Kjærum kalder Iman-ord for DUMME
Fra : Bo Warming

Dato : 27-03-06 08:42

Har Menneskerettighedschefen glemt alt om selvcensur?

I snak med Cecilie Frøkjær i TV2 dd
kalder han en bemærkning fra en af Allahs imamer for D-U-M
!
Ikke humoristisk men uintelligent. Så må koranen være præget af
ÅNDSVAGHED, for det er den imanerne fortolker i alt hvad imamerne
siger

Cecilie søgte at redde Morten Kjærum ved at påstå, at der også i
DF-grupperum bliver sagt ting, som de nødig ser offentliggjort.

Peter Skårup(DF) valgte klogt at overhøre den dumme blondine.
Selvfølgelig ønsker DF, der taler folkets stemme at få alt de siger
bragt i TV, gerne live. Når man har rent mel i posen, så tør man
åbenhed og ærlighed. Vadmand skriver i Information at PET-overvågning
er farlig. Ja for Vadmand. Ikke for os der er ærlige.

Kjærum erkendte at voldtrusler fra nynazister og hjemlige
højreorienterede TAGER VI AFSLAPPET FOR DEM KENDER VI og vi ved at de
er ufarlige

Her har han ret. Muslimerne er ukendte og trusler for at sende
bombemænd mod integrationsministeriet kan være kodesprog for at
atombombe København med samlesæt.

" He is truly virtuous man, who wishes always to be open to
the observation of honest men". La Rochefoucauld

Kærlighed og ærlighed tilintetgør hinanden gensidigt. Pascal

hmb Den, der forlanger, at der skal spilles med åbne kort, sidder
sædvanligvis med alle trumferne på hånden. Graham Greene

Hmb If you can`t be direct, why be? Lily Tomlin

hmb Jeg taler sandhed, ikke så meget som jeg gerne ville, men så
meget som jeg tør. Og jeg tør lidt mere, jo ældre jeg bliver. Michel
De Montaigne, Michel de (1533-1592)

Hmb Sig aldrig noget om andre, som du ikke vil sige til dem. Einar
Geert-Jørgensen

HMc At tie sandhed, er at begrave guld. Danske Ordsprog