TDC - ADSL
Fra : Brian Hinsby

Dato : 14-06-01 20:51

Hejsa

Efter at have spurgt efter forskelle i udbydere ifb. med
ADSL, vil jeg godt høre lidt fra folk med TDC abb. Er der problemer med dem
eller køre det helt fint ...

På forhånd tak

Med venlig hilsen
Brian Hinsby

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 14-06-01 21:19

Brian Hinsby <Brian_Hinsby@vip.cybercity.dk> wrote:

> Hejsa
>
> Efter at have spurgt efter forskelle i udbydere ifb. med
> ADSL, vil jeg godt høre lidt fra folk med TDC abb. Er der problemer med dem
> eller køre det helt fint ...

Jeg havde fra august sidste år til i starten af i år NetExpres "1"
256/128 med ATM-kort. Bortset fra, at det var en klodset løsning, så
kørte forbindelsen 100% stabilt.

Siden januar har jeg haft Pro@ccess og det har også bare virket 100%.
Jeg har kun én gang oplevet, at jeg ikke kunne komme på nettet, men en
reboot af modem og router løste det problem.

Jeg skifter nok snart til Bredbånd ADSL (eller måske NetExpres "2"), da
jeg har problemer med noget VPN software og Pro@ccess routeren
(SpeedStream 5711), men jeg er ikke bange for at fortsætte hos TDC. Det
kan til tider godt mærkes, at det er en (for) stor organisation der er
tung at danse med, men deres teknik fejler absolut ingenting.

--
René

Fra : Tomas Duelund

Dato : 14-06-01 22:03

"René Frej Nielsen" <rfn@altavista.net> skrev i en meddelelse
> [...]
Har haft Netexpress -Og det er bestemt ikke på driftsikkerheden man kan
klandre TDC.

/Tomas

Fra : // Ralley

Dato : 15-06-01 10:22

Jamen hvad kan man sige........det var selvfølgelig lidt opstartsproblemer
da jeg var en af de første i området der fik ADSL.
Men nu er det ROCK SOLID.......det virker hele tiden.

// Ralley

Fra : flemse

Dato : 15-06-01 12:36

det køre bare