Så sørgeligt syntes jeg det er....
Fra : PJ

Dato : 26-03-06 18:36

For et par måneder siden sad statsminister A. Fogh på landsdækkende tv
og fortalte os borgere i det danske land om hvor vigtigt der er at vi
holder religion adskilt fra politik!

Jeg er en af dem der i de sidste måneder spændt har afventet hvornår
A. Fogh så selv har tænkt sig at leve op til det.

Nu afholder vores regering det ene møde med religiøse fanatikere efter det
andet, så meget for det med at holde politik og religion adskilt.

Religiøse fanatikere eller ej... så syntes jeg at der bliver (endnu engang)
brugt al for meget energi på de muslimer i stedet for at der konsekvent blev
skåret igennem og stået ved at danske love og regler ikke lægger under for
nogen
som helst religion.

Som dansker og jeg er glad for at være det, syntes jeg at dansken bliver
holdt på
pinebænken i det uendelige i den her for mig harmløse muhammed-tegning-sag.

Så hvis A. Fogh ikke snart tager sig gevaldigt sammen og står ved sine ord
og lader os vide at vi ikke i nærmeste fremtid skal konvertere til islam for
fortsat at kunne kalde os danske....

A. Fogh... vi savner sgu en udmelding du kan stå ved til gavn for vores
fædreland... ellers har du spillet fallit!!!

Vor herre bevares!

PJ.

Fra : Pjensen73

Dato : 26-03-06 19:10

PJ skrev:
> [...]
>
> A. Fogh... vi savner sgu en udmelding du kan stå ved til gavn for vores
> fædreland... ellers har du spillet fallit!!!

Du har ret.
Håber at du vil sende dette til AFR.

Fra : Basil Fawlty

Dato : 26-03-06 19:44

PJ skrev d. 26-03-2006 i meddelelse
<4426d109$0$150$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>:
> [...]

> A. Fogh... vi savner sgu en udmelding du kan stå ved til gavn for vores
> fædreland... ellers har du spillet fallit!!!

Du har fuldstændig ret, undtagen til sidst, vor du selv bringer vor
Herre ind i det.
Som ham der underskriver sig PJ opfordrer til, vil jeg også opfordre
dig til at sende dette til vores Statsministerium.
Kai

Fra : PJ

Dato : 26-03-06 21:20

"Basil Fawlty" <KuntaNO@SPAMstarmail.co.za> skrev i en meddelelse
> PJ skrev d. 26-03-2006 i meddelelse
> <4426d109$0$150$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>:
[cut]

> Du har fuldstændig ret, undtagen til sidst, vor du selv bringer vor Herre
> ind i det.

Netop for ikke at blande ham/det ind i det skrev jeg herre og ikke som dig,
Herre

PJ.

Fra : Basil Fawlty

Dato : 27-03-06 17:54

<4426f761$0$160$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>:
> [...]
> [cut]

> Netop for ikke at blande ham/det ind i det skrev jeg herre og ikke som dig,

Jeg er stadig helt enig med dig, både med og uden din afslutning
Kai

Fra : jane

Dato : 27-03-06 16:48

"PJ" <mig@selv.invalid> wrote in

> [...]
>
> A. Fogh... vi savner sgu en udmelding du kan stå ved til gavn for
> vores fædreland... ellers har du spillet fallit!!!

Helt enig

--
Venlig hilsen
Jane