Mørklødet spurgte teenagere om sex.
Fra : Bo Warming

Dato : 26-03-06 19:06

Mørklødet spurgte teenagere om sex.

Politiet satte store styrker ind på at finde en midalderende perker,
der med ORD søgte at få sex og bad om telefonnummer og fik det i eet
tilfælde, men kun talte med moderen til en af pigerne.

Det skrev aviserne i denne uge - måske en pige kun var 10 år.

Signalementerne på den anstødelige voksne var ufuldstændige.

Er det noget at bruge politiresourcer på?

Forældre skal lære deres afkom at sige NEJ og holde sig hvor der kan
råbes hjælp.

At tro at myndighederne kan straf-true til beskyttelse af vore børn,
giver falsk tryghed.

Hvis VOLD, er det en helt anden sag.

Når vi forlanger ytringsfrihed vedr. profettegninger , bør vi
også respektere ytringsfrihed mht at misbruge den. Eller ?

Måske pigerne havde bar navle i shoppingcenteret og afprøvede deres
lidelige smil til højre og venstre og han lige var kommet til DK og
havde hørt om vor promiskuitet. Hvor slemt er det at sige "min
kærlighed er din HVIS DU VIL"?

Hvis jeg havde en datter på 10 og jeg så fyr sige "la os bolle" ville
jeg da søge at få en snak med ham, men jeg ville ikke alarmere
politi - men sætte min datter ind i mænds psyke - hvis hun gad høre på
mig. Det er især før alder ti at man skal lære børn agtpågivenhed og
fare-bevidsthed