skid værd... Igen vil jeg opfordre
til, at hvis i når i har så svært ved at finde ud af, hvem af jer, der er
Søren og hvem der er Anita, så brug i det mindste stavekontrol.

Så hvis du er Anita, så tager du kagerullen, og forklarer Søren, at han ikke
må misbruge dit navn....

Søren tager høtyven, og lærer Anita, at hun ikke underskriver sig som
Søren...

Håber så i kender en Peter, som kan optage det på video, så vi for en gangs
skyld, kan grine af jer )

M.V.H....Benny..

Fra : Anita Andersen

Dato : 31-03-06 10:20

> [...]
> Søren...
>
> Håber så i kender en Peter, som kan optage det på video, så vi for en

Jeg opgiver, i er sku uden for pedagoisk rækkevide, og fatter ikke en skid.
Vi skriver ikke under for hinanden, så fat det dog.
Venlig hilsen

Medejer af

Fra : jopa

Dato : 31-03-06 10:24

Anita Andersen skriblede bla:

> Jeg opgiver, i er sku uden for pedagoisk rækkevide, og fatter ikke en
> skid. Vi skriver ikke under for hinanden, så fat det dog.

Jeg fatter heller ikke at i bliver ved Søren

--
Mvh.John
Boykot Torsted hundepension de spammer nyhedsgrupperne

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-03-06 18:15

> [...]

skid.
> Vi skriver ikke under for hinanden, så fat det dog.

Så er i godt nok gode til, at ramme præcist de samme stavefejl, og bruge de
samme vendinger...
For jeg vil påstå, at jeg har set det, op til flere gange. Ikke lige i denne
tråd, men troværdighed, leveres ikke en tråd af gangen.

M.V.H...Benny..

Fra : pwh

Dato : 31-03-06 18:46

Benny Mortensen wrote:
> M.V.H...Benny..

Hej Benny
En garvet Usenetrotte som dig burde værer bedre til at klippe
i sine indlæg, prøv at se på størrelsen af dine svar efterhånden

/Jens (den største netbetjent efter John)

Fra : N/A

Dato : 31-03-06 20:25

Fra : jopa

Dato : 31-03-06 20:25

pwh skriblede bla:
> En garvet Usenetrotte som dig burde værer bedre til at klippe
> i sine indlæg, prøv at se på størrelsen af dine svar efterhånden
>
> /Jens (den største netbetjent efter John)

Har du ikke andet at lave end at være efter os alle sammen hele tiden

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 31-03-06 21:03

jopa wrote:
> pwh skriblede bla:

> Har du ikke andet at lave end at være efter os alle sammen hele tiden

Jow, men jeg gider ikke lave det

/Jens (som er doven idag)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 01-04-06 10:16

> Hej Benny
> En garvet Usenetrotte som dig burde værer bedre til at klippe
> i sine indlæg, prøv at se på størrelsen af dine svar efterhånden
>
> /Jens (den største netbetjent efter John)

Hej Jens

Jamen jeg turde ikke klippe i det, så ville SørAnitaen bare komme efter mig,
og det er jeg lidt bange for... For det er jo store hunde han har, og da min
vædder har givet mig et ordentligt trælår, så kan jeg ikke løbe fra dem
)

Undskylder hermed, for min helt uhyrligt optræden, og sender en venlig tanke
til dine bukser ( Læs Beaglen )

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-03-06 09:16

> [...]

> Hvor er det lige Torsted Hundepension er blandet ind i det her ? Dkdyr har
> intet med Torsted Hundepension at gørre.

Sig mig, er det ikke det samme som at sige, at den ræv, der besøgte mit
hønsehus, ikke havde noget med pudsigt nok omfattende, samtidige dødsfald
blandt hønsene at gøre .... ?

M.V.H....Benny..

Fra : pwh

Dato : 29-03-06 10:30

> På Dkdyr går vi meget op i at den sober tone holdes, og det syntes jeg
> faktisk der er rimlig held med, til glæde for dem som bruger den.
>
> Søren

Jamen det lyder da godt
Kunne i så ikke overveje at lempe lidt på jeres regler, så man i det mindste
kan få lov til at læse der lidt inden man evnt melder sig ind.

/Jens

Fra : Anita Andersen

Dato : 30-03-06 11:52

> [...]
> mindste
> kan få lov til at læse der lidt inden man evnt melder sig ind.

prøv lykken, og meld dig ind, det er farlig måske bliver du afhænig af dkdyr

Anita

Fra : pwh

Dato : 30-03-06 12:09

> prøv lykken, og meld dig ind, det er farlig måske bliver du afhænig
> af dkdyr
>
> Anita

Det er rent principielt at jeg ikke melder mig ind i et forum
jeg ikke kan få lov til at se an først.
Så tag du en snak med admins af det forum om at lempe reglerne
og meld tilbage hvis de bliver det.

/Jens

Fra : Anita Andersen

Dato : 30-03-06 14:33

> [...]
> mindste
> kan få lov til at læse der lidt inden man evnt melder sig ind.

Hehe, hvis Dkdyr var en reklame side for mit firma så var den da selvfølig
åben så alle potentielle kunder kunne se ALLE mine påståede reklamer på
siden -ss-
Ser du Jens, jeg er ikke enrådig på Dkdyr og det er blevet vedtaget at det
er nødvendigt at oprette sig for at se med.
Så jeg kan ikke ændre på det desværre, iøvrigt mener John at de 4 admins er
de samme personer, hmm.
De er ikke oprettet samme tid og igen en udtaelse fra mr. løst løgner som
ikke har hold i virkligheden.

Vi er ikke modstander af DKK, alle har lov til at være på Dkdyr og ingen
særbehandles, heller ikke DKK

Alt bliver sat ind på at den sober tone overholdes, og det uanset navn og
ip-nummer

Søren

Fra : jopa

Dato : 30-03-06 14:42

Anita Andersen skriblede bla:
> De er ikke oprettet samme tid og igen en udtaelse fra mr. løst løgner
> som ikke har hold i virkligheden.
Vi er ligeglade med dit ligegyldige forum.
Sagen drejer sig om dit evige spammeri af nyhedsgrupperne bla denne gruppe.

Fra : Anita Andersen

Dato : 30-03-06 15:11

> [...]
> Mvh.John
> www.john.jp-web.dk
> Boykot Torsted hundepension de spammer nyhedsgrupperne

VI..... Altså du udtaler dig på alles vegne, du er da for dygtig *loool*

Søren

Fra : jopa

Dato : 30-03-06 15:24

Anita Andersen skriblede bla:

> VI..... Altså du udtaler dig på alles vegne, du er da for dygtig
> *loool*
I det mindste må du da erkende at du ikke har den store opbakning herinde

Fra : pwh

Dato : 30-03-06 16:06

jopa wrote:
> Anita Andersen skriblede bla:

> Vi er ligeglade med dit ligegyldige forum.
> Sagen drejer sig om dit evige spammeri af nyhedsgrupperne bla denne
> gruppe. http://groups.google.dk/groups?q=torsted+hundepension&hl=da

Det er også det satans internet, alt bliver stående og kan hives frem
og bruges imod en i en diskussion sidenhen

/Jens

Fra : jopa

Dato : 30-03-06 17:39

pwh skriblede bla:

> Det er også det satans internet, alt bliver stående og kan hives frem
> og bruges imod en i en diskussion sidenhen

Ja skal jeg også finde det frem hvor du driller min hund så den er ked
af det

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 30-03-06 17:56

jopa wrote:
> pwh skriblede bla:

> Ja skal jeg også finde det frem hvor du driller min hund så den
> er ked af det

Jeg vil sige det på den måde at det nok bliver sværere
at finde nogle indlæg hvor jeg ikke sviner Milo til

/Jens

Fra : jopa

Dato : 30-03-06 14:46

Anita Andersen skriblede bla:

> Alt bliver sat ind på at den sober tone overholdes, og det uanset
> navn og ip-nummer

Viser at i heller ikke har forstand på internet.
Jeg har eks ikke samme IP nr i dag som da jeg var inde på jeres forum
Så jeg kan da oprette mig som bruger igen

Fra : pwh

Dato : 28-03-06 18:10

> Hvad er det du mener kræver en undskyldning ??
> At man sviner mig til på Dkdyr ? og så forsvare mig her, nej du den
> er du helt gal på.

Jeg forholder mig kun til hvad der er skrevet i denne gruppe.
Har du noget udestående med John i dit forum må i klarer det der.
Det er gruppen her evigt uvedkommende.

> Eneste fejl fra min side er at jeg desværre er bevæget mig ned på
> jeres nivo, hvad angår sprog bruget

Prøv at gå tilbage og læs dit eget første svar til John,
hvad kalder du da dit eget sprogbrug.

> Men det er da tydligt at i er en lille klikke som tror i skal styre
> denne debat gruppe, dog uden held
>
> Søren

Visse ting er "kliken" som du kalder os enige om, andre er vi ikke.
Denne gang er vi åbenbart enige om at i har ført jer meget uheldigt frem.

/Jens

Fra : Anita Andersen

Dato : 28-03-06 23:22

> [...]
> Det er gruppen her evigt uvedkommende.

> Prøv at gå tilbage og læs dit eget første svar til John,

Den sprogbrug / svar udspringer fra Johns opførsel på Dkdyr.
Og man skal altså ikke klandre andre for noget som man selv gør, så langt er
vi vel enige - eller ?

Søren

Fra : pwh

Dato : 29-03-06 10:27

> Den sprogbrug / svar udspringer fra Johns opførsel på Dkdyr.
> Og man skal altså ikke klandre andre for noget som man selv gør, så
> langt er vi vel enige - eller ?

Så må i holde jeres "slåskampe" der.
At smide John ud af dit forum for at slås med ham her i gruppen
er da ikke fair overfor os andre.

/Jens

Fra : OZ7PUS

Dato : 27-03-06 23:34

> [...]
> Det havde klædt dig at gøre opmærksom på tilhørsforholdet i stedet for at
> lade som om du er "faldet" over dette fora

Sådanne reklamefolk ryger som reglen samme vej som Bo Warming .. nemlig i
mit kill filter .. Så slipper man da for de reklamer

OZ3BTO

Fra : Anita Andersen

Dato : 28-03-06 06:37

"OZ7PUS" <elbartodkspampam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse

> Sådanne reklamefolk ryger som reglen samme vej som Bo Warming .. nemlig i
> mit kill filter .. Så slipper man da for de reklamer
>
> OZ3BTO
Jamen det var da en god ide, så var man jo fri for disse her "længre ude end
langt" debatter.

Søren

Fra : Morten Paulsen

Dato : 28-03-06 14:29

OZ7PUS <elbartodkspampam@hotmail.com> skrev:

>Sådanne reklamefolk ryger som reglen
>samme vej som Bo Warming .. nemlig i
>mit kill filter .. Så slipper man da
>for de reklamer

Prøv at google lidt på great-dane og man vil kunne se hans
reklamebavl i stride strømme, samt andre uhyrlige udtalelser om
foder osv. Manden er så utroværdig at man må føle med dem der
desværre køber hans hvalpe eller får hund passet hos ham.

--
MP

Fra : Anita Andersen

Dato : 28-03-06 14:43

"Morten Paulsen (slet GMZL8)" <morten@GMZL8gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> foder osv. Manden er så utroværdig at man må føle med dem der
> desværre køber hans hvalpe eller får hund passet hos ham.

Den må du da lige uddybe, og husk lige at du skriver et offentlig sted, så
jeg håber da du kan dokumenter dine påstande.

Søren

Fra : Morten Paulsen

Dato : 28-03-06 15:56

Anita Andersen <great-dane@mail.dk> skrev:

>Den må du da lige uddybe, og husk
>lige at du skriver et offentlig sted, så
>jeg håber da du kan dokumenter dine påstande.

Søg da selv på google groups og diverse debatter med dig vil
fremkomme.
ps skægt at følge denne gruppe en gang i mellem.

--
MP

Fra : Anita Andersen

Dato : 28-03-06 16:15

"Morten Paulsen (slet L50PN)" <morten@L50PNgmail.com> skrev i en meddelelse

> Søg da selv på google groups og diverse debatter med dig vil
> fremkomme.
> ps skægt at følge denne gruppe en gang i mellem.
>
> --
> MP

Hvad mener du jeg skriver som er "uhyrlige udtalelser" da ?

"Manden er så utroværdig at man må føle med dem der
desværre køber hans hvalpe eller får hund passet hos ham."

Må jeg be dig uddybe dette her, hvor er det du precis mener jeg er
utroværdig ?
Det må da være en smal sag at uddybe når du nu kommer med et angreb af den
kaliber.

Søren

Fra : apollo14 aka Kenneth~

Dato : 31-03-06 20:31

Anita Andersen fik sine fingre den 28 mar 2006 til at fremtrylle
følgende i dk.fritid.dyr.hund:

> [...]
> utroværdig ?
> Det må da være en smal sag at uddybe når du nu kommer med et

Nu har jeg lige læst det meste af tråden igennem, og det er da
utroligt at man kan opfører sig sådan, når man er et voksent meneske.

Læs og forstå.:
http://korturl.dk/8WF0q

Tror lige i skal tage et kig ind på www.usenet.dk og læse lidt på
siden, så kan det være i kan lærer hvordan man opfører sig.

Og TIL MANGE AF DE ANDRE SKRIBENTER klip dog for helvede i jeres
indlæg så man ikke scrolle i 10 minuter, før man kommer ned til jeres
svar.

Fra : jopa

Dato : 31-03-06 20:41

apollo14 aka Kenneth Rugaard skriblede bla:

> Læs og forstå.:
> http://korturl.dk/8WF0q

Det vil Sørenanitta ikke
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Søren LH

Dato : 27-03-06 21:14

"Anita Andersen" <great-dane@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa kender i denne hunde forum.
> Jeg syntes den er meget god.
>
> www.dkdyr.dk
>
> Anita
Hvad er årsagen til at man har valgt ikke at tillade folk at læse i debatten
uden at de er registreret?

Fra : Anita Andersen

Dato : 27-03-06 22:19

"Søren LH" <slh@DELETEcity.dk> skrev i en meddelelse

> "Anita Andersen" <great-dane@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er årsagen til at man har valgt ikke at tillade folk at læse i
> debatten uden at de er registreret?

Hej Søren LH
Der er vist nok ikke nogen specielt grund.
Det er noget de 4 som står for siden er enige om.
Det var vist nok noget de blev rådet til af suplerende admin, som er på et
fugleforum, som køre det på denne måde.
Det kræver i øvrigt ikke personlige oplysninger at blive medlem.

Mvh
Anita

Fra : Søren LH

Dato : 28-03-06 10:03

> [...]
> fugleforum, som køre det på denne måde.
> Det kræver i øvrigt ikke personlige oplysninger at blive medlem.

Hej Anita,

Ret skal være ret, dit forum ser ikke så tosset ud

Men det er da ret så klodset at man skal logge ind med password og det hele
hver gang man vil læse i forummet. Det synes jeg da du skulle lave om. Jeg
har ikke set andre fora på nettet som har en sådan ordning.

Mvh
Søren

Fra : Kim Christensen

Dato : 28-03-06 13:10

>Men det er da ret så klodset at man skal logge ind med password og det hele
>hver gang man vil læse i forummet. Det synes jeg da du skulle lave om.
> Jeg har ikke set andre fora på nettet som har en sådan ordning.

Der er fakisk det der er værre. På et dansk hundeforum bliver alle
indlæg arkiveret, og ikke postet før en eller anden
"Forums-sicherheitsdienst" har gennemlæst og accepteret indlægget,
hvilket ind imellem godt kan tage op til 3 dage... Troede kun den slags
fandtes i Kina!

Hilsen Kim